středa 6. února 2013

Insanity day 2 - fotoreport

Tohle je jen takový doplňkový příspěvek k mému Insanity týdnu. Celé tréninky si natáčím, ale dělat z toho videa nemá cenu. Tak aspoň nahodím nějaké fotky i s názvem toho cviku, kdyby se někdo chtěl mrknout. Samozřejmě tu nebude všechno, to bych se z toho zbláznil, ale jen tak namátkou vybrané. (takové, kde mi to fakt sekne apod. znáte to)

1. Důležitá rozehřívací část (vůbec sem se asi dvakrát neskopl při panácích o tu postel)

2. Pak "Zombie kicks" a výborné protažení

3. Lyžování v Alpách + na té spodní fotce mi to fakt sluší

4. A poslední, další létání + bonusové rozlučkové cvičení

To je všechno, omlouvám se za kvalitu fotek, snad to v tom malém formátu ani nebude moc vadit. Mějte se a dejte si do těla i ve středu, je třeba nabrat síly na zbytek týdne!!
David

8 komentářů:

  1. ty hele, to je taky nápad cvičit v mikině a dlouhejch teplácích xD To si jako zase zabil xD a na té fotce v tom třetím setu fotek a dolní to power squats ti to fakt sluší, ještě latrinu pod tebe a je to jasný xD

    Já k tobě prostě ráda chodím, tady je fakt sranda xD

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych řekla, že ta mikina je tam kvůli zahřátí na začátku, pak už ji Davča shodil. :))
    Jinak je to fajn zpestření tě takto vidět.
    Ať se ti s Insanity daří! :))

    OdpovědětVymazat
  3. pěkně jsi to popsal! :D
    Ať se ti v insanity daří a zvládneš ho! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky, vážně mě příspšvky s nimi baví a těším se na další :D

    OdpovědětVymazat
  5. Insanity je boží, ale bážně šílený co? :D Btw. opravdu, ale opravdu mě fascinuje tvoje výdrž při cvičení v teplákovce. Pro mě by to byla smrt :D

    OdpovědětVymazat
  6. No popravdě na tom prvním snímku by člověk řekl, že máš pěkný pivní břicho a že shodit by fakt neuškodilo :D. Ale poslední snímek to teda vyrovnává :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mám tam v té kapse totiž kapesník, tak to vypadá hrozně. :D

      Vymazat
  7. Super! U insanity by mě nikdy nenapadlo se natáčet :DD Ale teda v tom tvým cvičebním úboru bych se asi uvařila :D Vždycky nosím jen něco takového titěrného a k tomu ještě otevřený okna :DD

    OdpovědětVymazat