úterý 5. února 2013

Insanity week (day 2) - Plyometric cardio circuit

Den 2!
Pocity a dojmy? Bezva, super, skvělé. Mně se to líbí, dává mi to zabrat a teď po cvičení se cítím jako znovuzrozený. Shaun T přesně ví, jak na to. Když už jsem si myslel, že bude pořád dokola opakovat jedny a ty samé cviky, dal tam změnu a jelo se jinak. Člověk nemá čas se nudit, natož nad něčím přemýšlet. Ani nad tím, že už má dost. Pokusím se to trochu rozebrat, nějak to rozkouskuji a popíšu, jak se to zrovna mně cvičilo. Budu to brát po několika minutových intervalech.

41:36 - 30:40
Warm up
Masakr! Už jenom u obyčejného "warm up", jsem měl co dělat, abych neuklouzl na vlastním potu. Ale beru to jako plus, protože jestli se něco dělo, tak to bylo pořádné zahřátí celého těla a svalstva. Běhání, zakopávání, skipping a mnoho dalšího.

30:40 - 23:17
Rozvička
Tohle bylo něco jako rozcvičení a protáhnutí celého těla. Perfektně mě z toho pálily stehna i ruce, protože byly pořád natáhnuté, nebo ve vzduchu.

23:17 - 16:18
První kruháček
Složený ze cviků -
Suicide drills - asi nejjednodušší cvik tohoto kruháče
Power squads - zjistil jsem, že na zádech nepotřebuji tyč se závažím, aby mne pálily stehna, ale stačí mé tělo
Mountain climbers - to je super cvik, připadal sem si zvláštně, ale hrozně mě bavilo si imaginárně lézt na skálu
Ski down - Jakožto vášnivý lyžař (teď už snowboardista), který tento rok ještě nikde nebyl, jsem si to pořádně užil!!

Myslím, že se tohle opakovalo 3x dokola.

16:17 - 14:47
Rychlá smrt 1
Po tom kruháčku, ještě než budete  moct zaslouženě 30 sekund odpočívat, následují 2 cviky, hodně na dynamiku.
Switch feet - prostě kmitáte nožkama
Football wide sprints - tohle bylo bezva, třepal jsem se u toho jak ratlík a otáčel se dokola jak káča, ale obrovský zápřah na nohy

14:16 -  5:46
Druhý kruháček
Basketball - tuhle hru jsem nikdy moc nesledoval, ale jak přijde na házení míče, tak se neznám! Dřepnul jsem si vždycky krásně hluboko a později toho pěkně litoval
Level 1 drills - krásně nakombinovaný cvik a konečně nějaké kliky!
Ski abs - zase takové hopsání, ale po těch klicích šly už ty ramena hodně cítit
In out abs - u toho jsem si zařval jak ti lidi v tom videu, tohle byla dobrá dodělávačka

Zase 3 dokolečka dokola!

5:46 - 3:22
Rychlá smrt 2
Jabs - paráda, tohle mě bavilo i přes to, že jsem byl se silami celkem na dně
Kross jacks - panebože, tohle bylo něco pro mě. Než jsem se synchronizoval, tak mi i zešedl vlas
Uppercuts - něco jak u Jabs, akorát jsem nakládal hezky zespodu
Attack - zase mlátíme, tentokrát v dřepu! Šel jsem hodně nízko a pak toho zase litoval

3:21 - konec
Protažení, vycvičení
Vycvičení, takové okapání potu - všechno to po tom cvičení hezky pálilo, to se musí nechat

Dojmy na závěr
1. Shaun T je robot.
2. Jsem smutný, že jsem to neobjevil v mé hubnoucí fázi, protože upřímně - bojím se, že budu spalovat i svaly
3. S nápisem water brake na obrazovce se vždycky objeví i veliká úleva v obličeji
4. Pot klouže
5. A když na něm uklouznete, bolí to
6. Takže pod sebe ručník
7. Nebo se aspoň utřít sem tam během cvičení
8. David už to teď taky ví

Takže - první opravdový Insanity trénink mi dal zabrat! Ať cvičím, jak chci, tohle je jiný level, hlavně co se týče dynamiky. Ve fitku se na tohle připravit nedá, takže se přiznám - někdy sem si udělal kratičkou přestávku, i když to nebylo v plánu. Uvidíme zítra, protože co jsem slyšel, tohle byl jeden z těch kratších tréninků. Dneska to už nestihnu, ale zítra dopoledne by se tu mohly objevit nějaké fotopostřehy z dneška!
A ještě, kdo by si chtěl tento trénink střihnout taky, tak je stačí kliknout zde.
Mějte se,
David.

11 komentářů:

  1. David opět zabil xD ty tvoje dojmy na závěr jsou dost vtipné... a neboj, nebudeš hubnout svaly... :-) Jinak, jak pokračuješ s plánem nechodit do Fitka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Insanity si vyzkouším jen tento týden. Pak už budu zase pravidelně v Ostravě a to znamená žádný prostor na cvičení a fitko minutu od bytu. A ještě k tomu zdarma, protože tam pracuji. Takže je to jasné. O víkendech ale budu pokračovat v Insanity, hrozně mě to začalo bavit! :))

      Vymazat
    2. to jsem si všimla, že tě to Insanity baví xD, ty tvoje komentáře k těm částem mě fakt zabíjej...

      Vymazat
  2. :D :D ježiš takhle jsem se dlouho nezasmála. Doufám že takhle rozebereš všechny ty workouty :D
    Jsem moc ráda že si to užíváš! A potu ještě přibude, jen počkej.
    A co se týká těch svalů, ty obavy zahoď. Připadá ti snad že by ti lidi ve videu měli svalů málo? Taky jsem si ze začátku říkala, že je to hlavně cardio a že určitě shodím, ale naopak jsem díky insanity začala svaly konečně viditelně nabírat. Což je ta nejlepší motivace :) Musíš potom jenom doplnit všecky ty sachry :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, budu se snažit! :D
      Jinak máš asi pravdu, že obavy nejsou místě. Aspoň zase můžu dopřát nějaké ty sachry a hlavně nechat hlavu v klidu. To bude nejdůležitější. :))
      Že by mi to mělo ještě něco přidat do svalstva, v tom si iluze moc nedělám, ale to zvednutí fyzičky bude úplně brutální. Na něco takového vůbec nejsem zvyklý, tělo to úplně šokuje, což je jen plus! A vítaná změna. :)

      Vymazat
  3. Davide, tohle je nejzábavnější popis cvičení, co jsem kdy četla! I když Tobě asi moc do smíchu nebylo, že? Jen tak dál, fakt mne to baví (číst, ne oddřít :)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)) Snažím se, aby to nebylo jen nějaké suché okomentování toho, co má člověk dělat. A já si ze sebe klidně udělám srandu, mně to vůbec nevadí! :D :)

      Vymazat
  4. Dneska jsem si to odcvičila.. myslela jsem, že umřu! Ještě teď slyším Shaunovo "in, out" :-D První polovina dobrý, to jsem ještě cvičila s něma, ta druhá už byla horší, já se nestíhala vůbec synchronizovat, než jsem byla schopná se zvednout ze země, natož vyskočit!, oni už dělali opět kliky :-D Na tomto cvičení není nejlepší Shaun, ale water break! Snad budu zítra schopná pokračovat, zatím to tak nevypadá :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. In, out! In, out!! :D Přesně tak. U toho ani člověk nekouká na tu obrazovku a připadá mu to nekonečné! Nebo je tomu tak jen u mne? :D Počkej si na jeden z dalších dní. Tam je té water break hodně, ale hodně skromně. :D Každopádně to má dobře udělané - po takovém náročném cvičení má další den jakoby uvolňovací a dá se to zvládnout! :D Takže s chutí do dalšího dne s Shaunem T! :D

      Vymazat