středa 6. února 2013

Insanity week (day 3) - Cardio power & resistance

Den 3
Ahoj všichni! Hlásím se po třetím dnu s Insanity. Dneska pod názvem Cardio power & resistance. Už jsem tak trochu věděl, do čeho jdu a tak se mi zdálo, že ten dnešní den byl co se týče náročnosti trochu jednodušší, než ten včerejší (to ale neznamená, že by to nebyla dřina!!!). Dokonce jsem si to dneska střihl celé, bez nějakých přestávek s mými přáteli na videu! A pojďme se podívat na jednotlivé cviky a jejich časové rozvržení.

39:18 - 28:51
Dneska je ten warm - up trochu delší, ale tak je to přeci jen kardio, že jo. Takže budeme dokola opakovat pár cviků a pořádně se rozehřejeme. Samozřejmě - čím Shaun T myslí warm-up, někteří mají jako celý trénink. Cviky podobné jako u prvního, jen pár obměn. A zajímavých!

28:35 - 21:50 
Hodně času zase věnujeme rozcvičce, ale na tom není nic špatného, spíš je to plus. Ani u rozcvičky si totiž nijak neodpočinete. Všechno pořád držet napnuté, nebo vzhůru taky není jen tak.

21:22 - 14:19
První kruháček
Power jumps - lítal jsem do vzduchu jako napuštěný héliem, hlavně vyskočit co nejvýš a pořádně se plácnout do kolem. Kdybychom měli pod námi nějaké sousedy, asi by si zažádali o změnu bydlení. I když jsem se snažil o "land softly" :D
Belt kicks - Vykopávání nohou, při přechodu pěkně do dřepu. Že já vždycky chodím tak nízko a pak nadávám
Hit the floor - Tady jsem musel hodně improvizovat, kvůli místu, ale tak tak mi to vyšlo. Aspoň jsem si procvičil i "nezhoď LCD" a "nebouchej se o postel"
V push ups- takové kliky do stříšky, tenhle cvik mě bavil, samotného by mě asi nic takového nenapadlo

Tohle opakujeme 3x - a nejdeme odpočívat!

14:18 - 12:18
Rychlá smrt
Triceps dips - můžu říct, že tady si na mě Shane nepřišel, tohle bylo bez nějakých problémů. Prostě tricepsové kliky
One legged triceps dips - tady už si trochu zahrával s mým balancem, ale nakonec jsem to ustál
Triceps ball push ups - "pokrčené kliky", snad jsem to dělal správně

11:49 - 4:49
Druhý kruháček
Hudle jumps - já si poskočím, já si vyskočím a ještě si u toho zasprintuju
Globe jumps - tady jsem zjistil, že u fit testu bylo zbytečné je vynechat, dneska jsem se vlezl!
Moving push ups - klikuj a suň se, aneb jak znepříjemnit už tak nepříjemné kliky
Floor sprints - po těch přesunech byly pěkně cítit ramena, ale dalo se to zvládnout. Jen mi to zase trochu klouzalo, ale já prostě musím mít asi vždycky nějaký problém

4:32 - 3:32
Rychlá smrt 2
8 squats, 8 push ups - pěkná kombinace a protože jsem si prozíravě v minulé "water break" pod sebou utřel, obešlo se to bez zranění

3:32 - konec
Protažení, vycvičení
Zase okapeme, pořádně se protáhneme a vydýcháme

Dojmy na závěr
1. V botech, ve kterých chodím běhat, bych pak neměl cvičit doma
2. Froté ručník je úplně k ničemu
3. Musím koupit "recovery drink", když už o tom Shaun vždycky na konci mluví
4. Aspoň to eat ale vždycky splním
5. Cardio mi sedlo

Takže jak jsem říkal, dneska mě to bavilo i proto, že jsem stíhal a měřil síly s kamarády na videu. Zase jsem se přiučil nějakých nových cviků, které určitě zařadím pak do nějakých svých domácích workoutů. Kdo by se chtěl dát dnešní trénink, tak je zase tady, pod tímto textem!
Mějte se,
David

4 komentáře:

  1. zase si nezklamal... Já musím počkat s Insanity do léta, dřív se k tomu fakt nedostanu vzhledem k tomu, že letos končím školu, takže... ale podle tebe to vypadá jako děsná prča xD... Nejspíš se u toho taky pobavím jako ty... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako jo, prča to je. :D Ale to nic nemění na tom, že jsem vždycky vyřízený a mokrý jak myš! :D

      Vymazat
  2. I mě zítra čeká Insanity. Těším se, ale celé to opravdu nezvládám. S klikováním mám problém a asi mít budu ještě dlouhou dobu, protože ruce absolutně neposlouchaj :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak při power jumps si u nás asi sousedi vždycky užijou, jelikož bydlím v bytovce a to úplně v horním patře :D Ale zatím si nikdo nestěžoval! :DD

    OdpovědětVymazat