čtvrtek 7. února 2013

Insanity week (day 4) - Cardio Recovery


Slovo na úvod (a taky skoro na závěr)
Omlouvám se, dneska nějak nestíhám, takže to bude trochu rychlejší report. Co mi ale nahrálo na smeč bylo to, že i tento den s Insanity byl krátký. Samozřejmě si název cvičení přečtu až po tom, co ho dokončím. Takže jsem celou dobu čekal, až přijde nějaká zabijárna a ono nic. I když ne tak docela.

Jak název napoví (všem, co si ho přečtou) - dneska jedem cardio recovery. Takový "day off" v Insanity. Nikdy jsem ale po dni volna nemusel ždímat tílko. Dnes ano. Shaun dokáže i z obyčejného strečinku udělat bolestivou a náročnější událost. Je to takový opak kardia v rychlosti prováděných cviků. Je tu kladen důraz na pomalý a procítěný cvik, setrvávání v jedné poloze (z čehož mám ještě teď stehna v jednom ohni) a z protažení celého těla.

Určitě bych ale celé tohle cvičení nepodceňoval. Protože jsem byl dneska hodně nabuzený, trochu mě zklamalo, když se po spuštění videa ukázalo jen něco málo přes 30 minut cvičení. Nakonec jsem ale spokojený, protože tělo dostalo přesně to, co potřebovalo. Taky jsem si všiml, že lidí na videu bylo méně, ale to jen potvrzuje fakt, že si všimnu každé ptákoviny a důležité věci často přehlížím.

Ještě bych chtěl dodat, že to teď doma po každém cvičení vypadá jak na starém bělidle. Ale jsou to plody té dřiny, že jo.

Štve mě, že mám pořád tendenci pokukovat po videu, i když Shaun říká "head in neutral position". Moje neutral position je oči vyvalené na video, otevřená pusa, jazyk venku a zrychlené dýchání. Ale už se zlepšuji, i když má Tanja pořád dobře navrch. A nejvíce mi asi vadí, že si to Insanity nemůžu dopřát v jeho plné délce a intenzitě. Už v pondělí bude zase návrat k fitku a začínáme tělo pomalu připravovat na léto. Jak jídlem, tak cvičení.

Jak jsem slíbil, dneska je to krátké a asi i o ničem, ale polepším se.
Mějte se hezky!
David

9 komentářů:

  1. Cardio recovery jsem v době cvičení Insanity dostatečně neocenila, přišlo mi to pomalé, nudné (i když jsem zpotila). Teď si ho dávám aspoň jednou za čas jako lepší protažení, protože čím víc makám, tím víc to moje tělo žádá.

    Mám trošku problém s písmem, místo písmen s háčky nebo čárkami se zobrazuje otazník a docela to stěžuje čtení. Dělá to jen mně? Šlo by to spravit? O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se písmo zobrazuje normálně.

      Ono nekoukat se na video je náročný, když ještě nemáš zaběhnuté všechny cviky. To jsem ani nepostřehla, že by to říkal. Jsem tak zničená, že ho ani nevnímám. :D

      Vymazat
    2. Jej, rád bych s tím něco provedl, abych Ti usnadnil čtení, ale jestli se to ostatním zobrazuje normálně, tak nevím, kde by mohl být problém. :( Napsal jsem to normálně, jako každý jiný den, to je pakárna. :D

      Vymazat
    3. Už mi to dělalo u pár článků předtím, až teď jsem se ozvala :D Zkusím jiný prohlížeč.. :D

      Vymazat
    4. chce to obnovit znakový sady pro prohlížeč a nebo rpo celej soft... někdy mi to taky na linuxu dělá... :-) ale v aktualizacích to někde najdeš :-)

      Vymazat
  2. Tak poprvé je to jasné, ale jak si ty cviky zapamatuješ, je to pak lepší a nemusíš si už u toho vykloubit hlavu :D Škoda, že se tomu nemůžeš věnovat delší dobu, ale tak třeba zas někdy.
    Nu tož si moc užij znovu fitko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc rád bych si to prodloužil, bohužel toho nejsem schopný. Aspoň si budu dávat "víkendovky s Insanity", když už nic! :D A děkuji :)

      Vymazat
  3. No jsem ráda, že nejsem sama, kdo po cvičení může ždímat oblečení... Mě takhle ničila Jill, ale je fakt, že jsem tu sportovní podprsenku nikdy neměla tak mokrou jako ty to tričko xD...

    Já lituju toho, že jsem si tak poničila koleno. Jill už nedokončím, bohužel... Dostala jsem zjeba u doktora, že jsem to měla mít v ortéze a měla bych ležet doma... to bych zbláznila...

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska sem si dala tento workout (cardio recovery) no a je to zmena, a nato ze moc nemusim pomaly veci tak se mi to libilo a chvilema sem mela co delat( hlavne pri squatech a lunges) ale ted sem mela 2 dny narocny cviceni tak presne tohle mi bodlo takhle sem se strasne dlouho pekne neprotahla:D

    OdpovědětVymazat