pátek 8. února 2013

Insanity week (day 5) - Pure cardio

Den 5
Warm up
Dneska to byla jízda. Doslova. Přestávek je v tomto tréninku minimální množství. Začne to jako vždycky - warm up (asi 11 minut), kde dokola opakujeme sérii cviků. A už jsem si na ty pohyby trochu zvykl, takže jsem se snažil do toho dát co nejvíc. První sérii warm up jsem si dal v normálním tempu a pak zvyšoval. I když tělo protestovalo, hlavě byl vydán příkaz, ať si nestěžuje a hle, ono to fungovalo. Takže jsem po téhle první části byl promočený na kost (to víte, ta moje teplákovka), ale zato jsem se cítil úplně skvěle.

Rozcvička
Tady se nedělají žádné změny. Ta rozcvička prostě funguje, tak nač vymýšlet něco jiného. A taky po rozcvičce přijde první ze dvou přestávek! Dneska je to opravdu cardio, takže žádné odpočívání nečekejte.

Smrtící část
A jedem! Jeden cvik za druhým. Co mě překvapilo, zdály se mi dneska delší intervaly cviků. A taky nebude žádné opakování cviků, tady se prostě jede a nezastavuje! Tohle mi vyhovovalo, potřeboval jsem po včerejším klidnějším průběhu nějakou pořádnou rychlou pecku.

A po tomhle už pak přijde jen vycvičení, protažení a konec. Je to rychlé, je to dynamické a je to účinné, poznáte to hned, jak tento workout dokončíte.

Já si ještě dnes zajedu do Uherského Hradiště večer na bazén, saunu a pořádný relax. Nezapomeňte pořádně odpočívat a užívat si, to je taky hodně důležité! Mějte se hezky a užijte si víkend!
David

Kdo by si chtěl dnešní trénink zacvičit, může ZDE.

P.S. cviky jsem neokomentoval, protože se buď hodně opakují, nebo bych k nim neměl moc co říct, tak se nezlobte.

6 komentářů:

  1. Byla jsem nemocná, takže jsem musela insanity přerušit, ale podle tvýho popisu už se nemůžu dočkat, až se k němu zase vrátím, kurňa! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Pure cardio je moje nejoblíbenější! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Počkej až si k Pure cardio přidáš abs :D

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Takže... poprvé v životě jsem si dneska večer dala Insanity... a přežila jsem :) Nezvládla jsem to sice na 100% (což ostatně ani všichni cvičící ve videu), ale rozhodně mám ze sebe dobrý pocit! Lilo ze mne jako snad ještě nikdy! Díky Davide za "nakopnutí"!
      Lenka

      Vymazat
  5. Sakra to byl narez jeste ted se potim:) ale libilo se mi to, byla to makacka ale uteklo to hrozne rychle, celkem sem uvitala ze se dnes moc neopakovalo. Kazdopadne mam ze sebe radost ze sem to celkem zvladla i kdyz 100% to samozrejme nebylo:)
    Uz se tesim na dalsi.
    Btw hrozne mi vyhovuje ten strecink bo mam tendenci ho trosku flakat a tady jedu pekne poctive se shaunem:)

    OdpovědětVymazat