pondělí 11. února 2013

Léto, aneb hoď se do formy!

Ahoj všichni!
Dneska bych se chtěl trochu rozepsat o tom, jak to plánuji s tréninky do léta, aby byly výsledky co nejpříznivější. Minulý rok touto dobou jsem už celkem úspěšně hubl. Do fitka jsem chodil tak maximálně 3x do týdne, k tomu měl přibrané nějaké bojové umění a běh. Hodně jsem si řídil tím, že čím víc rozličného pohybu tělu dám, tím to bude lepší. A bylo. Tělo nejen že hublo, ale protože mělo i nějaký ten svalový trénink + bojový sport, začalo se i hezky tvarovat. Samozřejmě jsem spoustu věcí mohl dělat jinak, jak si uvědomuji teď, ale před tím rokem jsem byl šťastný, že to prostě jde i takhle. Nebyl jsem žádný přeborník ani ve stravě, ani ve cvičení (což nejsem ani teď). Když si vzpomenu, co jsem všechno kazil, jak jsem si na pořádné snídaně zvykl až po velmi dlouhé době... Každý nějak začínal.



No, to bylo k tomu, jak to bylo. A teď jak to bude teď na jaře. Žádné přímé a nucené hubnutí už se konat nemusí. Mohl bych říct, že budu udržovat - taky že jo, ale ne hned od začátku. To, co teď na sobě mám, to udržovat nechci. Ať to vypadá jak chce, cítím na sobě, že ty poslední měsíce to nebylo ideální. Pořád nějaké změny, nedodržování plánu, který jsem si vymyslel... Prostě přehnaná očekávání od medvěda na zimu. Ty časy, kdy jsem chodil 6x týdně do fitka jsou prostě pryč.

Ale to neznamená, že s tímhle přestávám. Ani náhodou. Fitko se bude konat 4x týdně, ve volných dnech to budou sporty, běh a jiné aktivity. Nikdy mi o nic takového jako je kulturistika nešlo, i když si to minulý rok myslel skoro každý. Co je špatného na tom vypadat dobře? A teď, když už si můžu jakž takž říct, že se mi to trochu povedlo, tak se přece nebudu dřít zase stejně, jako minulý rok. Mám spoustu jiných aktivit, které chci taky stíhat. A když už jsem se konečně vykecal, můžu taky napsat něco hodnotnějšího, že jo.

Čeho se vyvarovat a jak začít!
Je to tak hrozně jednoduché. A je na to teď nejlepší čas. Ať si říká kdo chce co chce - vypadat dobře na léto se hodí. A udržet si tenhle styl pak až doby neurčité, ať je léto nebo zima, to už přijde samo. A to za to stojí. Já bych vám tu mohl vypsat bod od bodu, čeho se držet, jak a co dělat. Jenže já už to tu někde psal. Všechny mé první články se týkají právě tohoto tématu. Takže vás odkážu tam. Do historie. A proč? Budu teď trochu narážet na něco, o čem se zmiňovala už i Nikki na svém blogu - http://mojetelo.blogspot.cz/

Samostatnost na prvním místě
Dneska už není problém si najít prakticky cokoliv. A zadarmo. Ať už se jedná o tréninky, jídelníčky, nebo nějaké recepty. Chce to jen hledat. A učit se. Já na to narážím z jednoho prostého důvodu - samostatnost je tady u toho hrozně důležitá věc. Ono se to zdá, jak to všechno není naplánované. Ale improvizace vás bude provázet prakticky pořád. Častokrát se stane, že si prostě nebude moci zacvičit, nebo pojíst to, co máte v plánu. A co teď?
V tom lepším případě vám to v hlavě okamžitě scvakne a vy si vymyslíte jinou, ale ne horší alternativu.
V tom druhém případě to nedopadne dobře. A toho se vyvarujeme. Jak? Tím, že budeme hledat, shánět informace. Samozřejmě mi nevadí, když mi píšete a ptáte se na nějaké věci, které mají smysl. A zatím to ani nic jiného nebylo. Tohle jsem napsal hlavně proto, ať víte, že se samostatností ta vaše změna bude mnohem jednodušší, i když se to na první pohled nemusí zdát.

Člověk, který si neudělá čas na snídani, neudělá si čas ani na změnu životního stylu.

Mějte se a přeji ten nejlepší start do nového týdne!
David.

5 komentářů:

  1. Napsal si to pěkně..
    Chce to samostatnost a hlavně tu zdravou zvědavost, když se chce někdo o něčem dozvědět, nemůže mu to někdo říct celý, to není taková zábava jako si to najít! :))
    Držím palce všem, co do léta potřebují ještě zamakat, makám taky! Tak držím palce! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc příjemný článek.
    Musím s tebou souhlasit, pokud chce člověk nějakou změnu, musí se naučit samostatnosti, protože je to hlavně o něm samém. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ta fotka je boží :-O! Jinak jsi to napsal moc pěkně, já ze začátku dělala taky spoustu chyb, ale zase kdybych je neudělala, nevěděla bych, jak je to fakt správně :) Takže držím palce v pilování postavy na léto. Ikdyž už teď mi připadne, že tvoje tělo je fakt naprosto luxusní, jsi skvělá inspirace!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji moc :)) Ta fotka je z dubna 2012, už je to chvilka, no.. :D A s postavou.. kdo ví, jestli budu vůbec někdy spokojený, ale těší mě to, co píšeš. Moc. :D

      Vymazat
  4. Naprosto souhlasím s tou samostatností, spousta lidí si myslí, že když se tím zabýváš, napíšeš jídelnček budou štíhlí..ale o tom ten životní styl vůbec není!

    OdpovědětVymazat