pátek 22. února 2013

Pět dní zpět v normálu - 22. 2. 2013

Ahoj všichni!
Takže dneska je to pátý den, co mám konečně 100% kvalitní režim, jak s jídlem, tak s cvičením. Můžu říct, že se cítím skvěle. Sice mi vadí šňůrky v puse, ale stehy budou v pondělí pryč a bude úplný klid. Tento týden se mi každý den podařilo jít cvičit dopoledne. Většinou to bylo kolem 9:00, jen dneska extrém a dřepoval jsem už v 7:05, protože jsme jeli z Ostravy domů. Tréninky jsem pozměnil, vzhledem k té dynamice a tréninkový týden teď vypadá nějak takhle (než bude možnost jít ven, na hřiště, nebo na bazén)

Pondělí: Full body
Úterý: Boltův trénink
Středa: Záda, biceps
Čtvrtek: Hrudník, ramena, triceps
Pátek: Nohy
Sobota: Insanity
Neděle: Volno

Tréninky jsou jiné, nejsou silové a všechno jedu na 3 x 15 opakování. U full body jsou na každou partii dva cviky, ve středu a ve čtvrtek jsou tam tři. Nohy klasika, jen zase - menší váhy, více opakování a insanity si zítra vyberu podle nálady. A ani trochu se u tréninků nenudím, takže opravdu každé ráno vstanu a jdu cvičit, s tím nemám nejmenší problém. Mohl bych možná trochu více spát, ale snad to taky časem dopiluji. Těch 6 tréninkových dní se může zdát jako moc, ale věřte, že jednotlivé tréninky netrvají déle než 50 minut se vším všudy!! A člověk má pak celý den tak dobrý pocit, když už má odcvičeno.

Kdyby venku nepadalo to bílé svinstvo, tak chodím běhat. Nebo kdyby tam aspoň nebylo tak kluzko, ty vločky bych přežil. Ale zlámat nohy (což by se mi určitě podařilo) si nechci. Vy chodíte běhat i v takovém počasí? Mně to ani nejde, vypadám jak nedoučený krasobruslař. Takže si běhám ve fitku na páse, ale žádné maratóny. 5 minutový běh, 14 km/h rychlostí - vychází to asi na 1,1 km vzdálenosti. Takhle si zaběhám před a po každém tréninku. Skvělá věc na rozehřátí. Venku to pak budou delší a hlavně měřené úseky na 1500 metrů, ať vím jak rozvrhnout síly a ostatní blbiny.

Tak já už nebudu nějak víc při pátku otravovat, všem přeji, abyste si užili víkend jak se patří, ať už budete dělat cokoliv! Mějte se fanfárově, ahoj
David

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4294831/?claim=9mk2fhfbeuu">Follow my blog with Bloglovin</a>


8 komentářů:

  1. Máš ty tréninky hezky rozvrhnuté :) Já teda chodím do fitka vždycky dopoledne. Cvičí se mi tak nejlépe a navíc tam aspoň není tolik lidí. Přeji ti taky hezký víkend ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, cvičit v zaplněném fitku taky není můj styl. A snažil jsem se to nějak napráskat do jednoho týdne, aby to mělo i smysl.. no, snad se povedlo. Děkuju :)

      Vymazat
  2. Já nikdy nepíšu žádný takový rozvrh dopředu :D Protože to vždycky měním z minuty na minutu :) Někdy si třeba naplánuju jenom nějaký home workout, ale pak dostanu chuť jít do fitka, tak se sbalím a zmizím. Jindy mám v plánu nějaké cvíčo, ale pak zjistím, že mě bolí svaly a nejsem na to ještě ready, tak si dám prostě odpočinek. A dneska jsem měla stres ve škole, tak jsem se sebrala a šla se zrelaxovat do bazénu. Připadala bych si jako otrok mít to rozplánované na každý den :)

    Jinak v tom bílém svinstvu se nedá pomalu ani chodit :D Už aby bylo jaro!
    A otravuj častěji, mám ráda tvé články ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Bílé svinstvo :DD pobavil si mě! :D

    OdpovědětVymazat
  4. užij si víkend... Já ještě běhat nechodím, ale pamatuju si, že když jsem tančívala, tak jsem od 12 asi do 17 chodila běhat každé ráno... vstávala jsem v 5 v 5:30 si šla zaběhat a v 6 byla doma a chystala se do školy... A opravdu jsem chodila každý den... v sobotu a neděli jsem po běhu padla ještě do pelechu a spala chvilku xD... a bylo to naprosto za každého počasí XD to bylo šílený... nechápu, jak sjem to mohla dělat... ale vidívám starý známý, že choděj běhat aj v tomhle hnusu ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Víš co já naprosto nesnáším? Jsou dny, kdy bych sežrala aj psa v deset večer a pak jsou dny, jako je ten dnešní, kdy nemám absolutně chuť ani náladu na jídlo... Proto to jídlo je dneska takový "super" nijak extra mě to nestresuje... Jenom bych si měla to dnešní jídlo naházet do kalorickejch, abych si pak mohla v klidu naliskat za to, co zase se sebou dělám XD... Ale ono mi to stejně nepomůže... prostě to beru sportovně, zítra je další den a bude to lepší... ;-) díky za podporu ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. To bílý svinstvo už nemůžu ani vystát! Bydlím v bytovce na vysokým 'kopci', takže než se tam po tom zledovatělým chodníku vyplazím, mám jazyk až na kolenech :DD A super, že budeš zařazovat i insanity ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky přeju pěkný víkend!
    Já miluju zimu a mám ráda sníh. Ten mě ale štve právě kvůli té nemožnosti běhat. Teda né nemožnosti - běhat se dá kdykoliv, ale ne když to pořád taje, mrzne, zasněžuje a pořád dokola. Takhle se taky bojím, že se někde nedobrovolně vyválím.

    OdpovědětVymazat