neděle 3. února 2013

Photorunning 3. 2. 2013

Dneska to bude takový "zvláštní" příspěvek. Řekl jsem si, že si zaběhám trochu do přírody. A myslel jsem to doslova. Provedu vás fotkama, jsou sice z mobilu, takže kvalita nic moc, ale není to úplně nejhorší!

Kam jsem běžel? Vidíte ty kopce vzadu? Tak když jsem to vzal kolem té bílé budovy nahoru, dovedla mě tam cesta. Foceno z půdy u nás doma.

Tohle je asi v půlce mého výletu, člověk si připadá celkem malý, když tak koukám kolem sebe. A kdybyste cítili ten vzduch!!

Tenhle pohled se mi naskytl, když jsem proběhl polem ještě víc nahoru. V botách mokro, ale co! Tohle za to stojí.

A kam se poběží dál? Cíl je jasný, ještě výš!!

Když se cítíte, jako by vám všechno patřilo! :D

Vzít si poloděravé sálovky do fitka... Už jsem dostal i lepší nápady.

Moje pole!! Aspoň na tu chvilku.

Tak si říkám, mohl jsem si vybrat lepší trasu? Stromečky, sice trochu terén, ale paráda!

Příroda měla asi opačný názor, tak mi ho dávala najevo bodláčím. :D To je tak když strkám pracky kam nemám!

A do kopce se běhá lépe...

Než z kopce!


Tak já doufám, že se vám dnešní příspěvek do fit blogu líbil. Je to něco jiného, ale tak aspoň víte, kde se můžu proběhnout. Fotit mě bavilo - ale nejsem žádný fotograf. Navíc je to všechno přes mobil, tak mějte slitování při nějaké kritice fotek. Doma po běhání ještě následoval nějaký workout, ale nic, co bych tu už někde nenapsal. Mějte se!!
David

9 komentářů:

  1. :D Ty tvoje komentáře :D Jinak souhlasím, do kopce se fakt běhá daleko lépe než dolů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní terén. Hned bych šla běhat s tebou. :))
    Užij si zbytek víkendu. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Máš okolí přímo stvořené k běhu, trochu závidím :) Kolik km jsi vlastně uběhl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tu krásně, to nemůžu popřít. Jinak to bylo asi něco kolem 4 kiláčků, ale pěkně v terénu, takže to dalo zabrat trochu víc, než normální výběh. A o to to bylo lepší. :D :)

      Vymazat
  4. pěkně ses koukám měl... takovej nápad s děravejma botama na běhání jsme měla taky jednou... JJ dopadlo to tak, že jsem byla pak 14 dní nemocná xD nejdřív zánět močáku, pak se přihlásila chřipka... prostě paráda XD... Doufám, že sis to užíval no :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je super, že kolem sebe máš možnost jít běhat do tak krásné krajiny. J8 kdybych se tak rozhodla, tak bych musela za město nejdřív tak 5 km uběhnout a pak už bych běhala pěkně! ;)

    Líbí se mi tvé komenáře k fotkám! :D A souhlasím s tebou, z kopce se běhá naprd, navíc, na mé kolena je to nápor jak hovado(pardoon) :D

    OdpovědětVymazat
  6. No fotky jsou super, hlavně to prostředí k běhání přímo láká:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty boty :DD Stane se :D Já si tak jednou někdy v březnu vyběhla do lesa už jen v šortkách a mikině a pak v jednom místě taky lehce zapadla do sněhu :D

    OdpovědětVymazat
  8. Běhání v terénu je nejlepší na fyzičku a taky nejzábavnější, žádná nudná silnice :) Je vidět že sis to vážně užil, muselo to být super :)

    OdpovědětVymazat