sobota 16. února 2013

Příprava na talentovky

Ahoj všichni!
Dneska tu rozjedu takový svůj osobní deníček, který se bude týkat přípravy na talentové zkoušky. Hlásím se do Ostravy na pedagogickou fakultu. Obor - Tělesná výchova a ČJ.
A o co že jde? Někdy v dubnu budu dělat talentové zkoušky tady na tu tělesnou výchovu. Takže se budu muset trochu připravit, protože jsou tam celkem rozmanité sporty. Budu si tu vést nějakou tabulku, zlepšování, nebo to, jak to půjde. Dneska bych tu chtěl obecně vypsat, z čeho že se ta zkouška vůbec skládá a co budu muset zlepšit. Samozřejmě hodně věcí z toho budu moct trénovat až bude lepší počasí, ale připravit se na to nějakým způsobem můžu i tak.
Je zde 7 různých aktivit, za každou mohu dostat 10 bodů. A cíl je samozřejmě mít těch bodů co nejvíce, že jo.

1. Vytrvalostní běh (1500m)
Dneska je to jen obecně, určitě si co nejdřív takovou patnáctistovku zaběhnu, abych věděl na jakém čase jsem začínal. Ale je to první z disciplín. Jak je to tu s bodováním? Na určitý počet bodů musím zaběhnout pod určitý čas
10 bodů - 4:35 (min)
9 bodů - 4:43
8 bodů - 4:57
7 bodu - 5:03
6 bodů - 5:13
5 bodů - 5:23
4 body - 5:33
3 body - 5:43
2 body - 5:53
1 bod - 6:00

2. Shyby :)))))
Na tohle se těším, ve fitku jsou shyby na denním pořádku, takže by to snad neměl být problém. Ale neusínat na vavřínech, to je důležité.

10 bodů - nad 21
9 bodů - 19
8 bodů - 16
7 bodu - 14
6 bodů - 12
5 bodů - 10
4 body - 8
3 body - 7
2 body - 5
1 bod - 3

3. Běh 100m
Na sprinty jsem byl kdysi hodně dobrý, dokonce mám doma pěkný štos diplomů za výhry. Ale je pravda, že poslední dobou jsem to snad už ani nezkoušel. Mám 2 měsíce na to nahodit se do formy.

10 bodů - 11,9 (s)
9 bodů - 12,1
8 bodů - 12,3
7 bodu - 12,6
6 bodů - 12,8
5 bodů - 13
4 body - 13,3
3 body - 13,5
2 body - 13,7
1 bod - 14

4. Akrobacie
Tady jsou body nějak rozdělené za akrobatickou sestavu. Vůbec nevím, jak mi tohle půjde, ale budu skákat a kutálet se jak trdlo, dokud se to všechno nenaučím. Kotouly, stojky - to by neměl být problém. Nějaké hvězdice a ostatní věci budu muset trochu potrénovat.

5. Plavání (100m)
Plavu už dlouho, takže to snad nebude problém. Jen co mi vytáhnout stehy ze zubu, už mizím na bazén a pěkně trénovat. Můžu si vybrat - buď prsa, nebo kraul. Vidím to na kraula, 4 bazény se dají udržet v celkem hezkém tempu a budu mnohem rychlejší, než na prsa.

10 bodů - pod 1,05 (min)
9 bodů - 1:12
8 bodů - 1:18
7 bodu - 1:25
6 bodů - 1:31
5 bodů - 1:38
4 body - 1:45
3 body - 1:51
2 body - 1:59
1 bod - 2:07

6. Basketbal
Tohle by měla být nějaká hra 3 na 3, kdy se na nás budou asi koukat a hodnotit. Budeme si hrát!!

7. Volejbal
To samé jak u basketu, akorát 4 na 4.

Tohle je všechno. Fajn na tom je, že jdeme na tenhle obor dva, takže budeme trénovat hodně spolu, soupeřit a hecovat se k lepším výsledkům. S přijímačkama na češtinu vás tu opravdu otravovat nebudu. Ale blog mi přijde jako fajn cesta k tomu si zapisovat svoje výsledky a zlepšení. Takže se nezlobte, když vás budou otravovat tady tyhle výpisky. Schválně chci potom porovnat, jak jsem na tom byl a jak na tom budu. Samozřejmě se tomu bude trochu muse i přizpůsobit trénink. Hned jak bude počasí, vyrážím ven na hřiště - ať už ve Valmezu, nebo v Ostravě, to je úplně jedno. Na běžícím páse bych nikdy nenatrénoval to, co potřebuji a chci. Nenechám to náhodě, protože se tam chci dostat a přiznám si, že by byla ostuda, kdyby sportovní talentovky měly být něco, co mě od toho bude držet.
Mějte hezkou sobotu,
David.


12 komentářů:

  1. To je super, že se hlásíš na tenhle obor! Myslím, že talentovky nebudou takový problém, máš už dost natrénováno :) Ale i tak ti budu držet palce a těším se na tvé pokroky a zápisky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, aby sa to podarilo :) je to rozhodne veľká výzva :) a na jej konci pekná odmena ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Prima, tohle pro tebe nebude zase tak těžké. :) K trénování se nutit nemusíš, takže máš skvělou vyhlídku! Slečny budou mít pěknýho pana učitele :P

    OdpovědětVymazat
  4. tebe mít na tělocvik a na češtinu? to se holky poserou!!
    hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Držím pěsti, ať to vyjde! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Jé tak to hodně štěstí i když ho asi moc potřebovat nebudeš :).Já jsem třeba nikdy nebyla dobrá na rychlostní běh a 100 metrů jsem zaběhla za 19 sekund :D.

    OdpovědětVymazat
  7. jj talentovky byl jedinej důvod, proč jsem zavrhla FTK v Olomouci na Palackým, i když se mi tam jeden ten obor hoooodně líbil...
    Budu ti držet pěsti, aby si to zvládl... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Davide, držím palce, ať se Ti pěkně trénuje a hlavně ať máš u zkoušek co nejlepší skóre a přijmou Tě! A na zápisky jsem zvědavá...

    OdpovědětVymazat
  9. To určitě zvládneš levou zadní, ale máš pravdu, hlavně teď neusnout na vavřínech. Budeme ti všeci fandit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji všem za podporu, za to vás budu zásobovat mými kecy i z tohohle odvětví. :D :))

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle je vůbec skvělá tabulka i pro ostatní :)) já osobně bych se chtěla začít víc věnovat plavání, na bazén sice chodíme, ale jízda po tobogánu... no.. :D co tam chce člověk vylepšovat :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tyyyjo na to že je to jen tělocvik a ne nějaký trenér tak chcou docela dost:)1500 uf:D já mám 5:29 a to běhám závodně:D ale tak ty jsi muž a jápouze starši žakyně:)ať se ti daři:)

    OdpovědětVymazat