pondělí 4. února 2013

Protože ráno dělá den!

Ahoj všichni!

Kdyby si měl někdo ráno chuť zamlsat, klidně může. Jako dneska já. Příprava asi 10 minut, porce pro jednoho člověka a chuťově neodolatelné. Přitom tak hrozně jednoduché.

Palačinky s ananasem a grankem

100g hladké mouky
200ml polotučného mléka
1ks vejce

kousky ananasu
granko

První tři ingredience smícháme brutálním způsobem, aby z toho bylo těsto. Pak to dáme smažit na kapce slunečnicového oleje. (kapka stačí, pěkně ji rozetřete štětcem (ne tím do výtvarné výchovy) po celé pánvi). Těsta bude na 3 palačinky, takže se nepřejíte, ale ani nebude hlad.

Do palačinky nasypte trochu kakaa, smotat a tohle opakujte 3x! Ale pokaždé s jinou palačinkou, to je důležité. Pak berte ananas podle chuti a pěkně tím posypejte vaše palačinky. Pak ještě trochu granka na závěr, ať to není takové bledé.


Super na tom je, že tohle všechno trvá asi deset minut. Takže rychlovka, která zasytí a ještě k tomu dobře chutná. Nebojte se palačinek, není na nich nic zlého. Samozřejmě, že místo ananasu můžete dát cokoliv jiného! Já se ale od určité doby snažím vyvarovat marmeládě a dám přednost ovoci. Určitě by bylo ještě lepší, kdyby bylo čerstvé. Ale zase nemůžu chtít všechno perfektní. Krásný vstup do nového týdne vám přeje David!
Mějte se.

7 komentářů:

  1. Také mám ráda palačinky! :))
    Nejhorší je, když se ti už od rána nedaří a palačinky se přichytnou, to bych je nejraději i s pánvičkou vyhodila z okna! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Koouky: to bude chtit spis lepsi panvicku ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju palačinky! S tvarohem a grankem jsou nejlepší.
    Článek mě pobavil tím, jak ho píšeš. :D Brutálním způsobem smíchat, tak tomu jsme se zasmály se spolubydlící :D Jo a 3 palačinky jsem ještě nikdy nesnědla :(

    OdpovědětVymazat
  4. Palačinky jsou moje slabost! :))
    Hezký tip, měla jsem je o víkendu.

    OdpovědětVymazat
  5. Palačinky jsou dokonalá snídaně a ty tvoje vypadají skvěle! Taky občas dělám, akorát dávám celozrnnou mouku většinou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jůů, už aby byl čas snídaně :D

    OdpovědětVymazat