úterý 19. února 2013

S Boltem za dynamikou


Ahoj všichni,
dneska tu mám pro vás něco o mém dnešním tréninku. Úplně první bude k věci, když tu hodím video. Tohle je ono. Je tam 5 cviků, které se budu snažit nějak (aspoň trochu) rozebrat. Jak se mi to dneska cvičilo.




A proč vůbec takový trénink? Potřebuji si zlepšit fyzičku, dynamiku - vše v rámci přípravy na ty sportovní testy. A myslím, že i tohle by mohlo pomoci. Hlavně na sprinty. A teď k tomu tréninku. Z videa se může zdát, že jde o celkem jednoduchou záležitost. Ono hodně záleží na tom, jak si to uzpůsobíte. Nějak sen nepátral, kolik sérií, nebo opakování mám dělat, protože jsem už při sledování videa rozmýšlel, kolik a čeho budu dělat.

1. Nahazování dlouhé činky
Série: 3
Opakování: 25

Záměrně jsem si tu dal vyšší množství opakování a snažil se co nejlépe dodržovat techniku. Můžu říct, že po těch třech sériích jsem cítil krásně napumpovanou horní polovinu těla. Jinak jsem to jel bez nějakého závaží, takže vlastně 20kg (jen tyč). Bylo důležité, aby si tělo nepomáhalo tím "hadem", jak to ukazuje chlapík na videu. Cvik potom ztrácí smysl. A nebojte se pořádně vyšpulit zadek.

2. Výskok na jedné noze z nízkého startu 
Série: 3 (na každou nohu)
Opakování: 15 

Kdyby se vám nelíbilo, jak si ty cviky pojmenovávám, tak... mě to mrzí, ale tak to prostě je. U tohoto cviku je nutné mít v ruce nějaké závaží. Já si vzal do každé ruky 3 kg jednoručky. A stačilo mi to. Stehna pálily, nohy bolely a výskoky byly s každým opakování těžší a těžší. Navíc se u toho pěkně natrénuje ten dynamický start, což je jen ku prospěchu. Sem tam jsem sice hodil ožraleckou pózu, ale brzy jsem se s rovnováhou u tohoto cviku skamarádil.

3. Výskoky se zakloněnou hlavou - noha nahoře
Série: 6 (na každou nohu 3x)
Opakování: 15

Ne, že by tento cvik byl problém, spíš jen nezvyk. Díky za to, že jsem byl ráno ve fitku prakticky sám a nikdo mě neviděl, jak se tam šteluji. Nakonec to ale dobře dopadlo a moje ramena o sobě daly hezky vědět. Včera jsem je potrápil a ani trochu se jim nelíbilo, že v tom dneska pokračuju. Měly ale smůlu. Skvělý cvik, ty výskoky na rukou jsou celkem náročné. A jak jdou po tom hezky cítit stehna!

4. Výpady s velkou činkou
Série: 3
Opakování: 15

Kdyby ramena uměly mluvit, nebo psát, tak tady o mně napíšou ne moc hezký článek, je mi to jasné. I tady dostaly zabrat. Ale to není to důležité. Důležité je u těchto výpadů rozplácnout nohy co nejvíce. Když to budete dělat dobře, nohy o sobě dají rychle vědět.

5. Kolena k hrudi
Série: 3
Opakování: 20

Tady bylo důležité... se nekopnout do zubů. Ne, beze srandy. Pěkně dvacet opakování, bez nějaké přestávky a až k hrudi. Nijak se nekrčit, je to celkem přirozený pohyb. A na závěr dá i pořádně zabrat, takže neflákat.

Tohle je celý trénink na videu, já ho měl ještě o něco delší.

1. Pás (5 minut, rychlost 14km/h)
2. Boltův trénink
3. ABS rutina

Celé tohle trvalo asi 50 minut, takže super čas. Žádné velké odpočívání, je to jedna rychlá jízda! Doporučuji všem, co si chtějí zkusit třeba něco trochu jiného. Není potřeba velkých závaží a dá to pěkně zabrat. Za mě 5/5.

2 komentáře:

  1. xd JÁBYCH TĚ CHTĚLA VIDĚT, JAK DĚLÁŠ OŽRALECKÝ PÓZY Xd

    Jako cele trénink vypadá docela jako solidní zabíračka... fuj...! Ale co se toho posledního cviku týče, chápu, že si při tom musíš dávat pozor, aby sis nevymlátil zuby xD

    OdpovědětVymazat