čtvrtek 14. února 2013

Trochu jiný FIT-BLOG

Ahoj všichni!
Dneska se budu spíš vykecávat, protože.. protože to prostě potřebuji. Potřebuji si postěžovat a kam jinam, než k sobě na blog, že jo? Včera jsem navštívil zubaře, s tím, že potřebuji vytrhnout zub. Poslal mě tam můj normální zubař, tak jsem poslechl a šel. Byl jsem objednaný na 18:15, celkem zvláštní čas, ale když už, tak už. Výsledek toho všeho je vytrhnutý zub, vytahané kořeny, vyčištěný zánět, několik stehů a antibiotika. Asi 2 hodiny sezení v křesle s otevřenou pusou. Dneska vypadám celkem směšně, "trochu" to napuchlo, takže mám místo jednoho obličeje tři. O cvičení teď nemůže být nejspíš řeč, protože nesmím ani smrkat. Kořeny prý byly tak hluboko (mimochodem to byla šestka vlevo nahoře), že tam mohl vzniknout nějaký průchod až do dutiny a bla bla bla, pak nějaké ty latinské řeči, doktorovi jsem zbytek nerozuměl.

Jo, jednu tvářičku mám pěkně baculatou. Před rokem a půl to byl normální stav. Taky jsem si nějak nestihl zajít ke kadeřníkovi, spíš jen polehávám. Z očí mi srší důvtip a inteligence, to je mi jasné! :D

To by byla jedna věc - ale ne ta důležitá. Chtěl jsem se podělit o svůj "bolavý jídelníček" - od včerejšího večera, až do toho dnešního. Rozhodně si z toho neberte příklad, dokud nebudete ve stejném stavu jak já.

Večer po zubaři: 500ml zmrzliny Míša (panebože, to bylo tak skvělé, jak to chladilo a všechno)
Ráno: Pokus o snídani, kvůli bolesti - nevyšel
Dopoledne: Pokus s pečivo s marmeládou (ani nevím, co jsem si myslel, když málem neotevřu pusu) - nevyšel
Oběd: - Ovesná kaše - konečně, vyšlo to! Dostal jsem do sebe nějaké jídlo
Svačina: - 250g mléčné rýže, to jsem do sebe taky dostal, i když jsem pak musel měnit triko (pusa moc neposlouchá)
Večere: - na večeři bych měl dostat nějakou polévku, do které si budu namáčet pečivo, aby mi nedělalo problém to sníst. Tak držte palce!!
Druhá večeře: - zase zmrzlina
Mňam mňam mňam nom nom nom

A co mě hrozně štve? Že nemůžu cvičit. A není to o tom, že bych to nezkoušel. V zubu (nebo spíš v těch sešitých dírách, co po něm zůstaly) to začne hrozně pulsovat při jakémkoliv pohybu, fuj. Taky mi vadí ty silonové šňurky, kterýma to šil. Připadám si jak jehelníček. Takže mi nezbývá nic jiného, než zůstat v dobré náladě a vám popřát co nejlepší čtvrtek! Mějte se,
David.

12 komentářů:

  1. chůdě!!! já jsem byla kdysi trhat osmičky (ještě na střední někdy třeťák, měla jsem v páčený) no a to ti povím, že ty máš tu tvářičku ještě krásnou, oproti mě... Díky bohu jsem neměla potřebu se fotit, a ukazovat se světu znetvořená, pač mi druhej den po vytržení na pusince vylezla dokonale obří modřina, jako by mi po tlamce někdo dal... Tenkrát jsem taky zbaštila půlku míši, nemohla papat, takže přesnídávky to jistili a ani, stejně jako ty, jsem si po krupici musela vyměnit tričko a pak jsem na to šla chytře a vzala si na tričko utěrku, takže jsem vypadala v té době asi velmi komicky xD. Naštěstí jsem měla doma maminku, která se o mě starala a pořád za mnou chodila, jestli to bolí, jestli nechci to, nebo ono.... ááááá to byla paráda... Takže s tebou prostě soucítím!!!

    Jinak mamča je na tom stejně jako ty... šestka vlevo nahoře, má vytažený nervy, zub vyvrtanej, ale pere se jako drak a nechce si nechat zuby vytrhnout, raději prej bude trpět! Blázen...

    snad se zoubek (pardon díra po zoubku) co nejdřív zahojí a ty budeš moct vést normální život, jako jsi ho vedl doposud ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. hlavně buď v klidu, takhle mi nedávno trhali osmičky týden po sobě a měla jsem asi tři týdny od cvičení pohov, protože kdykoliv jsem se rychleji hýbala, tak se mi tam začala hrnout krev a tekla mi z toho a bolelo to, lepší je moc neblbnout ať se to rychleji zahojí a tvář ledovat jak to jde, prvotní opuchnutí splaskne asi za tři až čtyři dny:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je teda opravdu nepříjemné ! :D No mě roste 8 vpravo dole a mám zuby po rovnátkách. Je tedy možnost, že pokud vyroste, tak jak nemá, rozhodí se mi všechny zuby, takže mi ho pravděpodobně taky budou trhat. Opravdu "super" vědět, že to nastane -.- :D Takže hodně štěstí, ať to bolí co nejkratší dobu ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. :( Ať to přestane co nejdřív bolet. Trhání zubů, kořenů a všeho tohoto mě hrozně děsí.
    Tělu dělší nečinnost určitě trochu pomůže a pořádně se zregeneruje :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak držím pěsti, ať je to brzy v pořádku. :))
    Já jdu k zubařce zítra na preventivní kontrolu, tak jsem zvědavá, co mi v té puse zase najde. :/
    A Míšu jsem neměla ani nepamatuju. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Davi, naprosto rozumím, mně taky trhali loni moudrák vlevo nahoře, byla jsem v Olomouci, kam mě moje zubní poslala, bo rostl nakřivo a ona si na to netroufla. Tak si říkám, fajn udělám si výlet. Na křesle mě humor přešel :D Bo mi lékař začal dávat kázání, co VŠECHNO se může přihodit při trhání, říkal přesně to samé co tobě, že zrovna na té straně to je propojené s jakýmisi dýchacími cestami nebo co, že když tam bude díra, tak to budou šít... no :D můžu ti říct, kývala jsem mu na to, že ho vnímám :D Ale už jsem se viděla snad s rozervanou hlavou :D Dopadla jsem nakonec lépe než ty, přestože tři injekce mi moudrák neumrtvily a opravdu jsem myslela, že mi rve celou dutinu. kDyž zjistil, že mi ani na třetí injekci umrtvení nezabírá tak se zapřel a prostě i přes můj křík (fakt to bolelo jak svině) mi jej bez čekání vyrval. Naštěstí, to šlo rychle, žádné kořeny lovit nemusel, zmáčkl noc , řekl ať fouknu nosem, tak jsem ho posmrkala :D ale dobrý, nikde nic nebublalo v puse a díra byla ok :))) Pak jsem cítila pulsování v zubu ještě asi 3 dny kdykoli jsem třeba šla rychleji :D zvláštní pocit :)

    Takže máš to za sebou, ať se ti to dobře a rychle hojí a dej tělu co nejvíc síly na "opravu" :))) Napuchlá tvář ti sluší :) :D Pa

    OdpovědětVymazat
  7. Úplně vim o čem mluvíš, se zubama jsem si zažila taky svý :-(
    nemohl mi vyrůst dospělej zub, protože mi ho nějakým záhadným způsobem ze zhora blokoval mléčnej, kterej přirostl kouskem ke kosti. Museli mi to celý odsekat. Šňůrky mi tehdy taky vadily, ale "naštěstí" jsem tehdy ještě pravidelně necvičila, takže jsem mohla být naštvaná jen kvůli tomu tekutému jídlu. Ale zmrzlinu jsem si užívala :-))
    Ať se ti to brzy zhojí!

    OdpovědětVymazat
  8. Díky moc holky, vidím, že nejsem zdaleka jediný, kdo si něco takového prožil. Jinak máte určitě pravdu, nějaká pauza mi neublíží a zmrzlinu si budu užívat! :D Ale nejhorší ze všeho byl asi ten zvuk, když ten zub scvakl kleštěma. Fuj, sice to nebolela, ale znělo to hrozně. :D
    Ani nemůžu ven, a to jsem chtěl jít stavět iglů! :(

    OdpovědětVymazat
  9. Mně naštěstí ještě žádný zub netrhali (kromě mléčných), tak snad mě to ani nepotká.. Máš to tedy nateklé pěkně :) Tak přeji, ať je brzo lépe :)

    OdpovědětVymazat
  10. Aspoň mas důvod si dat bez vycitek zmrzku ;)) Snad to bude brzo v pohode, ať si zase můžeš dat pekne do těla ;)) A zubaře nenávidím z celého srdce a nikdo me tam už nedostane, pokud to nebude smrtelně vážné! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, asi vím jak se cítíš, procházím si tím, když mi postupně trhají moudráky, ble! ;)
    Snad už jsi v pohodě..;)
    a míša zmrzka je super, s tím souhlasím! :))

    OdpovědětVymazat