sobota 2. února 2013

Vyhlášení soutěže s F-SPORTEM

Ahoj všichni!

Jeden by neřekl, že ten měsíc může tak rychle utéct. Ale je to tady a moje první soutěž na blogu končí. A výherce se dozvíme tady ve videu, aby jste mi věřili.

Nakonec se mi sešlo 79 správných odpovědí a bohužel 26 špatných. Nejčastější špatná odpověď byla, že blog byl založen v dubnu. Tak tomu není, v dubnu jsem si založil svůj deníček na f-sportu. Otázka ale zněla jinak.

video

Tady je video, v hrozné kvalitě, ale jde tu vidět losování čísla na randomu a taky že výherce má opravdu takové pořadí v mém emailovém archivu.

Tady jsou ještě nějaké fotky.

Počet emailů

Vylosování náhodného čísla
Šťastný výherce: Karel Handlovič

Jeho odpověď


Já doufám, že tohle stačí. :) Nezbývá mi než pogratulovat výherci, kterého kontaktuji emailovou adresou. Má 48 hodin na to, aby mi odepsal, jinak se losuje znovu. A ostatní nezoufejte, budou určitě další soutěže! Tahle byla první a rozhodně ne poslední. Děkuji všem za vzkazy, které jste k emailům připojovali. Udělalo mi to hroznou radost. Doufám, že se vám blog pořád líbí.

Taky bych chtěl poděkovat F-SPORTU, který výhry do soutěže poskytl. Jestli jsem někdy dobře nakoupil, bylo to vždycky u nich, takže neváhejte a navštivte jejich E-SHOP. Po přihlášení jsou tam ceny více než příznivé.



Mějte se,
David.

1 komentář:

  1. mrzí mě, že jsem nebyla tím šťastlivcem :( snad příště!
    Karlovi moc gratuluju a tobě, Davčo, děkujeme za super soutěž! :)

    OdpovědětVymazat