sobota 23. února 2013

Web-cam photoshooting 23. 2. 2013

A co dělám v sobotu večer? Cvičím. Kromě toho, že za chvilku přijede kamarád ze střední a jdeme sjíždět tady ty poličanské kopce na saních! Držte palce, ať se v té tmě neztratíme. Udělal jsem zase nějaké fotky, je jich opravdu střídmě, strašná kvalita, prostě můj styl, znáte to. 




Póza dne aneb "vyklub si své rameno" :D

Stačí, nebudu víc strašit při sobotním večeru! Tak si ho náležitě užijte a mějte se krásně. Taky děkuji za komentáře u příspěvků a tak dále, jste nejlepší! Pamatuji si, jak sem prvních pár měsíců blogování psal články prakticky bez odezvy. Budu upřímný, teď je to mnohem lepší, díky vám.
David

2 komentáře:

  1. Póza "vyklub si své rameno" mě pobavila :D Ale fotky jsou super :) A je fakt, že bez odezvy je blogování celkem nuda, to by mě asi vůbec nebavilo :) Užij si sáňkování! Já už na saních nejela ani nepamatuji :D

    OdpovědětVymazat
  2. na saních jsem nebyla ani nepamatuji, snad jste si to užili :)
    :D prej ‚vyklub si své rameno‘ to nemá chybu..
    každý snad měl začátky blogu bez odezvy, byla to nuda a chtěl to zabalit.. pak se ale objevil první komentář a hned ho psaní článků baví víc! :)

    OdpovědětVymazat