neděle 17. března 2013

Fitness video 1 - Kdo jsem

První ze série fitness videí, které se budu snažit nějakým způsobem pro vás vymýšlet. Po osobní zkušenosti vím, že video se dostane k více lidem, než text. Na blog samozřejmě budou stále přibývat další články, videa jsou jen taková vedlejší činnost, kterou bych chtěl dokopat hlavně mladé lidi ke cvičení a změně životního stylu. Uvidíme, jak se bude dařit. Děkuji za každé shlédnutí a komentář!

Mějte se,
David

12 komentářů:

  1. Super video, Daví. :))
    Už se moc těším na pokračování.
    A na ty abs rutiny jdu mrknout. :P

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda tvé články a video je taky moc bezva! Je to fajn změna, když píše blog kluk, mužský přístup je často lepší, míň stresu s jídlem, víc cvičení..

    OdpovědětVymazat
  3. Trochu závidím chlapom ten testosterón, že nemusia vynaložiť až toľko úsilia, aby dosiahli skvelé výsledky :) Video je dobré, len tak ďalej.

    OdpovědětVymazat
  4. Video je skvělé. Myslím, že se to chytne, už se těším na další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezbývá mi nic jiného, než souhlasit! :))
      Video je super!

      Vymazat
  5. těším se na další... takovej úvod na začátek je vždycky nej:-)

    drž se bejku :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super video, jsem zvědavá na ta další :)
    Nedalo mi to a musela jsem zhlédnout pár těch abs rutin... Co k tomu říct, dívá se na to hezky :D

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé video :) je mi to hrozně sympatický :) už se těším na pokračování

    OdpovědětVymazat
  8. Hochu, máš můj obdiv! :))
    Těším se na další videa, palec hore!:) (y)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné video, jsi sympaťák :) Jen je trochu zvláštní - jak je to takové "sekané" - asi jsi to prostříhával, že?

    OdpovědětVymazat