čtvrtek 21. března 2013

Fitness video 2 - Chyby a nedostatky

Ahoj všichni!
Mám tu druhý díl mého povídání. Tentokrát je to na téma, které nedávno dostalo i svůj článek na blogu, takže se nedivte, že je to tomu podobné. Video se totiž podle mě dostane k většímu počtu lidí a o takových věcech, jako jsou chyby a nedostatky - je třeba mluvit, psát a poukazovat na to! Chtěl bych poděkovat za moc hezké vzkazy co se týče minulého video. To je jedna z věcí, proč jsem to druhé točil s radostí. Jinak videa budou na témata, která jsem třeba řešil i v nějakých článcích, tak nebuďte překvapení, že jste to už někde viděli, nebo četli.


Mějte se,
David

8 komentářů:

  1. jj syndro přetrénování je pěkná sviňárna ;-)

    Já nikdy light produktům neholdovala... spíš jsem jsem dívala na to, aby to mělo míň tuku ;-) ale nechutnalo mi to moc... ;-)

    žloutky jsou nejlepší na tom vejci, nechápu, jak to někdo může prostě vyřadit ze svýho jídelníčku xD...

    Jinak moc pěkně řečeno... ;-) snad si někteří lidé sáhnou do svědomí ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. super názory!
    dobře se tě poslouchá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jseš sympaťák ;) A souhlasím se vším, i já dělala v minulosti stejné chyby. Pobavily mě ty žloutky, úplně jsem si vzpomněla na sebe, jak jsem je pracně oddělovávala a pak je schovala samotné do lednice a ony v té sklence úplně ztvrdly a pak jsem vyhodila celou sklenku :D Teď sním i 5 celých vajíček za den a nic se mi nestalo :D Light produkty jsou největši srač*a, ale furt se najdou lidi, co to kupují, snad se to brzo změní a dojde to i ostatním. Jediný problém mám s tou regenerací, já si prostě den bez cvičení pořád nedokážu představit...

    OdpovědětVymazat
  4. Skělý video! :) taky jsem dělala všechny tyhle věci a ještě si myslela, kdoví jak nedělám dobře. Musela jsem se smát u těch žloutků, jak kdybys popisoval mě :D Ještě jsem se tě chtěla zeptat jak je to s tebou a Insanity...ještě ho někdy cvičíš nebo už vůbec? Začala jsem s ním, ale dost se bojím toho, že když je to cardio, tak mi budou mizet svaly (které se sotva začaly trošku objevovat :))

    OdpovědětVymazat
  5. Light výrobky... ach, ako ich ja len neznášam :D Keď si predstavím, že som kedysi dala prednosť jogurtom s 0,1% tuku - no fuj. Hrozná predstava, hrozné spomienky. Voda a plno chémie, žiaden jogurt :D Našťastie - to light u mňa bolo vážne len pri tých jogurtoch. Hladovkám som neholdovala, nejesť - uff. Moje telo by porazilo :) Ale poznám ľudí, ktorí to tak robili, dokonca i moja sestra (je o 13 rokov staršia) a to dlhé roky cvičila a rozumie zdravej strave a predsa len urobila takú blbosť. No čo sa dá robiť, hlavné je, že s tým sekla :) A ten deň voľna - spočiatku som z toho bola úplne zdeptaná. Deň voľna?! Preboha! Neviem, či som si myslela, že za ten jeden deň priberiem späť všetky kilá, ktoré som kedy zhodila, alebo čo mi vlastne bolo :D Ale stále je čo doťahovať. Ja mám dosť problémy obmedziť sacharidy - niektoré jedlá som si nevedela predstaviť jesť bez pečiva. Napríklad mäso bez ryže alebo zemiakov a namiesto toho so zeleninou. Praženica len s paradajkami a paprikou? Pche, v minulosti by som niekomu dačo ukázala a poslala ho pekne krásne do pekla :D Dnes sa pomaly učím, že je to normálne a dokonca mi to i chutí. Ale stále mám v hlave nejakú tú blokádu, ktorá mi hovorí, že jesť praženicu len so zeleninou nie je správne :D Snáď sa jej čoskoro zbavím. Perfektné video :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Davide, díky za video, ráda se podívám i na ta příští! Lenka (PS: Ten komentář od Vinitas byl můj, psala jsem z firemního profilu...)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem si konečně pustila Tvé druhé video :) To je dobrý, že sis tím vším takhle sám prošel - to člověka aspoň dostatečně poučí :) Na regeneraci se taky musím snažit myslet :) Nejraději bych cvičila každý den, protože mám pocit, že stejně nejedu žádné extra tvrdé tréninky:) Ale stejně to časově nestíhám, cvičit tak často :)
    Co se týče light produktů - já žádné takové období neměla - ale občas něco light koupím. Není to tak - že bych se za každou cenu vyhýbala tukům, já tuky jím. Jenže je taky podstatné které tuky člověk jí. A ty mléčné tuky právě jsou ty nevhodné. Když už kupuju něco light - bílý jogurt např. nebo sýr - tak určitě ne s žádnou chemií navíc. Ale jim i běžné jogurty, nejčastěji Hollandii a mléko kupuju polotučné :)

    A žloutky sice nijak moc nevyhazuju.. i když teď, když jsem dělala cottage lívanečky, tak jsem je zrovna vyhodila:) Protože v receptu nebyly a v cottage sýru je už toho tuku dost:) Já jím tuky především ve formě oříšků nebo dělám maso na oleji nebo dávám olivový olej do salátu.

    OdpovědětVymazat