sobota 30. března 2013

Fotoreport, aktuální forma - Březen 2013

Ahoj všichni!

Dneska to nebude nic moc zajímavého, jen pár fotek, jak teď vypadám a jak to se mnou je. V pondělí se vracím ke svému starému tréninku, dám si nový cyklus. To ale odbočuji. Každopádně tu mám teda nějaké fotografie, tak je sem hodím.

Nějaké fotky z mobilu - který mimochodem svá nejlepší léta už dávno zažil.

 Reklama na kuchyň - respektive na mikrovlnou troubu, plynovou troubu a pózujícího troubu!


Problémy se světlem nám neprofesionálním fotografům vůbec nevadí.

Tak trochu jsem rád za to, že i po změně tréninku a mnohem menším důrazu na svaly jako takové neproběhlo žádné velké zhoršení. Zase se zlepšila dynamika a to je pro mě momentálně důležitější. Kolik vážím - abych se přiznal, nemám ponětí. Jedna váha podvažuje, druhá mi zase přidává... Těžko soudit a o nějaké speciální vážení a měření ani moc nestojím. Stačí když na sebe mrknu a řeknu si, že ten pivec tam ještě není.

Doufám, že se všichni máte skvěle a užíváte si velikonoc. Co na ně mimochodem říkáte? Já je teda moc neprožívám, protože nemám moc koho zmrskat a co se týče nadílek - tou by mě taky asi málokdo potěšil.
Takže si užívejte,
David

11 komentářů:

  1. To břicho jsi vypracoval fakt úžasně!:)

    Ivet:)
    http://www.facebook.com/groups/105274349643047/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ke skupině jsem se připojil, skvělé recepty!! :)

      Vymazat
  2. prej: Pivas tam ještě není xD kde ty by si prosím tě vzal pivas???

    Hlavně se drž a držím palce... BTW, jak pokračují přípravy na přijímačky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo ví, jednou třeba bude! :D

      Jinak přijímačky jsou za 25 dní, takže už to hoří. Ale běhám, plavu a všecko... tak snad se podaří. :D :) A děkuji!! :)

      Vymazat
    2. to na tebe budu myslet a držet ti palečky no :-) snad se zadaří a ta dřina k něčemu bude :-)


      ono se nejde nevztekat, když prostě ostatní kolem mě nechápou, že to dělám kvůli sobě a částečně i kvůli nim, aby neměli debilní kydy :-( někdy si připadám, že všichni po mě chdou, abych "nějak vypadala" a pak maj hroznej problém s tím, že cvičím, že jím co jím atd... snad ty velikonoce přežiju ve zdraví...

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. O:) To né! To dělá ta kuchyň a okolí. :D
      Děkuju moc Kriss :)

      Vymazat
  4. Pivas mě taky pobavil :D Já Velikonoce nesnáším a vždycky někam zalezu, aby mi nikdo nenamrskal :D Vajíčka taky nebarvím, bratrancům koupím nějaký čokoládový ;D Na váhu teď taky kašlu, ale nebylo tomu tak vždycky :D Jsem zvědavá na ten nový trénink ;) A fotky, no, co dodat, vypadáš skvěle. Ale fotograf by moc pochvaly nedostal, prsty na objektiv nepatří ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotograf je brácha a... dopadlo to tak, jak to dopadlo. Můžu být ale rád i za tohle, věř mi. :D A Tobě přeji ať se někde dobře schováš, na Tebe tam musí stát fronty koledníků, takže si dávej pozor. :D :) A i přes to, krásné Velikonoce přeji! :D :)

      Vymazat
  5. fotky super :) konečně jsem se dostala k tomu abych mrkla na ty tvý videa a jsi vážně sympaťák :)
    S přijímačkama fandím, ale myslím že zrovna ty se vůbec nemusíš bát že by to nevyšlo.
    Velikonoce neslavím, ani nikdo z rodiny, ale bohužel přítel je slaví, takže pomlázce asi letos neuteču :-/ Divný svátek je to ale :D
    No a nový tréning? Sem s ním, ať se můžeme inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně se ti vyrýsovalo břicho oproti minulým fotkám! Super! :)
    Tak pivas tam určitě není, to se nemáš čeho bát! :D Já velikonoce nemám ráda, banda ožralů a ani se nemůžou trefit do noh když mrskají ;D
    Každopádně jako ty nemám ráda jakékoliv nadílky, vezmeme i tu mikulášsko- samé čokolády!

    OdpovědětVymazat