středa 20. března 2013

Podvody a zneužívání lidské důvěry

Ahoj všichni!

Dneska tu mám pro vás takový zvláštní článek. Internet je plný šmejdů, kteří chtějí vydělat na ostatních. Lidé prostě takoví jsou, pochybuji že se to někdy změní. Často na mě vyskakují reklamy, co set týkají fitness, stravy a podobně. Google a facebook to mají vymyšlené, sledují totiž stránky, které navštěvuji a pak mi tam strkají tématické reklamy. Jednou jsem se dostal na stránku o dětské výživě a hračkách, zanedlouho mě strašily reklamy na dudlíky, takže asi tak.

Jde tu o nefunkční diety, které vypadají skvěle. Tabletky, co se vyplatí spíše spláchnou do záchodu, než do krku a dalších mnoho věcí, co je úplně zbytečné zkoušet a jediná obrana proti takovýmto nabídkám je IGNORACE. Člověk nešťastný z toho, že nemůže zhubnout, se dá i na takovou cestu a končí to zaplacením nemalé částky peněz za mouku v tabletách. Je to taková forma lidského hyenismu, bohužel se to nedá nijak trestat.

1. BEFORE AND AFTER
Co mě poslední dobou hodně zaujalo jsou reklamy na BEFORE a AFTER  fotky. Jde o to, že se chlapík vyfotí před a po proměně. Jenže málokdo ví, jak se takové fotky dají pořídit (nejsou tak pořízeny všechny fotky, ale je zajímavé se nad tím takhle zamyslet). Však se podívejte sami, jak to může vypadat.


Tak co na to říkáte??

2. VYNECHEJTE ZE SVÉ STRAVY 1 VĚC A ZHUBNETE
Tahle reklama na mě skáče celkem často, určitě ji taky znáte. Zábavné na tom je, že na obrázku u té reklamy je banán. Proboha proč banán? Když už se chcete dozvědět, jaký produkt máte vynechat, odkáže vás to na nějaké stránky se zázračnými pilulkami. Tam už je klasický postup - vyberete si jakou SKVĚLOU A NEZAMĚNITELNOU nabídku využijete, přečtete si VŮBEC NE AUTOMATICKY napsané pochvalné komentáře a nakupujete. A házíte peníze z okna.

K tomu na příbalových letácích si můžete často přečíst - k tabletkám je třeba dodržovat pitný režim, zdravou stravu a pohyb - upřímně, to je jako by k vodě napsali, že k ní stačí pít vodku, abyste se opili. To pak vůbec není o nějakých tabletkách - NIKDY to není o žádných tabletkách!! Kdo chce hubnout bez úsilí, jednoduše si zhubnout nezaslouží a basta!

3. TŘESÁKY, OTEPLOVAČE A DALŠÍ
Tohle nám často nabízí Horst a ostatní vydřiduši v teleshopingu a podobným pořadech. Když jsem to viděl, nebyl jsem si jistý... smát se, nebo brečet? Obepnout si kolem pasu nějaký přístroj, co hřeje a vy tak u televize, počítače, kdekoliv můžete spalovat přebytečné tuky! Dobře, super.. to by bylo břicho. A abych zhubl v obličeji, mám si ten teplý pás omotat přes xicht??? Ne, tohle je prostě směšné a vždycky bude.
To samé jsou různé "třepače", na které si stoupnete a tím, jak se vám roztřepe tělo, se krásně zpevníte. Ruku na srdce, ale vždycky když na tom někoho vidím, akorát si řeknu že je líný cvičit normálně a účinně.


Ten obrázek je geniální! Zde můžete vidět, jak po takové koupi vibračního pásu můžete vypadat. Nejen že stačí si ho nasadit na rozkrok a pak budete mít krásné břišní svaly, ale taky se vám zlepší svaly hrudní, ramena a bicepsy vám bude každý závidět! 
Jasně, trochu přeháním, ale všem je určitě jasné, jak to myslím, že? 


Tohle je takový výběr ze všech možných věcí, na které se dá v dnešní době natrefit a je dobré si o to něco zjistit, než za to vyhodíte velké množství peněz. Já se ke všem těm dietám a takovým produktům stavím velmi negativně a z článku je to určitě i poznat. Nedá se nic dělat, od přírody jsem člověk nedůvěřivý. Máte nějakou zkušenost s těmito věcmi? Jaký je váš názor na ně? Shodneme se, nebo naopak?

Mějte krásný slunečný den,
David

9 komentářů:

  1. Shodneme. Tyhle akce, reklamy a nápady v časopisech mě teď hrozně baví, když už vím, jak na to.

    OdpovědětVymazat
  2. Já se s tebou shoduju... Mamka od doby, co byla se mnou kdysi dávno těhotná, už nikdy nezískala zpět svou "figuru" jak ona říká, co měla předemnou. No upřímně... může za to přechod a jiné věci, ale to je jedno, prostě nabrala a fest a vždycky to chtěla zhubnout. Takže kupovala všelijaký zázračný pilule, úžasný a naprosto přepychový přístroje na hubnutí atd... Měli jsme doma tolik krámů, co se vždycky někomu podstrčili aby si je odnes, nebo tolik peněz, co vyletělo oknem za různý lipoxaly, jehličky do žracího nervu atd... neříkám, dřív jsem si taky myslela, jak je to dokonalý, jak mi to pomůže, nechala jsem si napíchnout taky ten "žrací nerv" a ano, zhubla jsem, ale placebo je mocná věc, že?

    Můj názor je postupem času jasný... prostě kdo je pitomec (teď to bude znít hnusně, ale moje mamka je takovejhle jeden pitomec), tak za tyhle hovadiny a sračky ty peníze bude vyhazovat. Akorát z toho jsou problémy a krámy v bytě. Moje mamča dokonce z těch dokonalejch pilulek dostala onemocnění střev, takže proč si nedat, že?

    OdpovědětVymazat
  3. jak já nesnášim tyhle marketingový tahy firem.. ale to je snad ve všem, pořád nás šiděj, s tím jak je všechno tělu prospěšné, zdravé atd. (přitom některá složení jsou vážně děsivá..) ,jen proto aby byli oni sami v balíku.

    OdpovědětVymazat
  4. Dost dobrý článek, pobavila jsem se, všechny ty lákadla moc dobře znám, falešná naděje pro líné lidi:)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím! Taky nesnáším, když na mě vyskočí reklama, že nějaký týpek zhubnul za 2 týdny 14 kilo a jak to jde lehce s těmito a tamtěmi práškama.. Nebo pásy na hubnutí, neopronové apd. Je t jen pěkný klamání zákazníků, ale co si bdueme povídat, lidé jsou v tomdle čím dál tím nevzdělaný a naletí na vše! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Dost výstižný článek! Bohužel se pořád najde tolik lidí, kteří na tyto super vychytávky skočí. Tak pro lenochy je to hold nejpohodlnější způsob, si koupit nějakou zázračnou věcičku a bude to :D Ale jsou to stejně ze drtivé většiny peníze hozený do ******. Musím se přiznat, že v mé rodině na toto už několikrát skočili. Doma máme i ten pás, koupil si ho taťka asi před 8 lety, a stejně leží zaprášenej ve skříni. Pak tu byl takovej ten rotační disk, ten určitě zajistí štíhlý pas! :DDD Na orbitrik se teď taky jen práší, dřív jsem na něm jezdila, ale teď už na něm nejezdím, je to neefektivní ztráta času, pořádně se sedřu radši při svém vlastním cvičení :))) Na ty zázračné pilulky a prášky na hubnutí je zas ujetá moje mamka, která si už několikrát různé objednala (a že jsem jí to rozmlouvala!), nakonec ale vidí, že nic z toho nemá účinek a přestane to užívat :DD Ikdyž se jí to snažím furt rozmlouvat, a poslední dobou ji taky přemlouvám ke cvičení ;) Jinak na podobný téma jsem taky psala článek, nejvíc mě pobavily ty zázračné přístroje na hubnutí, jak jinak než od číňanů :D
    http://the-beauty-gloss.blogspot.cz/2013/02/si-z-nas-delaj-srandu-ne.html

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju befores and afters :D Vzhledem k tomu, že se věnuji trochu víc focení a vím, jakej rozdíl udělá jen jiný spodní prádlo nebo lehké rozkročení... o photoshopu ani nemluvě :) A vibrační pás měla babička, tak jsem to zkusila, jaké to vůbec je - pěkně nepříjemný... tu stimulaci nechápu, spíš mám pocit, že mi to zabilo pár kožních buněk než tukových

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, některé ty fotky jsou super.. možná to někdy taky vyzkouším, ať to lidi vidí pořádně. :D :)

      Vymazat
  8. Téda to bych neřekla, že stačí pouze pět hodin k takové změně. Fakt je to síla!

    OdpovědětVymazat