pondělí 4. března 2013

Víkend plný dobrot, aneb co tu ještě nebylo

Ahoj všichni.
Dneska to bude trochu zvláštní příspěvek. Takový, který na blogu o cvičení, kvalitním jídle a zdravému přístupu k životu jen tak nenajdete. Berte to jako takové moje přiznání k tomu, co vše jsem si dal o víkendu k jídlu. Varuji vás, že to není vůbec hezký seznam, ale shrnu to jednou větou. Nic mi to neudělalo. Takové jednodenní obžerství není nic hezkého, ale protože to byla oslava, tak je to pochopitelné. A po hodně dlouhé době. Kdyby to někdo praktikoval každý víkend, asi už to taková libovka nebude. Všechno jsem ale snědl s chutí a bez výčitek. Protože tak je to správně. A teď už jsem zase zpátky ve svém obvyklém režimu. Jen podotýkám, že neděle (obžerství bylo v sobotu) stála úplně za prd. Tělo bylo bez síly, absolutní nechuť k jídlu - ale to je přirozená reakce na to, jak se mělo v sobotu.

Pití
 - coca cola (2 dcl)
 - džus (4 dcl)
 - červené víno (tady si nejsem moc jistý, ale když napíšu 4-6 dcl, asi budu blízko)
 - slivovice (2 panáky)

Jídlo
 - tyčinky, chipsy, arašídy (klasika na oslavách)
 - frgály (meruňkové frgály jsou tak strašně dobré, ale od každého druhu jsem vyzkoušel)
 - dorty (od každého 1 kus - marcipánový, druhý marcipánový, tvarohový s ovocem, slaný)
 - utopence (to na mě vybalil manžel od sestry mé přítelkyně asi v jednu ráno, ale tak proč ne)
 - domácí sekaná, paprikové klobásy (od každého ždibec, tak na chleba)
 - gnocci se špenátem a kuřecím masem (oběd v restauraci)
 - protože miluji marcipán (ale už hezký rok jsem ho neměl), tak sem si tam dal navíc, co jsem úspěšně pokradl z dortů

Tak to vypadalo. Asi si dokážete představit, jak mi bylo v noci, ještě když jsem to všechno jedl tak na přeskáčku. Dobře mi tak, nakonec to ale dopadlo dobře a skončilo to u svíjení se v posteli. Protože po tom následoval asi jen 5 hodinový spánek, ráno bylo celkem rozházené. Domů jsem přijel okolo jedné odpoledne a jediné, co jsem stihl bylo sbalit se a odjet do Ostravy.

Přes to všechno jsem byl večer cvičit, dal si nějaký full body random (hodně lidí ve fitku, tak co bylo volné, tam jsem šel). A dneska ráno výběh, odpoledne ještě zase cvičení. Přidávám fotky ze včerejšího večera, po tom velké žraní a nevyspání. Celkem spokojenost, ale pouze vizuální. Ta vnitřní je až dnes, když už mám zase hezky svůj režim.



Z tohoto článku si patrně nic neodnesete, za to se omlouvám. Jen bych chtěl ještě jednou vyzdvihnout tu věc s psychikou. Hrozně často vidím, jak se trápíte s nějakým nepovedeným dnem, nebo jídlem. Že jste to nevydrželi a dali si něco sladkého. Musíte se naučit mít se rádi i když se vám nepovede vše na 100%. Protože pak zase přijde den, kdy bude všechno v pořádku a vy to dokážete. Všechno je to mnohem jednodušší, když se neobviňujete, nemáte výčitky a nepřemýšlíte negativně. Nějaký zdravý dohled sám nad sebou je důležitý, ale rozhodně to nenechte přejít v diktátorství.
A co vy, máte nějaké takové extrémy s jídlem? Samozřejmě myslím jednorázové a když už, co si nejvíc užíváte? Já abych se přiznal, tak ten pocit, že mi to vlastně nemůže ublížit.
Přeju krásný vstup do nového týdne a jen dodávám - recepty a fotky jídel jsem na blog přestal dávat. Vše se objevuje na mé facebookové stránce ZDE. 
David

15 komentářů:

  1. Jo, taky mivam obcas takove extremy...zhruba jednou mesicne... A co si nejvic uzivam? Jsem zavislak na cokolade, takze cokoliv s ni (takovy kubansky dort, nebo jahody/banan/maliny obalene v cokolade...mmm), a pak maso, krom veproveho, na vsechny zpusoby. Takova ctvrtka dobre upecene kachny, nebo poradna flakota steaku, pripadne kupa sushi a sashimi... Noo, jmenoval bych tu hodne dlouho =). Ale vzdycky zalezi, na jake akci to je. Ale prasim se podobne jako jsi to udelal ty, cpu se patym pres devate a pak celou noc trpim =D. Ale jak pises, kdyz je to jednou za uhersky rok, clovek si to musi uzit a hlavne zadne vycitky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, žádné výčitky! Jinak s čokoládou to tak nemám, moc ji zase nemusím, ale ujíždím na jiných věcech, takže se to vyrovnává. :D

      Vymazat
  2. já měla takovou neděli no XD přišel bratr s jeho přítelkyní, co měla před skoro 14 dny narozeniny, takže jsem napekli kokina, maminka udělala dokonalý papáníčko xD a mě večer bylo tak blbě xD dneska to taky ještě není tip ťop a taky pociťuju, že mi není moc dobře... ale to bude taky aj krz antibiotika a nemoc...

    jednou tě to nezabije a je fajne, že nemáš výčitky... já bych se nejspíš trestala... ale v podstatě taky i přes včerejší prasátkovej den jsem relativně v klidu ;-)

    držím palce a díky moc, za vyjádřenou podporu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně v tom klidu zůstaň a bude to v pohodě! Na pár dobrot ještě nikdo neumřel! :)

      Vymazat
  3. Taky jsem byla v sobotu na oslavě... a abych se přidala do party tak já: Oběd: polévka s játrovými knedlíčky, kuřecí řízek s bramborovým salátem, po obědě procházka a pak následovali 3 svatební koláčky a 4 chipsy :D kousek tvarohové buchty, 2 linecká kolečka a jahody se zakysanou smetanou a večer špagety s kuřecím masem a žampiony. :D Ale užila jsem si to též! :) A teď zase zdravě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jak Tě tak čtu, zase se mi sbíhají sliny. Linecké, mňam. :D Ale bylo ho dost o Vánocích, takže stačí! :D

      Vymazat
  4. Takové extrémy se stávají. Občas si takhle dopřeju i doma :D A pak hlavně na různých oslavách :) Dříve jsem se tím strašně stresovala, ale teď si je vážně užívám. Na konci bbřezna jdu na svatbu a už teď se těším na ty dobroty! :D Podle mě to má i hodně pozitivních účinků takový den, jen si to člověk musí umět užít :) Ovšem když toho je moc, je fakt, že to dost ovlivní energii a nechuť k jídlu na druhý den, což až tak příjemné není...ale aspoň to člověka pak tolik nelaká jíst takhle pořád :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se toho ze začátku bál a všechno... ale pak to člověku nějak dojde a prostě si papá a je v pohodě. :D Ale jak říkáš - jednou za čas!

      Vymazat
  5. Já teda takové extrémy nemívám :D Nevím -jím dost, velké porce, to co mi chutná, tak pak nemám ani potřebu to pak nějak 'dohánět' :D Jinak - ty fotky! Úžasný!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak já bych si to sám od sebe asi taky nedal. Ale jak to tam přede mě postavili a řekli jez... tak jsem jedl! :D A děkuji moc! :))

      Vymazat
  6. fotky jsou skvělé!
    já měla víkend taky dost volný - v pátek jsem to přehnala s alkoholem, v sobotu jsem do sebe místo svačiny a oběda nasoukala 200 g čokolády.. ale bylo mi blbě z pátku a to bylo jediné co jsem neodmítla sníst :D ale neřeším to. prostě se stalo, pohoda .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se stalo, stalo se. Alkohol u mně taky nějaký proběhl a nijak to nevadí. Tento týden bude zase hezky čistý! Snad nás víkend nedostane. :D A díky za pochvalu :))

      Vymazat
  7. takové extrémy jsem mívala kdysi...ale ted už ne, jsem na sebe docela dost tvrdá vyčítala bych si to a vím že by mi po tom všem bylo špatně...stejně mám nejradši zdravou stravu, ovoce :) to nezdravé mi vlastně ani nechybí, radši to už ani nechutnám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, bylo mi špatně.. zdravá strava se tam moc nekonala, až na ten jeden dort, ten byl tvarohový s ovocem a moc dobrý! Ale zajedl jsem to pak tím marcipánovým a bylo to.. :D Je to ale výjimečně. :))

      Vymazat
  8. Stane se :) líbí se mi, že umíš být disciplinovaný a zároveň nejsi pedant, co by jedl jen zdravě. Měj se a ať se Ti daří!
    Lenka

    OdpovědětVymazat