pátek 5. dubna 2013

20 dní do talentových zkoušek, aneb Davide, máš talent??

Ahoj všichni!

Dneska to bude trochu odlehčené a povídací. Protože jindy píšu hrozně upjatě, bez smyslu pro humor a nedávám žádný prostor k diskuzi. Neumím si ze sebe udělat srandu a negativismus je má oblíbená vlastnost.

Ehm. Nejsem z těch, kteří by nějak moc si stěžovali na počasí. Obvykle se snažím z toho, co je, využít to nejlepší. Tak se tak dívám ven a přemýšlím, jak z těch sraček, co už ani nejsou bílé, ale spíš černo-hnědo-žluto-zelené, něco využít. Sněhu je pořád dost, kdybych tu měl sáně a byly by tu i jiné kopce, než jen z hromady odpadků, asi bych šel sáňkovat. K tomu máme venku krásnou inverzi - kdo tohle počasí nezná, tak je to taková ostravská mlha, akorát je způsobena vším tím bordelem, co je ve vzduchu. Takže se pořádně nadechni, ať jsi zdravý!!

Běh
Jak je z nadpisu vidět, kvapem se mi blíží zkoušky. Nemám z nich strach, ale trocha respektu neuškodí. Je mi moc líto, že tam nejsou disciplíny jako "najdi kamaráda v mlze", nebo "klouzání sněhem až k obchodu", protože to teď trénujeme celkem často. Naopak takový běh je trochu mimo zájem. Ale Davide, vždyť je to jen sníh, v tom se dá běhat. Dá! Ale Davide, vždyť je to jen trocha prachu ve vzduchu, v tom se dá běhat! Dá! Běhat se dá i se zlomenou rukou, nebo bolestmi břicha - ale prostě se to nedělá, protože by si tím člověk mohl akorát přihoršit. Stejně tak, jako bych si já v první zatáčce zlomil nohu, nebo bych za ten výběh nadýchal tolik hnusu, kolik sem ani nevykouřil cigaret za celý život. Pravda je, že mi to ale až tak nevadí. Běhám už dlouho a daleko, takže ta výdrž tam bude. Navíc si plánuji naplnit kapsy slupkami od banánů a odstranit dotěrné soupeře. Ha!!



Plavání
Chodím plavat, pravidelně! Koupil jsem si brýle na plavání (abych mohl špehovat ostatní pod vodou a okoukat jejich styl plavání) a je to s nimi o mnoho lepší! Taky jsem se rozhodl, že zaplavu prsa. Kraula si dám tak těch 50 metrů a pak lehce připomínám vorvaně, nebo jinou velkou, neohrabanou potvoru ve vodě. Dneska se mi povedl zaplavat i hezký čas, asi za 5 bodů, což mi prostě bude stačit. Včera to bylo horší, ani jsem nevyjel autem z parkoviště, kolik tam bylo sněhu. A jít pěšky? Já? Jsem snad nějaký sportovec...



Gymnastika
Tu jsem trénoval hlavně minulý týden, když jsem se po 6 pivech vracel domů z "restaurace". Absence alkoholu mi ani tak nesnížila výdrž, jako spíše připravila o to horší ráno. Naštěstí jsem byl ale večer rozumný a těch piv si dal jen šest. Jinak kotouly a takové věci umím, to mě naštěstí naučili už kdysi a i v nějakých bojových uměních, kam jsem chodil, se to dělalo často. Stejně by mě ale zajímalo, co tam vlastně tou gymnastikou myslí.


Shyby
Tady asi nebudu moc zkoumat, kolik nebo jaké se mají dělat. Začal jsem si je procvičovat před každým tréninkem ve fitku, takže to snad nebude problém. Na plný počet bodů jich tam musí být 20, snad i pěkně poctivých, ať ten plný počet nemáme všichni ( :) )

Volejbal, basketbal
Kolektivní sporty mi nedělají problém a chovám se vždycky sportovně (viz banánové slupky u běhu). Nějak mi nejde do hlavy, proč tam vůbec něco takového je. Ale nejspíš to budou body zdarma, takže si Davide nestěžuj a hraj.

Tak tohle je takový článek o tom, jak probíhají mé přípravy. Berte to prosím s nadhledem, jsme jen lidi a v takovém počasí co je venku... chce to trochu nadsázky a optimismu!! Takže se mějte skvěle, užívejte si, ať už tam máte teplo, nebo zimu.
David


17 komentářů:

  1. dakujem za velku davku optimizmu, dalsi z tvojich podarenych clankov :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj!
    řekla bych, že na to mááš! :P
    ostravská mlha asi nic moc co.. :D fuj! běhat se jistě dá, ale taky mám radši příznivé podmínky
    pojal jsi to opravdu vtipně ti povím! :D víc takových článků:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se, díky! :D Jinak ten smog je opravdu strašný, člověk riskuje dýchací problémy. :/

      Vymazat
  3. Hezký, vtipný a optimistický článek :D Joo a Ostravskou mlhu taky znám, dneska zrovna říkali v rádiu, že už je to zas nebezpečné. Takže já běhám jedině ve fitku na pásu (ale jenom chvliku před nebo po posilování) - stejně jsem líná jít do toho sněhu a do té zimy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Je to nebezpečné a pěkně otravné! Ve fitku jsem taky chodil na pásy, ale teď už tam mohou jen ženy a nějak se mi kvůli tomu nechce na plastiku. :( :D

      Vymazat
  4. Pěkný článek, občas takový kecání pomáhá! :))
    V plavání se určitě ještě zpelšíš, přeci jen je to disciplína, která je asi takovej doplňek mezi těmi jinými! :D
    Asi by mě i zajmalo, jak takový kulturista, jako ty, gymnastuje! :D Nechceš přida nějaký video? Fakt by ě to zajmalo! :D
    Na jakou školu chcečš přesně jít? :)
    Měj se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, doplněk... :D Pěkně otravný doplněk! :D
      Tak já nejsem kulturista, svalů nemám moc. :D A video.. ehm, možná až mi to půjde. :D Jinak jedná se o pedagogickou fakultu (tělovýchova + český jazyk) :)

      Vymazat
  5. trochu sarkasmu, ale je to potřeba... Mě ani tak nesere to počasí teď momentálně, i když už bych trochu sluníčka a tepla uvítala, ale teď mě prostě sere ta posratá změna času, pač jsem nevyspaná a totálně hotová :-( chjo :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak změna času mně nějak nevadí, mám tento čas radši. Více světla večer!! :D :) Ale každý to má jinak, tak snad se Ti to brzy vrátí do starých kolejí :))

      Vymazat
  6. :D skvělý článek. Zkoušky určitě zvládneš, věř si (a nakup zásobu těch banánů). S tou inverzí je to u nás úplně stejný, už mi to pěkně leze na nervy to nechutný počasí, ale co naděláme :D Kotouly a celkově gymnastika nejsou nic moc pro mě, tak jsem zvědavá, jak se ti to vydaří :D S plaváním to máme stejné, kraul mi moc nejde a vypadám přitom jak nějaké zmatené štěně, co se učí plavat :D Doufám, že těma brýlema nesleduješ holky pod vodou! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupím! :D Doplním energii a ještě zmatu soupeře!! :D Jo, ten kraul je přesný.. bohužel. :D A ty brýle mám jen na okoukání stylu, přísahám!! :D (mrk mrk) :D

      Vymazat
    2. ! Ok, budu to věřit! :D

      Vymazat
  7. Super článek pro zlepšení nálady :D
    Plavu taky raději prsa a většinou skoro pořád pod vodou, vždycky se akorát nadechnu a zmizím zase pod hladinu alespoň na deset metrů :) Kraul mě nikdo nikdy neučil a když jsem se o to pokoušela sama, připadala jsem si taky neohrabaně a navíc mě to bůhví proč šíleně vyčerpávalo a ani jsem daleko nedoplavala :D No prostě neumím tu techniku no, tak třeba někdy.
    Ta gymnastika by mě na těch talentovkách asi nejvíc děsila, ale pokud si věříš, tím líp! :) Moc se těším na report z talentovek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to pod vodou rychlejší, souhlasím! :D A gymnastika.. no, je to nějaká pitomá sestava, budu mít spíše problém si zapamatovat co všechno udělat, než jak to udělat. :( :D

      Vymazat
  8. Rozhodně ti budu držet palce ;) rovnou celé pěsti .. Když tvůj blog sleduju a vidím tvé tréninky je mi hned jasné,že se tam dostaneš..
    Jsi ve cvičení zkušenější než já,proto bych se tě chtěla zeptat na tvůj názor.
    Už asi půl roku cvičím a snažím se stravovat zdravě. Začínala jsem s Jillian Michaels,potom Zuzka Light,dále Insanity..
    Ale poslední dobou,nemám sílu ani chuť do cvičení. Motivace mi podle mého nechybí,takže nevím. Nejhorší to bylo tento týden. Asi bych se měla zmínit,že studuju na konzervatoři současný tanec,takže se přes den docela dost hýbu :) . Měla jsem naplánovaný volný den na středu,ale ten den jsem měla náročné tři hodiny ve škole,takže nevím jestli to až tak odpočinkové bylo.. Ale nakonec to dopadlo tak,že od pátku jsem ani jednou necvičila. Nemám na to sílu,vůbec. Chtěla bych vědět,jestli by si se ty na mém místě přemáhal a donutil se cvičit i přes tohle a nebo by sis bez výčitek dopřál pauzu. Děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :)
      Jinak k té síle a motivaci, tam je to u každého trochu jinak. :( Ale já to řeším pauzou. Určitě bych se nebál, aspoň na nějaký čas s tím cvičením přestat. A uvidíš, že Ti to po pár dnech začne zase chybět! :) Vždyť už musíš mít pořádnou porci pohybu jen na té škole, takže ten pohyb tam pořád bude! :) Hlavně si vyčistit hlavu, zarelaxovat si a úplně bez výčitek! Nic Ti neuteče!! :)

      Vymazat