neděle 14. dubna 2013

Back in (ne)normal

Ahoj všichni!

Ha, to bylo. 4 dny bez internetu (kromě krátkých návštěv na prohlédnutí mailu). To je hrozné, člověk si ani neuvědomuje, jak ho to váže. Nepovažuji se za nějakého závisláka, ale ten první den byl... když už nic, tak zajímavý. Divil sem se, k čemu ten noťas vůbec mám, když tam není připojení k internetu, byl úplně k ničemu. Díky za dětství bez tady těchto vymožeností. Ale čím déle jsem bez toho internetu byl, tím méně mi chyběl. Tím nechci říct, že jsem nebyl rád, když mě v Ostravě zase čekala hezky fungující síť. Ale člověk má pak tolik času. Stihli jsme s bráchou prolézt celou naši stodolu, ve druhém patře to na těch ztrouchnivělých deskách byl celkem adrenalin. Každopádně obal od studentské pečetě asi 30 let starý a noviny z doby, kdy jsme ještě nebyli na světě, nám to vynahradily.

Co dál? Máme v Poličné potok. Měří asi 5 metrů na šířku. A taky tam máme mosty. A vedle mostů železné trubky. A protože jsme kluci vynalézaví, rozhodli jsme se ručkovat. Brácha začal a úspěšně to zvládl bez mokrých bot. Šel jsem na řadu a asi v 1/4 se brácha tak rozřechtal, že jsem musel se smíchem nahodit zpátečku, aby ze mne nebyl vodník. Pak jsem se ale taky dostal na druhou stranu a zachránil sourozence od uklouznutí do vody. Já jsem totiž z nás dvou "ten hodný".



Potom se vytáhl se boxovací pytel, který jsme uvázali na železnou tyč zapuštěnou do baráku. Bráchův "to vydrží" uzel, za pár minut povolil a mne spadl pytel na palec. To se naštěstí obešlo bez profesionálního doktorského zásahu. Kde už ho budu potřebovat, jsem si myslel u převráceného zápěstí. To už nás omrzel boxovací pytel a udělali jsme ho ze sebe. Když dá člověk ránu a nechá povolené zápěstí, dostane ponaučení ve formě dětského řevu a bratrského smíchu alá "hahaha, Tebe to bolí a mě ne". Dneska ráno se s ním hýbalo dost blbě, naštěstí mu trocha pohybu na bazénu prospěla a večer už jsem mohl dělat i shyby ve fitku. O víkendu jsem si dopřál babiččinu rajskou omáčku, řízky a nějakou minutku. Každý den něco. I když se snažím tuhle stravu omezit, zkusili jste někdy říci větu "děkuji babi, ale nemám hlad?". A když už jsem se dostatečně vypsal z mých osobních zážitků a blábolů, mám tu konečně něco k tématu.



Od zítřka (což je poslední celý týden před talentovkama), jsem se rozhodl trochu změnit fyzickou aktivitu. Bude asi zbytečné teď trénovat každý den jinou partii. Místo toho si dám před fitkem 3,5 km běh, co už chvilku běhám a snažím se co nejvíc zvyšovat tempo. Pak zaletím do fitka a budu trénovat shyby podhmatem (který bych měl udělat na plný počet 21). Potrápím tam lýtka, protože mě štvou, jak nerostou a na každou partii si dám jeden lehký cvik, ať se neřekne. Zkráceně - jde hlavně o více běhu a zaměření na shyby (ne, že by to bylo u shybů až tak nutné, ale pro můj lepší pocit). Plavu pořád, už jsem pěkná potápka.

Taky jsem se snažil si napsat jídelníček. Abych dopředu věděl, co ten den budu jíst. Říkám si, že by to byla krásná změna, mít jednou něco napsaného a nejíst sice správně, ale "naslepo". Moje snažení skončilo u snídaně v pondělí, tolik ke mě a k plánování. Ani počasí nám moc o víkendu nepřálo. V Poličné začalo během dne pršet asi desetkrát. To pravé aprílové počasí.

A tolik ke mně, mému návratu zase zpět, do světa sítí a spojení. Kdybych neměl blog a nepotřeboval se sem tam spojit s někým, na koho nemám telefonní kontakt, klidně by mi nevadilo tam zůstat i o trochu déle. Tak vám přeji krásný start do nového týdne.
mějte se,
David


2 komentáře:

  1. jéjda, koukám, že si měl taky nabitej víkend... já už asi třetí víkend po sobě ležím v AP, učení a chystání se na přijímačky a zkoušky, co se kvapíkem blížej... chjo :-(...

    Já už to od jisté doby ani nezkouším na babičku... přítelova babička je ale chytrá... Nenachystá nám jídlo a neřekne, dáte si, ona jenom pořád chodí a říká: Kati, najez se, musíš mít hlad xD, takže mi vlastně po asi 4. připomenutí, že musím mít hlad, vytvoří iluzi, že hlad opravdu mám xD chytrá, chytrá xD

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vikend s brachou ti skoro i zavidim:-)) zni to fakt uzasne:-)) a s tou babickou: zepta se a reknu ji, ze nemam hlad, ale kdyz se me zepta jeste triktrat tak uz ne nereknu :-)

    OdpovědětVymazat