sobota 27. dubna 2013

Bratři v triku

Ahoj všichni!

Nějaký report ze včerejších talentových zkoušek přidám brzy, ale dnes ještě ne. Jen můžu říct, že jsem to zvládl, dokonce na výbornou. Chtěl bych se ale dnes věnovat něčemu jinému.

Po hrozně dlouhé době jsem šel s bráchou do fitka tady ve Valašském Meziříčí. Sice mě po včerejšku bolí úplně všechny svaly, i ty, o kterých jsem nevěděl, ale čert to vem. Chtělo se cvičit, šlo se cvičit! Brácha si jel nohy a já po tom týdnu všeho možného full body. Taková idylka, protože jsme tam byli skoro sami, na nic se nemuselo čekat. Jedna z momentek, která se povedla zachytit.



Brácha taky cvičí, je to celkem fajn podpora mezi sourozenci. A opravdu se snaží. Až bude mít kompletně vyrýsováno, určitě tu budou fotky a nějaký text. Ale ještě je trochu času. Mezitím tu dám nějaké "progresové" fotky, jak moje, tak jeho. Z dnešního dne.











Taková menší nálož fotek, ale měl jsem hroznou radost, že cvičím zase ve Valmezu, tak se nedivte. Taky si můžete všimnout našich inteligentních výrazů a mého nového outfitu do fitka, protože jsem si všechno samozřejmě nechal v Ostravě.

Poslední dobou přemýšlím o koupi gaineru po cvičení, možná by to byla příjemná změna. Jen jednou 7kg, 50g po tréninku. Nepotřebuji nic přibrat, ale zkusit doplnit sachry i jiným způsobem. Ale jen o tom přemýšlím, což ze 70% znamená, že k tomu ani nedojde. Suplementů jsem se zbavil úplně, tak nevím, jestli se k nim vracet, (i když v o mnoho menší míře) nebo ne.

Dneska je to krátké - ale zase více fotek. Možná ještě dnes, nebo zítra tu napíšu podrobnosti o těch talentovkách a některých obzvláště zábavných situacích, které se děly. Uvidíme, každopádně si užívejte slunečného dne a využijte to krásné počasí!

Mějte se,
David

8 komentářů:

  1. kolik si zvedal na tom benchpresu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádná sláva, je tam slabých 80. :D

      Vymazat
  2. Gratuluji ke zkouškám, musel jsi tam zaválet! :)
    Mám na tebe dotaz, mám doma hrazdu a zkouším přítahy, taky ti dělaly ze začátku problém? Za jak dlouho jsi s evypracoval na tak krásné číslo 21, nebo kolik si psal v minulé článku? :)
    fotky jsou super, koukám, že oba dřete pěkně, věřím, že tvůj brácha za chvilku dostane výsledkům, které už ovšem má! :)
    Měj se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uu, zase taková paráda to nebyla, fakt. Hodnotili to hodně přísně a mé 2 body z 10 třeba z basketu mi moc nepomohly. :D Ale nakonec fajn výsledek, celkové skóre vynikající, takže si nemám na co stěžovat.
      U těch shybů je to těžké. Tam asi platí opravdu to, že se musí cvičit a cvičit a cvičit. Aby se tělo zvyklo na ten pohyb a snášelo lépe tu svou váhu. A mohlo s ní pracovat. Já shyby nikdy moc na počty nedělal, ale tím že cvičím, tak se mi zvedla i síla a šlo to tak nějak samo. :D :)
      A brácha se snaží, někdy mě štve, ale většinou je to dobrý. :D Děkujem. :)

      Vymazat
  3. Nevím gainer... co třeba nové možnosti ve stravě? kouknout se po něčem, co jsi ještě neochutnal :) i když já sama proti suplementům vůbec nejsem, když už máš tak aktivní život, proč ne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen tak přemýšlel, z dlouhé chvíle. :D Nakonec to beztak dopadne jak jsem psal. Právě proto gainer vlastně teď neberu. Radši se po tréninku normálně najím toho, co mi chutná, i když je to třeba sladší. Ničemu to nevadí. :D :)

      Vymazat
  4. Super, gratuluju ke zkouškám! A co, bylo potřeba hodně těch slupek od banánů? :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! A ani ne... na 100m jsem byl zklamaný úplně. Byl jsem první z té naší šestice, nikdy kdo by mě vytáhl k lepšímu času tam nebyl. Takže jsem do cíle dorazil sice první, ale s časem 12,2. Což bylo trochu zklamání, mohlo to být lepší. :/ :D

      Vymazat