středa 17. dubna 2013

Fotky, které spláchl čas

Pořád tu píšu o tom, jak se snažím všechno dělat správně, zdravě a sportovně. Ale nebylo tomu tak vždycky. Tak tu mám pro vás fotky, které se snad nedají ani nikde najít. Proč se nepodívat na to, jak to bylo kdysi. Některé jsou hodně zvláštní, takže prohlížet na vlastní nebezpečí.

První fotka (duben 2009) - vlasatý odpadlík, ještě s mojí motorkou. Ta bohužel umřela, když mi dva měsíce potom nedal na křižovatce přednost městský kostelník (ještě, že to nebyl hrobník). Já měl jen bolavý kotník a v duši velkou díru, protože motorka nejezdila.


Další (listopad 2007) - na ten večer si nepamatuji (díky, alkohole). Protože koupat se v oblečení a bez vody je prostě originální!


Hele, to je fakt vtipné. Silvestr 2007, asi ve stejný den, jako ta předchozí koupel. Bylo mi vůbec 18? Nebylo... Mami, nečti to. 


To by asi z této "éry" stačilo. Mám tu toho víc, ale něco by asi mělo opravdu zůstat utajeno. Třeba příště.


Pak už novější, ale pořád ještě "staré" fotky. Takový mix.

Někdy... kdysi (2012). Není to tak dávno. A nepiju, jen se s tím rád fotím.


Dovolená na Slovensku (srpen 2010), to ještě jely Coca coly ve velkém!!


S kámoškama v ZOO (taky už 2012). 


Tohle už je zase trochu více v minulosti, hrozně heterosexuální fotka alá rok 2008!


Vítězná chůze, fotka už ve sportovní formě - rok 2012, léto a Slovinsko!


První noc v novém bytě - stěhování do Ostravy!!!


Jedna z mých kdysi oblíbených činností - hraní na PC, s nějakým dobrý pitím a jídlem.


Poslední fotka, asi nejstarší. Poznáte, který jsem? P.S. Nejsem princezna.



No, myslím že už máte dost! Musíte mít, něco je totiž opravdu celkem síla. Snad si nerozmyslíte, jestli mě pořád navštěvovat, nebo ne. Čo bolo, bolo. Teraz som major. Major ne, ale trochu jsem se změnil. :))

Tak se mějte, 
David

8 komentářů:

  1. Super článek, super fotky! :-) Obrovská proměna! :-) Klobouk dolů, také bych na sobě ráda zapracovala do léta, ale říkám si, že to nemám šanci stihnout :-/ a nevím nějak jak na to

    OdpovědětVymazat
  2. jsi první člověk, co mi dneska zvedl náladu... U té první fotky jsem utřela slinu, co mi pomalu kapala do klávesnice! xD Já miluju motorky, ale po tom, co se mi na ní zabil nejlepší kamarád, tak k nim mám respekt, sama jsem se na motorce vysekala a ty měsíce rekonvalescence taky nic moc, takže od té doby motorky obdovuju, ale jen z dálky xD.

    Samozřejmně nejvíc vede heterosexuální foto a foto ve vaně xD to nemá chybu... já raději fotky, kdy jsem byla "ve střízlivém" stavu raději neukazuju xD To by se lidi hodně divili xD

    OdpovědětVymazat
  3. Prostě wau! a strašně ti ta změna prospěla, ale to víš.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. :D ta 'heterosexuální' fotka nemá chybu :D Moje staré fotky taky nejsou něco, co by zrovna lahodilo mému oku :D Hraní na pc s pytlíkem bramůrek byla jedna z oblíbených činností.. :D A prosím prosím, už si nenechávej narůst dlouhé vlasy! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jezdím na motorce, takže si nedokážu představit, kdyby nám ninja odešla ://;)
    Na starých fotkách jsi k nepoznání, je neuvěřitelný, jak moc se člověk může změnit! :D
    U tebe je to k lepšímu, neboj! ;D

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky:D Dost jsem se nasmála (stejně jako u mých fotek z minulosti), každej jsme nějakej:)

    OdpovědětVymazat
  7. Aspoň jde vidět, že rosteš do krásy! :D

    OdpovědětVymazat