středa 3. dubna 2013

Fototrénink - 3. 4. 2013

Ahoj všichni!

Mám takovou radost z toho, že už mi zase funguje mobil a můžu fotit, že jsem dneska ráno vyfotil každý stroj, na kterém jsem cvičil. A když to nebyl stroj, tak to místo. A udělám z toho takový malý fototréning, jak to vlastně dneska vypadalo. Odnesl to hrudník a ve fitku jsem nebyl déle, než 55 minut.

1. Benchpress - klasika, začal jsem pyramidou, celkem asi 7 sérií. První na rozcvičení a protažení, pak se váha zvedala (ale ne někam do výšin, 90kg maximálně) a potom to šlo zase dolů. Opakování 15-10-8-6-6-10. A nenapadlo mě nic lepšího, než si nakládat po 10kg, takže jsem spíš chodil tam a zpět se závažím, než zvedal. 

2. Tlaky na šikmé lavici - 4 série po 10 opakováních. Tak dlouho jsem se radoval, že můžu fotit, až jsem si na mobil v kapse málem hodil činku, když jsem začínal třetí sérii. Zastavil jsem se myslím na 30 kg, vzhledem k tomu, že jsem to jel procítěně, jako srdcař!

3. Motýlek - Vůbec nevím, proč jsem na ten stroj lezl - ale vlastně vím, včera jsem tam totiž viděl chlápka, jak na tom cvičí a vypadalo to jako těžká dřina. Ona asi i je, ale už jsem párkrát v posilovně byl, tak mi to zase tak hrozné nepřišlo. Bylo to fajn, ale už tam nepůjdu.

4. Pullover! Tohle dělám hrozně rád, protože to pak vždycky pořádně cítím. S 30 kg činkou už to vůbec nebyla taková sranda. Jednou mi málem spadla na obličej. Souhlasím, asi by už tam žádné větší škody nenapáchala, ale stejně - bolelo by to.

5. Křížové kladky. Jde to vůbec z té fotky poznat? Dobrých pár minut jsem spekuloval, jak to vyfotit a pak jsem si vzpomněl, že ještě nemám ani odcvičeno. Takže čekám pochvalu za tento fotografický skvost.

Na konci přišla ještě ABS rutina, ale fotit vám podložku na zemi už mi nepřišlo moc k věci. Tak tohle byl můj celý trénink hrudníku. Protože jsem začínal už v 7:00, nikdo ve fitku nebyl. Jen já. A to mi celkem i vyhovuje. Můžu pak cvičit a cvičit a když si chci povídat, vystačím si sám ze sebou. Přeji hezkou středu, mějte se,
David

6 komentářů:

  1. Také i vyhovuje, kdžy jsem v posilce sama, je to takový dobrý posit a nikdo neciví! :d
    Cvičíš s dobrou váhou teda, velký obdiv ti patří! :))
    Když jsem kdysi dávno viděla poprvé ty stroje, vůbec jsem nevěděla na co jsou a jen jsem po nich lezla a skoumala na co to asi bude! :D Muslo být na mě príma pokoukání! :D
    Měj se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ale věřím, že jsi se seznámila rychle a pak už to šlo jak po másle! :) Já se mnohdy divím, na co všechno vůbec existují stroje. :D Jsem takový zastánce činek - co jde s činkama, cvičím s činkama. :D :)

      Vymazat
  2. Hezký trénink :) Pullover mám taky ráda, činka mi naštěstí na obličej ještě nespadla :D Sice teda neberu 30Kg jako ty, ale myslím, že těch mojich 12 by šlo taky cítit :D

    A chválím fotku kladek, když ses tak snažil! Já bych u nás ve fitku asi takhle fotit nemohla, tam je věčně plno lidí, ale ráda se dívám aspoň na fotky ostatních :)

    OdpovědětVymazat
  3. trpíš v posilovně samomluvou? taky jsem trpívala, jenže já neměla nikdy to štěstí, že bych tam byla sama XD to se pak na mě ti ostatní hekalové koukali tak trochu divně a nevím, čím to bylo xD.

    Nejvíc mě dostala věta, že by 30kg činka neudělala ve tvým obličeji škody XD ach jo... já jsem si vždycky myslela, že jenom já se podcenuju co se vzhledu týče, ale koukám, že chlapi jsou na tom naprosto stejně xD...

    OdpovědětVymazat
  4. Moc super článek. Já se pořád hledám v tom, jak to v tom fitku vymyslet. A jak to děláš se snídaní? Já nejsem tedy moc raní ptáče, ale pokud chodíš od 7..Před nebo po a tak.. Děkuju za odpověď. Měj se fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) A snídani mám celkem brzy, protože já ranní ptáče jsem. :D Jím ještě před šestou, dávám i kafe a pak tradá na 7 cvičit! :)

      Vymazat