úterý 23. dubna 2013

Kdybych cvičil doma, tak co?

Ahoj všichni,

dneska tu pro vás mám pár tipů, videí a podobných věcí na téma cvičení doma. Sám si sem tam něco takového zacvičím, protože ve Valmezu do fitka nechodím. Pátek a sobotu si tedy musím vystačit s nějakým cvičením doma a běháním.

Insanity
Tak tohle asi zdůrazním jako hned první. Nikdy jsem tento program nejel celý, nevyzkoušel si jeho plnou intenzitu těch 2 měsíců, nebo jak dlouho se to dělá. To mi ale nebrání v tom vám to vřele doporučit. Vyzkoušel jsem si týden a bylo to super. Teď se k tomu hodně často vracím stylem "něco si vyberu a zacvičím". Protože i když si to dám jednou za čas, vždycky mě to překvapí. Hlavně další den zjistím, kolik svalů na těle mě bolí a ani jsem o nich nevěděl.

O čem že to vůbec je? Je to úplně pro každého, ať fyzicky zdatné, nebo méně. Jedete tam svoje maximum, takže to, co zvládnete. Nebo nezvládnete, ale od toho je tam možnost nabrat dech kdykoliv budete potřebovat. Jen toho nezneužívejte, jdete potom sami proti sobě. Na začátku každého tréninku se pořádně rozehřejte, potom protáhnete a pak nastává peklo. Pro některé je to už tak od začátku, protože Shaun T (autor těchto tréninků) má zajímavý pohled na slovo "rozehřát". Většinou budete mít jazyk na zemi už po prvních třech kolech toho warm up, ale za to se nemusíte stydět. Já jsem na tom stejně. To ostatně můžete vidět na fotkách.





Jinak mnohem víc si toho můžete přečíst u mých postřehů, kde jsem popsal jednotlivé dny. To najdete ZDE, nebo normálně v menu pod heslem Insanity week! Vím, že existuje ještě něco podobného a to P90x, ale zatím jsem měl čas vyzkoušet jen to Insanity. A jak si můžete přečíst, spokojenost největší.

Domácí workouty
Těch je všude plno. Na internetu hlavně. Já si udělal i pár svých, ať už na procvičení celého těla, nebo hlavně na břicho. Protože nemám žádné činky, ani závaží, je to čistě jen s vlastním tělem.

Taková domácí rozvička

Cvičení na břicho

Něco ze zahrady

A mnoho dalšího. Mám to na YT kanále ZDE.

Doplňkové aktivity
Jsem velký fanoušek všech doplňkových aktivit ke cvičení. Zastávám názor, že tělo dostává zabrat i z úplně jiné stránky, než jen z fitcentra a cvičení a vypadá pak mnohem lépe. Takže běhat, jezdit na kole, na kolečkových bruslích, zaboxovat si, šplhat a poslední dobou i plavat. Proč by taky ne. Je to zábava a pomáhá to. Tady je jedno takové video, které jsme minulé léto natáčeli s bráchou.


Myslím, že je toho víc než dost. Cvičit se prostě dá prakticky všude. Tak si užívejte slunečných dnů a nezapomeňte vyrazit ven, když je tak hezky.
Mějte se,
David

7 komentářů:

  1. Insanity je strašný zabiják, můžu potvrdit, je to fakt cvičení, u kterého člověk nemá čas přemýšlet o bolesti :D poslední video je super, moc se mi líbí, jak se s bráchou podporujete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme oba! :)) A zabiják to je, souhlasím! :D

      Vymazat
  2. Insanity, to je kapitola sama o sobě! :D ..
    Workouty máš pěkný, líbí se mi i fotky, pěkně jsi to zpracoval! :))
    Je super, že máš doma někoho,s kým cvičíš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to teda je.. :D A děkuji moc, to mě těší. Sice to není žádná super kvalita, ale aspoň něco. :D :) Jo, brácha se konečně rozhoupal a začal něco dělat, bylo na čase!! :D

      Vymazat
  3. ty jo.. Každým článkem ti víc a víc závidim bráchu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad si to nepřečte, ještě zpychne. Takovými komentáři šetři. :D :D

      Vymazat
  4. Insanity sem zkusila minuly tyden a dnes takze mam za sebou teprve fit test a dva workouty a co dodat no je to narez ale cekala sem to horsi podle ruznejch komentaru:D asi sem uz vycvicena od zuzky L. :) kazdopadne mokra sem dycky jak mys a paradne se vyblbnu, asi bych to necvicila denne ale 1-2x tydne pro spestreni urcite super. A navic Shaun je fakt sympatak a dokaze me vyhecovat k maximalnim vykonum:) strasne dobre se mi s nim cvici :) takze urcite doporucuju:)

    OdpovědětVymazat