sobota 20. dubna 2013

Moje sobota, aneb report ze stadionu

Ahoj všichni!

Ono to vypadá, že tu na to kašlu, ale opak je pravdou. Trénuji. Třeba dnes, asi 7 hodin čistého času jsem se nacházel ve světě počítačové hry Risen a dohrával ji. No co, chlapi... nebo kluci mají taky své dny, ne? Ale byl i čas na sport, vždycky je čas na sport. Dneska to bylo dvoufázové. Po obědě s bráchou na stadión trénovat gymnastické kousky, trochu si zaběhat a večer pak už jen běh, ale o poznání delší. Ale pěkně popořádku.

Na stadiónu, který tu ve Valašském Meziříčí máme a je tu tartan, tak tam bylo samozřejmě obsazeno. Chystali se tam na nějaký fotbalový zápas. Když už jsme natočili takové skvělé intro, jak vcházíme hlavní branou, plní odhodlání a odvahy... Tady máte aspoň fotky, jak to vypadalo parádně. První náš vstup, pak krásný tartan a stadión a spokojený, ještě nenasraný já.


Ale tak nevadí. Nejsme žádné máčky a víme, že tu je ještě jeden stadion, kde se dá běhat. Urxy. Proč to nespáchat tam, že jo. Když jsme tam dojeli, nečekalo náš žádné překvapení. Všude tráva, odpadky, drny, bahno. Ale zase na druhou stranu úplně prázdno. Sice mi bylo trochu líto nových bot, ale někde musely být pokřtěny. Tak to začalo. Trénink hvězdice nešel úplně podle mých představ, ale tak zrnko v moři. Ostatní věci v pohodě, kotouly a stojky fajn, sem tam pořádně naražené záda, však to k tomu patří. Na závěr 4 kilometrový výběh s bráchou po boku a domů. Asi 90 minut času, žádná hrůza. Zítra opakujeme.

Tady jde vidět celá plocha, pak detail na dráhu, kde by se teda mělo běhat. Pak jedna pro všechny, co mi psaly, že rostu do krásy. Jsem z toho tak na větvi, že tu prostě musím dát fotku z dneška a potvrdit to. :))
Pak fotka bráchy, aby neřekl, že tu nedostal vůbec žádný prostor. Jde poznat, že k sobě patříme?


A tady nějaké momenty. A gymnastická záležitost, za kterou (kdyby existovala) bych dostal určitě plný počet! Pak můj malý brácha běží k malé brance, jako laňka. Samozřejmě mu nezapomeňte pochválit jeho ramena, která už se více než dobře rýsují.


Tím skončila první část dnešního dne. Tu druhou už jsem jel sólo a šlo o čistý vytrvalostní běh, kde se hodně měnil terén. Žádná sranda, běžet většinu cesty do kopce. Nebo i z kopce. Ono je to jedno. Jak to není rovně, chce to víc úsilí. Trasa dneska byla následující.


Nějakých 3,2 km tam a pak to samé zase zpět. Po doběhnutí domů si teď dávám vždycky shyby před barákem. Mám tam na to speciální výbavu, jak můžete vidět na fotce. 21 shybů dám bez větších obtíží, ale stejně to budu dělat každý den.


To by bylo z dnešního dne všechno. Ještě bych chtěl poděkovat za hezké ohlasy k mým starším fotkám z minulého článku, hodně jste mě potěšily. A já si jdu dát volno, zítra ráno se bude plavat. Takže kdyby se někdo nudil, 8:00 na krytém bazénu ve Valašském Meziříčí.
Mějte se parádně a užívejte víkendu,
David

3 komentáře:

  1. koukám, že jste si to s bráchou užili xD ale fakt, rosteš do krásy Davídku :-)... Já se od rána "učím" angličtinu, ale vždycky se najde čas, na něco jinýho XD

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, ze na tom stadionu už sem byla na čtyřboji :D ale možná je to jen domněnka. Každopádně sme jezdili do Val. Meziříčí skákat výšku :)) a jo, rosteš do krásy! Hlavně myslím, že ti přibylo to zdravé sebevědomí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani nevíš, jak jsem se na tenr eport těšila! :D
    pět jsi nezklamal :))) Koukám, že jste se na stadionu vůbec nenudili, tvá hvězda je přímo ukázková! :D
    Tvýmu bráchovi pochval ramena, pěkně se tvoří! :))
    A co si budeme povídat, tato fotka jen všechny utvrzuje v tom, že rosteš do krásy ;D :)
    Měj se!

    OdpovědětVymazat