neděle 7. dubna 2013

Půl roku na blogu!

Ahoj všichni!

Tak je to tady, nějakým způsobem sem si všiml, že právě dnes je to už půl roku, co vás tu otravuji svými články a příspěvky. Ani nevím, jak to tak rychle mohlo utéct! No, nějak se to stalo a já se pomalu přesunuji do druhé poloviny, kterou bych chtěl taky úspěšně zdolat. Nic by ale nebylo, kdyby jste tu nebyli vy - ať už pravidelní, nebo příležitostní čtenáři. Tento blog jsem zakládal hlavně proto, abych poskytl inspiraci, motivaci a třeba i pomohl. Pokud se mi aspoň u jednoho člověka jedna z těchto věcí povedla, tak jsem spokojený.



A jak to s blogem za ten půlrok vypadá? Napsal jsem 162 příspěvků (snad aspoň desetina z nich by mohla mít nějakou hodnotu) a získal 100 pravidelných čtenářů (i když tuhle funkci bude google brzy rušit). Mám obrovskou radost, že má blog pravidelně několik stovek zobrazení denně. K dnešnímu dni jsme pokořili krásných 65 000! V takové číslo jsem na začátku nedoufal ani za 5 let. Každopádně to nejsem já, kdo by za tyhle čísla mohl (až na ty příspěvky). Ale vy! Podařilo se mi i zachytit nějaké mezníky, tak tady jich pár je i s daty.

6. 12. 2012
9. 12. 2012
4. 1. 2013
30. 1. 2013
7. 3. 2013

Možná bych toho našel i víc, ale už tak to vypadá, že jsem magor co si hlídá zajímavá čísla v zobrazení. Ale tak to není, měl sem prostě štěstí a hned ho zachytil.


Ale o co mi hlavně jde? Že je blog pořád takový, jaký jsem ho chtěl od začátku mít. Chtěl jsem hlavně psát "lidsky", když to musím říct takhle. Prostě jednoduché rady, nebo moje poznatky o tom co jak dělám a proč. Zkusili jste si se mnou několik tréninků, viděli nějaká videa, dali jsme si Insanity a teď pokračujeme dále, zase jiným tréninkem. Mimo to všechno, je to tu takový můj deník, kde si vždycky můžu zapsat to, co mi přijde důležité, nebo si tu dát fotku obědu, aniž by měl někdo řeči, že s fotím jídlo.


A hlavně - nejde tu o žádnou kulturistiku, honění se za svaly, nebo naopak brutálním hubnutím. Jde tu o to užít si život, cítit se dobře a mít aspoň základní přehled o tom, co je dobré a co naopak ne. Za tu dobu co cvičím, jsem se naučil hodně věcem, ale ta jedna převyšuje všechny ostatní. Když chce člověk něčeho dokázat, musí tomu dát čas. To ale neznamená, že bude jen čekat. Chce to i něco dělat. Úspěch sám o sobě nikdy nepřijde, musíte mu jít naproti a mnohdy ujít celou cestu sami, protože on bude stát na místě, nebo se ještě více vzdalovat. Hlavně nevěšet hlavu a nestresovat se. Protože váš největší nepřítel není čokoláda, váha, nebo televize. Jste to vy. Takže všem přeji v té jejich cestě co nejvíc vydařených kroků a snad sem budete chodit i dále! Vynasnažím se, aby to pro vás mělo smysl. A teď už přestanu mluvit jako stoletý stařík s milionem zkušeností, ostřílený životem a plný mouder na rozdávání! Jdu ven, je tam krásně. Pojďme toho využít!

Mějte se,
David

Na závěr ještě ta moje "první progresovka"


14 komentářů:

  1. Davi, gratuluji :) za chvíli to bude rok ... :D ani se nenaděješ :)))Moc pěkný článek !!! Drž se dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, "život" na blogu utíká mezi prsty! :))
      Tvůj blog je super a hodně z nás inspiruješ! :))
      Jen tak dál!

      Vymazat
    2. Děkuju moc holky! S vámi to utíká jak voda, to se musí nechat! :D :))

      Vymazat
  2. Gratujuju k výročí! :D Já ani nevím, jak dlouho ten blog mám, asi něco přes rok, narozky jsme tedy neslavili :D Moc se mi líbil hlavně ten poslední odstavec, tos napsal jak nějaký spisovatel ;D A progres je super, jseš spoustě lidem vzorem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neslavíš? To já si dám pozor a udelám květákovo-brokolicovou párty! :D A děkuji, snažil jsem se o velmi dospělý text, ehm ehm! :D A to lidem si tam mohla nechat, to mi tam taky sedí! :D

      Vymazat
    2. Jsem zvědavá, kdo na tu party dorazí :D Budou k tomu aspoň nějaký steaky? Jinak se mnou nepočítej, květák chroupat jen tak samotnej - to asi ne-e :D A teď jsi mě s tím skloňováním úplně zmátl!

      Vymazat
  3. áá progresovka :D já totiž když koukala jen na tu vyrýsovanou fotku, přišel jsi mi jak nereálný, bájný jednorožec a nemohla jsem uvěřit :D a gratuluji
    (kdybych měla taky tak podrobnou statistiku, taky bych ty čísla lovila)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle mi ještě nikdo neřekl/nenapsal. :D A málem jsem spadl ze židle! :D Děkuji moc, opravdu. :)) No, číslíčka budu nahánět dál, ale nevím nevím, už ke konci se mi nedařilo. :/ :D

      Vymazat
  4. Uplně usper progresovka! :) Gratuluji k "půlročí" a jen tak dál, ty tvoje rady a poznatky jsou uplně super.. A souhlasím s Kristýnou, když jsem viděla jen takové ty "profesiolnálnější" fotky (viděla jsem je uplně jako první, když jsem sem přišla) řikala jsem si jak moc si asi (co se stravy) týče musel trpět (rozuměj, před různýma soutěžema a focením držej různé hladovky a tak) a jak moc jsi fotky upravil v programech.. A ono prd. Takže klobouk dolů a přeju hodně dalších úspěchů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :)) No, zase tak moc netrpím, jen co je pravda. :D Spíš se proste hýbu a vím kdy co sníst. :D :) I to stačí, žádné soutěže a tak podobně, to pro mě není. Ještě jednou - děkuju!! :)

      Vymazat
  5. Na tvuj blog sem se nahodou proklikala teprve nedavno ale musi to napsat " omg to tvoje telo:D" ne vazne parada a sem rada ze konecne dukaz ze to jde takhle vypadat ( bez retuse, photoshopu anabolik atd atd). Fakt smekam. Btw furt musim koukat na ty tvoje sikmy brisni ty sou jak vysoustruhovany:D
    Gl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Effi, děkuju moc, ani nevíš, jakou si mi udělala radost. :D :) Opravdu! A já jsem zase rád, že to takhle můžu "světu" dokázat. Že to prostě jde! :D :) Měj se krásně! :)

      Vymazat