úterý 16. dubna 2013

Sportovní dopoledne

Ahoj všichni!

Nějak před těma talentovkama nestíhám blog jak bych chtěl, takže to tu týden bude takové "méně živé". Ale potom se to zase vrátí do starých kolejí. Každopádně tu ještě dnes něco mám. Protože jsem odpoledne zaměstnaný vším možným, všechny sportovní aktivity musím stíhat dopoledne. Nic proti tomu nemám, jsem tak na to zvyklý už delší dobu. Ale tento týden je zajímavější, je toho víc a dá to celkem zabrat. Upravil jsem si tréninky, abych zbytečně necvičil jednotlivé partie, když potřebuji natrénovat shyby a gymnastiku. Ale to není všechno. Ani jsem si neuvědomoval, jak si ničím klouby, když mě při běhání nosily staré a ošoupané boty. Moje boty na běh se totiž rovnaly botám, které jsem nechtěl nosit normálně. Teď už mám lepší, ráno prošly zátěžovou zkouškou a můžu říct, že ten rozdíl je opravdu znát.


Skoro ani necítím, že se dotýkám země, jsem rychlejší a celé je to prostě lepší. Dokážu si představit, že ráno, jak jsem poprvé vyběhl, mohlo to vypadat nějak takhle.


A ještě takový přehled mého napráskaného dopoledne. Je to tak jen teď, výjimečně.

05:00 - budíček
06:30 - běh
07:00 - fitko
08:10 - bazén
09:00 - hotovo

S tím, že snídám ovsa, mezi fitkem a bazénem je nějaké ovoce a po tom všem pořádná sacharidová svačinka. Dneska to bylo půl štrůdlu a bábovka. S tím už si hlavu moc nelámu. A v deníčku si mohu odškrtnout, že 21 shybů zvládám bez problému. Aspoň něco bude na jistotu.

Jinak čekejte velký víkendový report ze stadiónu, kde se budu snažit vypilovat 100 a 1500 metrů. Pokud nebude nikdo poblíž, tak i gymnastiku. Je hezké, že to všechno zaběhnu bez problému, ale chci vědět, jak rozvrhnout síly. Jako u plavání. Tam se to dá hezky naplánovat, když je k dispozici ten 50 metrový bazén.

Zima už nám dala definitivně sbohem, což je konkrétně pro mě velmi příznivá zpráva. Naučil jsem se běhat ve sněhu, dešti... ale přece jen na tom jaře je to nejlepší.

Tak se mějte slunečně, jako to počasí,
David


14 komentářů:

  1. koukám, že si dáváš pěkně do těla... doufám, že s tou tvou snahou ty příjímačky zvládneš levou zadní. Já jsem si včera taky koupila nový botičky na běhání... Ty co máš ty, jsem si chtěla koupit ale samozřejmně v trochu jinejch barvách, ale neměli už moje číslo, tak jsem chytla na dětské reeboky xD Byla daleko levnější než Dámské Nike a službu udělají stejnou (aspoň podle mýho názoru).
    Je super, že si nelámeš hlavu s tím, že si zpráskal půlku štrůdlu a bábovku... Věřím tomu, že se najde rypal co ti to zkritizuje xD ale na toho kašli... důležitý je, jestli to tobě nedělá zle :-)

    Tak ještě jednou, přeju hodně štěstí u přijimaček... kdy je vlastně máš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Jinak s tím štrůdlem, buchtama, bábovkama - já to jím furt, takže v pohodě. :D :) A mám to příští čtvrtek (25.5.), takže už jen něco přes týden a hurá na to! Děkuji za podporu, snad se podaří!! :))

      Vymazat
    2. ve čtvrtek dělám zkoušku z účetnictví, takže budu stejně vyklepaná, jako ty z talentovek xD.... Tobě se určo zadaří... tolik energie co tomu věnuješ... jak se znám, já bych na to už dávno prděla XD

      Vymazat
  2. ahoj, máš nějaký tipy jak zvýšit maxilmální počet shybů na hrazdě? potřebuju to na soutěž v atletic fitness, je to sice už za měsíc a půl, ale snažim se udělat, co můžu. dík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kačko. Já to zvyšuji pouze drilováním. Prostě je jezdím často, aby si tělo na ten pohyb zvyklo. Snažím se je jet i hodně procítěně, pomaličku, aby tělo zůstávalo v jednotlivých pozicích třeba i delší dobu. Sice jich pak neudělám tolik, ale ta výdrž se potom zvyšuje. Nevím, jak moc Ti tohle pomůže, ale je to tak jediné, co mě napadlo ke shybům. :)

      Vymazat
  3. Si sikula:-) Nic z toho bych takhle brzo nezvladla a ani zvladniu vlastne nemohla, protoze v 6 vyjizdim do skoly:-) Ale i kdybych tu moznost mela tak bych ji asi nevyuzila a necham to na vecer:-)) jinak cela babovka a pulku strudlu? To je pekna "snidane":-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jak mně začne škola, taky budu mít útrum. :( Ale pozměním si to podle potřeby. :) A byla to spíše svačinka, ale hodně vydatná, tak to má být! :D :)

      Vymazat
    2. Nečtu tě od začátku, takže blbá otázka.. ty se hlásíš na ftvs? A obor?:-) Jasný no :-) Mně se nejlíp cvičí dopoledne, v poledne.. ale to se dá jen o víkendu :-)

      Vymazat
  4. Je super, že si dáváš pěkně do těla. Před příjmačkama je to asi třeba, takže doufám, že když tak makáš, tak tě příjmou! :))
    Už se těším na report z víkendu, jsem na něj zvědava! :))
    S těma botama to mám taky tak, je něco jinýho, když běham v křuskách a v dobrých botech! :))
    Měj se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já taky doufám, abych se přiznal. :D :)
      Jinak určitě bude, nějaké fotky, možná video, kdo ví. :) A ty boty jsou opravdu obrovský rozdíl. Teď už bych si normální boty na běh nevzal! :D

      Vymazat
  5. Makej makej a soustřeď se spíš na talentovky než na blog, my vydržíme přeci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se soustředím, jen mi to tu chybí, no.. :D :) Ale jak říkáš! :))

      Vymazat
  6. Při tom běhu si tě dost dobře dokážu představit :D A nové botky jsou super, je fakt, že správná obuv udělá hodně. Já si koupila nějaké na fitness a v těch se cvičí jedna radost, jsou jako peříčko ;) A shyby děláš asi ty nadhmatem, že? To tě obdivuju, já když už, tak ty podhmatem a udělám maximálně 6 :( Ale snažím se zlepšovat, brzo tě doženu! :D

    OdpovědětVymazat