pondělí 1. dubna 2013

Trénink + týdenní plán

Ahoj všichni!

Nedávno jsem psal, že dneškem začínám nový trénink. Nebyl jsem úplně přesný, je to spíše návrat ke starému, ale trochu jsem ho vylepšil. Musím brát v potaz ještě plavání + běh, jako přípravu na sportovní zkoušky, které se kvapem blíží. A jak to bude vypadat?

Pondělí
07: 00 Trénink fitko - biceps, triceps (1h)
11:00 Bazén (1h)

Úterý
07:00 Trénink fitko - záda (1h)
11:00 Běh (vytrvalost)

Středa 
07:00 Trénink fitko - hrudník (1h)
11:00 Bazén (1h)

Čtvrtek
07:00 Trénink fitko - ramena (1h)
11:00 Běh (sprinty)

Pátek
07:00 Trénink fitko - nohy (1h)
11:00 Bazén (1h)

Sobota
podle nálady

Neděle
volno

Počítám s tím, že během dopoledne už budu mít hotovo. Jednotlivé tréninky vypíšu možná později, ale je to na principu 1 hlavní cvik + doplňkové (tzn. u zad mrtvý tah (pyramida) + doplňkové cviky 3x15) a tak dále. U každého tréninku na konci abs rutina, aby si břicho nemyslelo, že na něj kašlu. Tohle platí ode dneška s tím rozdílem, že plavat jsem byl ráno na 08:00 a do fitka se dostanu až k večeru.

3 komentáře:

  1. No ty tvoje tréninky musí být teda výživné, když jedeš 1 hodinu třeba 1 partii. A k tou ještě běh nebo plavání! No žádná sranda, ale tak třeba se připravit pečlivě na ty zloušky, to je fakt :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já cvičím nejraději nohy, asi by mi bylo líto, dát je jen jednou týdně :) Souhlasím s fitness-girl, že to musí být náročné, jet hodinu třeba ramena. Začínala jsem s podobným typem tréninku, ale teď mi spíš vyhovuje full-body..

    OdpovědětVymazat
  3. Super tréninky, souhlasím s mončou, že to musí být dost záhul! :))

    OdpovědětVymazat