pondělí 6. května 2013

Brothers post again - photoshooting!

Ahoj všichni!

Dneska to bude hlavně o fotkách s komentářem. Ranní cvičení mi nestačilo, hned jak jsem přijel domů do Poličné, tak mě závan čerstvého vzduchu a hezkého počasí vytáhl ven. Měl bych se učit na OSP, ale mám ještě týden, pohoda. Samozřejmě jsem nešel sám, ale s bráchou. Tak se můžete mrknout, co všechno se dá vymyslet, když se sejdou ty správné hlavy.

Brácha u naší pověstné stodoly plné strašidel. Jedno je i na fotce. :))

S další pomůckou, kterou jsme nevyužili. Chtěli jsme skákat salta, ale hodně rychle nás to přešlo. Chce to čas.

Brácha, vzal si dobré tílko. A pochvalte mu to, už se rýsuje! :D

 Dělej, foť to, než spadnu!!

Kouknout po okolí, jestli nejede autobus a nekouká sousedka, shodit tílko a vyfotit rozjetou přípravu na letní  období!

A druhý takový!

Tom Cruise. (dávali jsme přestávku)

Tom Cruise 2.

Visačka nad propastí!


Save me, brother!!

Takové normální odpoledne. Však to už znáte. Osobně jsem hrozně rád, že máme s bráchou tuhle zálibu společnou. Cvičit a zdokonalovat se, ať se posunujeme stále výš. Navíc funguje vzájemná podpora a pomoc, což je k nezaplacení. Bratři v tílku! :D

Mějte fajnový zbytek pondělí!
David

13 komentářů:

  1. při těch stojkách máte oba dva moc pěkně vymakaný ruce a záda :)

    OdpovědětVymazat
  2. kdyby tam byl můj brácha, bratrsky by ti skočil na ruce xD

    sluší vám to kluci xD já stojky od doby, co jsem si vyhodila rameno radši neriskuju xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! No, stojky... ještě že to není video. :D Aspoň to jako stojky vypadá. :D

      Vymazat
  3. Ty fotky jsou úžasný, hlavně ty na tý lávce !:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, to byla naše TOP GUN chvíle. :D

      Vymazat
  4. vím, že na sobě tvrdě dřeš ......no ale já preferuju postavu tvého bratra :) na mě jsi vyrýsovaný až moc..ale to je věc vkusu samozřejmě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, v pohodě. Každý má jiný vkus, to je jasné! :) Jinak si mě potěšila tím, že jsem vyrýsovaný! :D A brácha tak brzy bude vypadat taky, tak se na něj pak nezlob! :D

      Vymazat
    2. :D tak mu prosím pěkně vyřiď, že jedné holce se tak, jak je teď zdá ideální a ať s tím moc nespěchá :D Jinak tvůj blog je super, líbí se mi styl jakým píšeš, jen tak dál ;)

      Vymazat
    3. Už si to přečetl. Samozřejmě děkuje a prý si s takovou půjde dát nějaké sušenky, ať to neuspěchá. :D A díky za pochvalu, to potěší ještě víc, jsem rád, že se Ti tu líbí! :)) Vynasnažím se, aby tomu bylo tak i nadále. :)

      Vymazat
  5. Super příspěvek :D Na fotkách vám to oboum sluší, přípravu na léto máte vážně dobře rozjetou! To vám klukům trochu závidím, že vám to jde tak lehce :D A i to, že takhle blbnete a máte k tomu venkovní "podmínky" :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty fotky s mostkem jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bráchu pochval!:) Taky spíše preferuji jeho postavu :) Ale jak bylo řečeno nahoře je to otázka vkusu ;)
    Nicméně nic to nemění na tom že jste oba sympaťáci ^_^

    OdpovědětVymazat