neděle 5. května 2013

Jak jsem měl volný den

Ahoj všichni!

Dneska neděle, volno od cvičení, měla by to být paráda. Ale není! Jak má někdo problém, že musí jít jedno do týdne cvičit, já to mám úplně naopak. Jak jít cvičit nemůžu (neměl bych), tak jsem z toho nemocný. Všude říkám, jak je důležité, aby si tělo odpočinulo, nabralo síly, regenerovalo... ale sakra, sám s tím mám hrozný problém. Nakonec jsem to vydržel, cvičit se nešlo. I když...

Protože na 8 byly nějaké pracovní povinnosti, tak jsem si vstal kolem šesté ráno. A takové ranní proběhnutí, vždyť to mi nic neudělá. Vločky zmizely, kafe vypito a asi po 40 minutách už mě volaly běžecké boty z předsíně. "Pojď, Davide! Pojď běhat!". Opravdu to říkaly, nedělám si srandu. A už jste někdy viděli, co se stane, když neposlechnete boty? Ne? Já taky ne, ale nehodlám to riskovat. Aspoň ten pravidelný ranní 3-kilometrový výběh jsem si absolvoval. Bylo to skvělé. Venku skoro nikdo. Potkal jsem nějaké nedělní pracanty, pár lidí se smetákem a nějaké opozdilce ze včerejšího hokeje, kteří si to šinuly slalomem domů. Stejně jsem byl ale pro ně já ten divný, protože jsem v neděli v 7 ráno běhal. Ráno bylo skvělé počasí. O vzduchu moc nemluvím, tady v Ostravě jedeme spíš na prach.

Když jsem měl kolem třetí odpoledne zase volno, nějak sem se necítil. Co teď? Odpočívat? Pfff. Tak kolečkové brusle taky ještě nikoho nezabily, ne? Nebo možná jo, ale ne tím způsobem, který myslím já. Krásná 40 minutová projížďka, zase jsem se trochu opálil, protože bruslím výhradně v tílku. Musím se opalovat kde se dá, na nějaké ležení a škvaření se pod sluncem totiž moc nejsem. Asi třikrát jsem se přizabil, při snažení působit jako skvělý jezdec a nehledě na terén se pořádně rozjel. Pak mi zůstal v brusli nějaký kámen, který se uráčil odejít až po tom, co mě poslal málem pod kola jedoucích aut na cestě. Ale všechno to dobře dopadlo, jsem nezraněn a bez fyzické újmy doma.

A teď co pojíst. Mám den volna, nebudu si moc dopřávat, stejně ani nemám chuť. Rýže, zelenina a vejce. To bude ono. Včera mě potěšily komentáře o tom, že "umím vařit". Dneska tu mám takový report z tohoto snažení.

Rýži důkladně propláchněte a nechte odstát 15 minut. 
Co? Ale já mám hlad teď, to si dělají srandu, ne? Určitě to půjde i bez toho, na nějaké odstátí nemám čas.
Vezměte 1 díl rýže a 1 a 1/4 dílu vody. V tom vařte po dobu 15 minut.
Prásk trochu rýže, napustit od oka vodu a dát vařit, chápu.
Rýži osolte.
Ne.

Tohle byla moje bitva s rýží. Nakrájení zeleniny a smažení vajec už není takové terno. Jediné co stojí za zmínku je, že jsem zlomil vařečku, když jsem seškrabával ten povlak po vejcích z pánve.


Kdyby měl někdo zájem o recept.
Rýže (kolik sníte)
1/2 červené a 1/2 zelené papriky
2 vejce

Rýži uvařit, z vajec udělat chaos, nakrájet zeleninu, esteticky upravit, opepřit a zakápnout citrónem.

Taky jsem včera a dneska ještě šaškoval před zrcadlem, když už mám to "volno". Proto tu mám sérii fotek, takový menší photoshoot Květen 2013. Už pomalu ladím formu na léto.

Biceps/triceps, drobek

Je nás víc, pozor na to. 

A ještě jedna. S velmi inteligentním kukučem.

To by byla neděle z mého života. Už se toho dneska moc nestane (aspoň doufám), jen si teď uvařím kafe (čtvrté - pšššt) a budu relaxovat (slibuji) a nepůjdu cvičit (přísahám).

Mějte se co nejlépe, aťsi užijete ten zbytek víkendu.
David

21 komentářů:

  1. a mě někdo něco bude říkat o tom, že piju moc kafe xD mám průměrně jen o jeden hrnec navíc (záměrně píšu hrnec, pač moje kafe je do půllitrovýho hrnku xD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To kafe je fakt závislost, fuj! Ale díky za to, že existuje. Bez něj bych se obcházel špatně. :/ :D

      Vymazat
  2. Je prima že nesolíš :)) to ti závidím.. já tohle nedokážu :D solím i vánočku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já minulý rok nějak přestal a už mi to zůstalo. Sůl mi prakticky nechutná a když někdo něco osolí, tak se ošívám, protože mi to křiví moji tak už křivou hubu. :D

      Vymazat
  3. Doufám, že ta rýže byla dobrá aspoň, já jsem kategorická nesolička, ale rýže vařená bez soli a hřebíčku není rýže! :D Skvělá forma, ten brachialis chci taky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla super! Nějaka basma cosi.. :D A díky moc, jsi hodná! Jinak do rýže hřebíček? To slyším poprvé. Ale já toho slyším poprvé tolik, hlavně u vaření, že se není čemu divit. :D

      Vymazat
  4. Ty tvoje fotky jsou bombastické! :D
    Taky moc nesolím, a právě kvůli tomu mě doma rodina peskuje, že je všechno plané. A komu to vadí? :D
    Recept je fajn. Mám ráda takové jednoduché věci. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V jednoduchosti je síla! :D Doma taky solí, třeba špagety, to je pak blééé a Davča nejí. :D Recept byl včera taková rychlovka z toho, co zbylo, protože dneska odjíždím konečně zase domů. :D A děkujuuu O:))

      Vymazat
  5. no nejvíc mě dostal výrok - z vajec udělat chaos :DDD Jinak ruce ti moc závidím! Já udělám 30 kliků a sem hotová :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, ale já jsem z 30 kliků taky celkem hotovej, nemysli si. :D No, chaos.. takovou tu vaječinu, víš co... :D A díky za ty ruce :))

      Vymazat
    2. Hned se cítím líp! :D :D Jo, vím co myslíš, ale prostě to bylo takové zvláštní synonymum pro vaječinu :D :D

      Vymazat
  6. Ty svaly, to je supr! Musím tě dohnat ;DD A já mám stejný problém, jako ty - bez cvičení si prostě den představit neumím. Ale musím na tom zapracovat, příští týden mám sraz s trenérem, aby mi poradil s treninkem do posilky, a ten mě určitě nenechá takto cvičit každý den, když chci nabírat svaly :D Budu to muset nějak zkousnout! Jinak já solím tak akorát, když jsem nesolila vůbec nic, občas jsem měla křeče v nohách, takže teď si aspoň míchaná vajíčka a maso trošku osolím :) A s rýží ses nakonec hezky popral, já taky návody nedodržuju ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si děláš srandu, Tobě nestačí Tvoje skvělé fotky? :D Žádné dohánění slečno, vždyť nemáš co dohánět! :D A trenér Tě zdupe, pokud bude stát za to a každý den Tě cvičit rozhodně nenechá. :D Taky bych to potřeboval slyšet i od někoho jiného, než furt od sebe.. :D Já s křečemi nemám moc problém, beru nějaký zinek a hořčík.. nevím jestli to je na to, ale žiji v tom vědomí. :D Jinak ta rýže - vydrž čekat 15 minut navíc, když máš hlad. To přece nejde! :D

      Vymazat
    2. Když mám já hlad, taky bych nevydržela čekat :D Proto si dělám akorát rychlá jídla, i maso mám hotové do 10 minut :D A ty se akorát bojíš, abych neměla ty bicáky za chvilku větší, cooo? :PP :D Jinak myslím, že hořčík na to je, tak to asi funguje, nebo aspoň pro ten lepší pocit ;D

      Vymazat
  7. Taky nesnáším ty regenerační dny :) Ale pořád lepší přežít jeden, dva dny než potom ležet měsíc s natrženými vazy nebo tak :)
    Ty fotky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jediné, čím se pořád utěšuji. Že si to volno prostě udělat musím, nebo toho pak budu litovat mnohem delší dobu. :D A děkuju :)

      Vymazat
  8. Nevím proč a hlavněě jak, ale zase si mě článkem pobavil! :D
    Koukám, že vaření rýže je v tvém podání zábava! :D ..
    Tvoje fotky jsou fakt parádní, moc se mi líbí tvoje ruce :ú
    Měj se! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, snažil jsem se to psát trochu odlehčeně, přesně tak, jak se to dělo! :D :) U mně bývalo vtipné i míchání proteinu (ostříklá zeď, všechny věci), tak tohle je už oproti tomu taková klidnější záležitost. :D
      A děkuji za pochvalu, moc mě to těší :))

      Vymazat
  9. Kafe, kafe, kafe!!
    Fotky skvělé, sluší Ti to :))

    OdpovědětVymazat
  10. Sakra bys mohl z fleku delat model ve skole( ucitel by na tobe krasne ukazal svaly a nepotreboval by ty priblbly obrazky):D:D
    Fakt paradni telo, za kterym ja vidim spoustu driny! Jen tak dal, slusi ti to a na me pusobis ze si to uzivas:)
    Jinahk taky takhle varim - smicham dobry veci a dycky z toho vyleze celkem pozivatelnej chaos:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to potěší. :) Samozřejmě nějaká ta dřina tam bude, ale tím se ohánět nechci! Jde o to si to užít, přesně jak píšeš! To je ten přístup, to je to nadšení. :) Jde to pak o mnoho jednodušeji. Prostě paráda! :D :)

      Vymazat