pondělí 27. května 2013

Moje posilování #1 - úvod

Ahoj všichni.

Chci ses vámi podělit o to, jak vlastně posiluji, jak rýsuji, udržuji, prostě jak jsem dosáhl toho, co mám. To "co mám", nemám zase tak dlouho na to, abych to zase moc řešil. Super věta, ta vás určitě od zbytku článku neodradí, co?

Ale vážně. Nic na tom není. Jednou si zvyknete na určité návyky ve stravě a cvičení a je vyhráno. Nejsem žádný kulturista, abych všechno dodržoval na 100%. Chci prostě vypadat jako chlap a být se sebou spokojený. Na to není nic nezvyklého. A podle toho se taky zařizuji. Je sice fakt, že cvičit chodívám denně. Nejsem magor (možná jo), ale cvičení mě prostě baví a nedokážu si bez něj představit svůj život. Dnes už ne. Co tím chci říct? No, že pokud chcete vypadat lépe, než ostatní, budete do toho muset taky dát více, než ostatní. Abych to řekl na rovinu - něco navíc.



Aby toho nebylo málo, kromě toho "něco navíc" si budete muset spoustu věcí odpustit. Přesněji řečeno, měli byste. Protože všechny ty přešlapy, kterých se dopouštíme, ať už ve stravě, nebo v cvičení, se na sebe nabalují a odpuštěny nám nebudou. Tohle myslím z dlouhodobého hlediska. Nahradit sladké šťávy za vodu, naučit se jíst pravidelně a pokud možno, nedávat si každý večer nějaké točené u Tondy v hospodě. Já neříkám, že i přes tohle všechno nemůžete vypadat k světu, ale píši tu o mých zkušenostech, návycích a tohle byly věci, které jsem prostě nechal za sebou. Teď si zajdu na pivo jednou za dobrých pár týdnů a bez nějakých výčitek.

Zase tu nechci moralizovat o tom, jak se máte přesně držet nějakého jídelníčku a podobně. To nedělám ani já. Párkrát jsem si to zkusil, neúspěšně a zase se vrátil ke svému stylu. Co se týče cvičení, tam už jsem poslušnější, protože v tom mám rád řád. K tomu mě baví vymýšlet tréninky, sbírat nové zkušenosti a podobně. Za ten rok a půl si už v hlavě sami přeberete, co je dobré a co ne. Pak nemáte problém si poradit v krizových situacích, jako nemám co jíst a co budu cvičit, on mi obsadil stroj.

Dneska jsem to chtěl vzít hodně, hodně obecně. Nevím, jestli z toho vzniklo něco, co se dá číst, ale budu v to doufat. Teď bych chtěl takový článek nahodit každý den, s tím, že zítra se budu zabývat už něčím konkrétnějším a to bude rýsování. Ať z toho taky někdo něco má.

Tak se mějte a užívejte pondělí,
David






7 komentářů:

  1. Člověk musí něco málo obětovat, pokuď chce dojít do cíle, bez toho to nejde :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, je to přesně, jak píšeš...ono je sice pěkné si zahřešit a říct si, že se to za den spálí, ale kdo chce výsledky, musí holt něco obětovat :) výstižný a pravdivý článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Zahřešit je fajn, ale... Kdo chce výsledky, musí se naučit i "nehřešit". Aspoň na nějaký čas!

      Vymazat
  3. Líbí se mi jak si to napsal :-)) Má to "duši":-D Vim jak to blbě zní, ale je to tak.. Vždycky musíš něco obětovat, aby si něco získal..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, díky! Nezní to blbě, zní to právě skvěle. Aspoň mně, protože přesně o to se snažím. Aby to nebyl jen suchý článek, ale měl něco "navíc".. :))

      Vymazat
  4. Napsal si to uplne presne " clovek musi neco obetovat a neceho se vzdat". A muze to dokazat kazdej jen chtit, a proto me dycky trochu vytoci kdyz od kolegyn slysim "njn ty si takova stihla a bla bla.." Mam nekdy chut jim rict " muzes bejt taky ale odpust si ty sr.... co prave jis a cvic 5-6x tydne jak ja" (samozrejme jim to nereknu bo je mam rada:D) ale vadi mi to bo kazdej muze, kazdej sme strujcem svyho osudu!
    Btw nepremyslels o naky fitness soutezi bo fotomodelingu? Uplne te vidim na obalce nakyho fitness casaku fakt mas telo uplne husty furt musim koukat na to bricho a ruce:D:D

    OdpovědětVymazat