středa 22. května 2013

Od 27.5 do 31.8 v jednom rytmu!

Ahoj všichni!

Rozhodl jsem se po delší době zase trochu udělat pořádek v tom, co vlastně cvičím. Přejíždění mezi Ostravou - Valašským Meziříčím nedělá moc dobrotu, ale v příštích měsících už to bude lepší. Respektive jsem celý červen v Ostravě a na prázdniny budu ve Valašském Meziříčí. Což je fajn, měsíc cvičení ještě tu a pak dva měsíce ve fitcentru Abácie (Valašské Meziříčí), kde to vlastně všechno začalo. Měl jsem veliké plány s tím street workoutem, co dělá brácha. Bohužel, můj loket je jiného názoru. Nevadí mu metrák a půl mrtvého tahu, ani metrák na bench. S čím už má ale problém, jsou ty volné pohyby na těch tyčích. To znamená, že si nechci ublížit a i přes prázdniny zůstanu věrný fitcentru a činkám.

Abácie - Valašské Meziříčí
Když už mě nečekají žádné talentové zkoušky, ani přejíždění z místa na místo, bude se zase cvičit hezky pravidelný trénink. První část vidím na červen + červenec + srpen (12 týdnů). Vrátím se ke svému oblíbenému one day, one part. Teď to bylo víceméně samé nohy (které ale budou mít pořád nejvíce pozornosti) a full body tréninky. Už mi sakra chybí pořádné procvičení každé partie. Full body jsou super, ale nedá se s tím vydržet do nekonečna.

Biceps/triceps trénink
Trénink je pořád v rámci vývoje (rozuměj - ještě jsem nezačal, budu to skládat až na večer před prvním tréninkem), ale to je klasika. Byly tu chutě jako vyzkoušet si sacharidové vlny (jenže já nejsem moc člověk, co by se vzdával byť i na jeden den nějakých sacharidů). Po zralé úvaze a zjištění, že mi to jídlo vlastně nejvíc vyhovuje tak, jak to mám nastavené teď, jsem se rozhodl, že u toho i zůstanu. Aspoň výsledky tomu odpovídají a při mém štěstí bych si těmi vlnami jen ublížil.

Určitě tu pak napíšu podobu celého tréninku a můžete si ho klidně vyzkoušet taky. Upozorňuji, že to bude rozvrženo na 6 dní v týdnu. Fajn je, že konečně budu mít zase parťáka na natáčení, více fotek kde nemusím stát před zrcadlem a podobně. Prostě a jednoduše to bude zase mnohem více obrázkové. Sám se na to těším, i když trochu zklamání je, že s tím venkovním cvičením to nebude tak horké. Bojím se, že bych si ublížil více a loket by mi to pak neodpustil ani v posilovně. A to ani nemám jistotu, že to je v lokti. Může to být triceps.. co já vím. Zvláštní je, že to bolí jen při cvičení venku. Vesmír mě asi tahá do posilovny. Poslechnu ho, protože vesmír se poslouchat musí. Mezitím si užijte středu a mějte co nejlepší vstup do druhé poloviny týdne.

David

7 komentářů:

  1. Já si myslím, že sacharidové vlny u tebe ani nejsou třeba. :)) Vypadáš opět perfektně, fotky jsou toho důkazem. ;)
    Na obrázky už se také těším. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaké fotky jsou už i starší, ale je fakt, že se to už moc nemění. :D Děkuji :)

      Vymazat
  2. Co bys chtěl shazovat s takovou formou? :) Chce to pokračovat v pořádném objemu! :D Ať to jde v posilovně a hlavně si nezraň tu ruku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, asi máš pravdu. :D :) Budu pokračovat v tom mém čistě svalovém objemu! :D

      Vymazat
  3. podle mě jsou ty sacharidové vlny celkem na nic, jelikož tělo akorát rozhodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem je radši zavrhl, byl to jen nápad. :) Radši se nebudu omezovat! :D

      Vymazat
  4. stejně zatím všichni, kdo se sacharidovými vlnami začali, toho po chvilce nechali (aspoň co jsem já postřehla :D). Navíc ty nemáš co shazovat, tak je určo zbytečný se tím nějak otravovat. A na info o novém tréninku se těším, třeba se inspiruju ;)) Je škoda, že tě to rameno při venkovním cvičení bolí, ale máš pravdu - radši to nepokoušet, jinak bys třeba nemohl cvičit vůbec, kdyby se s tím něco stalo :)

    OdpovědětVymazat