pátek 3. května 2013

Posilovna, vlastní váha + nové břicho

Ahoj všichni!

Určitě všichni víte, že je více způsobů, jak dosáhnout zlepšení fyzické kondice i těla, než jen chodit do posilovny. Já teda upřednostňuji hlavně to fitcentrum, protože jsem na něj prostě zvyklý. To ale neznamená, že je to ten nejlepší způsob, jak cvičit. Existuje jich mnoho. A to, co někteří umí předvést jen na obyčejné hrazdě, nebo kusu železa, je někdy až neuvěřitelné. Jako příklad tady dám video mého bráchy, který sice navštěvuje fitko, ale dost často se věnuje i tady tomuhle "cvičení s vlastní vahou".


Abych se přiznal - já toho se svým tělem zase tolik nedokážu. Aspoň takhle venku, na těch tyčkách. I když to na videu vypadá třeba jednoduše, realita je mnohdy někde úplně jinde. Ale co, tohle není to, čemu bych se chtěl nějak více věnovat. Já jsem vyrostl pro fitko a tenhle způsob cvičení bych chtěl zařadit pouze jako doplňkovou disciplínu, abych se se svým tělem trochu více sžil a naučil se ho ovládat. Vypadá to hezky, když nad ním máte 100% kontrolu i za takového fyzického vypětí. O prázdninách na tohle bude dost času.



Nové cvičení na břicho
Teď ještě jedna věc - změna! Opouštím od svých milovaných ABS rutin, které jsem si vypiplal k dokonalosti. I když si nemyslím, že by na mě už neúčinkovaly, stejně chci změnu. Poslední dobou mi přišlo, že si tělo na všechny ty cviky hodně zvyklo a nedělá mu to vůbec problém. A já chci cítit, jako to bolí, tahá a pálí. Ke změně mě trochu posunul i můj bratr, se kterým jsem byl minulý týden cvičit. Už to nebude 4x4 cvičení, jak tomu bylo doteď a jak můžete vidět na mých videích.

Stejný počet opakování jednotlivého cviku, ale jiný počet samotných cviků. Chápete, ne? Jednoduše, celkem to budou zase 4 cviky, ale jinak poskládané. První pojedu dva, každý 3x a pak další dva, zase každý 3x. S tím, že každá série bude mít 15 opakování, na tom se nic měnit nebude. A taky to budou úplně jiné cviky, než byly doposud. Chci příští týden natočit video, kde bych to ukázal názorně, pokud o to někdo bude stát. Dlouho jsem hledal inspiraci, kde objevit nové cviky na břicho. Něco už jsem si vyhledal, ale včerejší video na mé FB stránce, které mi tam připnul Dominik, bude více než užitečné. Tady se můžete podívat sami, co všechno tam je. Není to jen na břicho, ale jsou tam skvělé cviky pro celé tělo.


Tak snad vám to bude taky užitečné. Stejně - co taky dělat v tom počasí, které venku panuje.
Mějte skvělý víkend,
David

4 komentáře:

  1. To video je teda bombový, fakt! :)) Já jsem taky taková opica, co po všem šplhá a leze, po stromech, lešeních a tak :D Ale ty výdrže a shyby a tak, to jsem zatím nezkoušela, ale je mi jasné, že to brnkačka rozhodně nebude! Jinak já na břicho teď skoror necvičím, narozdíl od dřívějška, kdy jsem na něj cvičila každý den, a nemělo to žádné výsledky :D Takže se radši věnuju těm cvikům, kde se zapojuje celé tělo, a to břicho nevědomky taky :) Ale na video se těším! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak myslím, že jsi důkazem toho, že to jak cvičíš, funguje skvěle, hehe :P :D A není to vůbec žádná sranda. :D Včera jsem cvičil s vlastní vahou a dnes mě bolí svaly, o kterých jsem ani nevěděl, že je mám. :D

      Vymazat
  2. Já se zas narodila pro tyhle tyčky a pro cvičení venku :) neivm, proč mě to tak baví a posilovna vůbec... je to zvláštní, že lidi maj osobní vkus i na toto :) A video vypadá pěkně, jste šikovní, myslím, že je super to brát ke sžití se svým tělem... opravdu nejlepší je zkusit všechno a poznat, co přitom tělo dělá a lépe tak chápat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A díky za to, že každý je v tomhle jiný. Aspoň se může obojí hezky rozvíjet. Já hodně přemýšlím o tom, že o prázdninách fitko vypustím úplně a budu se věnovat tady tomuhle. Ať má tělo zase impuls z trochu jiné strany. :) A jak říkáš, všechno zkusit a poznat, ať vím, co od svého těla můžu čekat. :) A za pochvalu děkuji, i když tam nejsem! Brácha bude rád. :))

      Vymazat