sobota 4. května 2013

Zapečené těstoviny s ředkvičkami a sýrem

Ahoj všichni!

Po dlouhé době jsem přemohl lenost a zkusil něco nového. Aspoň pro mě, je mi jasné, že pro mnoho z vás to bude absolutně rutinní záležitost, tak to přejděte. Pořád těstoviny jenom vařím, tak jsem si řekl, že je k tomu i zapeču.

Co budete potřebovat

150g celozrnných těstovin
ředkvičky (asi 8)
1/2 cibule
1 vejce
3 plátky 30% eidamu

Těstoviny uvaříte, jako normálně. Pak nakrájíte cibuli a ředkvičky, společně osmahnete na pánvi (na suché) a pak přidáte do uvařených těstovin. Pekáč vymazat máslem. Pak těstoviny polijete jedním vejcem a navrch položíte plátky sýra. Peče se 20 minut na 180°. 15 minut zakryté a posledních 5 minut bez krytu. Pro jednu osobu.

Fotky






P.S. Vždycky jsem se smál, co všechno lidi napíšou do vyhledávačů. Sám jsem tam ale dneska cvakal "jak dlouho zapékat těstoviny".
P.P.S. Je to levné, rychlé a chutné.

8 komentářů:

  1. Tyjo, že by chlap, co umí vařit? To se dneska nevidí! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to dobře barevné! Za to máš bod! A taky by mě nikdy nenapadlo zapéct ředkvičky s něčím. Za to máš další bod! :D

    OdpovědětVymazat
  3. To musela být dobrota, přitom tak jednoduchá. :))

    OdpovědětVymazat
  4. na ředkvičky bych skoro zapomněla :D je to hezky barevné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi hotový šéfkuchař! :D
    I tak obyčejný jídlo je moc dobrý, tvoje verze je super! :)

    OdpovědětVymazat
  6. I Babica by se od tebe mohl učit! ;-) Ale špatně to nevypadá ;-)

    OdpovědětVymazat