čtvrtek 6. června 2013

Odposlechnuto v... a jiné drobnosti

Ahoj všichni!

Dneska výjimečně trochu kratší článek. Byl jsem ráno na nákupech a shodou náhod se hned vedle mne bavili dva zaměstnanci. Na tom není nic zvláštního, spíš mi jde o to, co jsem zaslechl. Paní si očividně všimla nějaké akce v mekáči (bylo to v OC Karolína), takže měla o svém obědu na dva dny jasno. Já nemám nic proti tomu, když se někdo stravuje v takovém zařízení. Je to koneckonců jeho život. Překvapilo mě, jak si to hezky vymyslela. Podle všeho tam jsou hranolky a bigmac za nějakou fajn cenu. Takže dneska bude mít k obědu ty hranolky a zítra si dá ten bigmac. Ale nepůjde si koupit aspoň "čerstvý", ale ohřeje si ho v mikrovlnné troubě. To jsem se už opravdu trochu otřásl a řekl si fuj. Nedokážu si představit, jak něco takového může chutnat na druhý den z mikrovlnky. Podle paní to bude "v pohodě a bude se do dát sníst". Dobrou chuť.

Ale jak si o tom tak povídali, dostal jsem taky na něco takového chuť. Takže jak jsem se vracel domů, zastavil sem u řezníka, koupil dva plátky vepřového z "mladého býčka" - tak to tam měli napsané. A pozdní oběd byl dneska jasný. Takže takhle nějak to dopadlo - moje provizorní, ale velmi chutné domácí burgery.

Ředkvičky

Sýr

Maso

Komplet

Maso jsem měl zase po dlouhé době, takže bylo snědeno s chutí a velmi rychle. Tohle bylo takové "potréninko obědové" jídlo.

Když už tu mám dneska takový odlehčený článek - musím se k něčemu přiznat. Doteď nechápu, jak jsem mohl celou tu dobu jíst instantní kaše. Nebudu je nějak shazovat a nadávat na ně, protože i s nimi jsem byl hodně spokojený. Co se týče vlastní výroby kaší, je to něco úplně jiného. Předtím se snídaně stávaly spíše takovou nutností, teď se jich nemůžu dočkat. Mám svou výbavu -


A každé ráno si teď nasypu kolem 80g vloček, nalámu 2 čtverečky čokolády, dám buď banán, nebo nakrájím pomeranč a posypu to kokosem. Vím, že jsem tím neobjevil Ameriku, ale pro mě je to krok dopředu, už nejsem ráno tak líný. Nebráním se dalším tipům na snídaně, takže šup.

Vy mějte co nejlepší čtvrtek,
David

30 komentářů:

  1. Taky moc nechápu, jak jsem dřív ty instantní blivajzy mohla jíst. :D S těmi domácími kašemi to má pramálo společného a vůbec se to nedá porovnat. :)) Je to mňamka! :P
    A ten rozhovor o McDonaldu mě tedy dostal. :D Ten tvůj burger vypadá mnohem lépe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne to trvalo rok a půl, než mi to došlo! Ale hlavní asi je, že to vůbec došlo, ne? :D :)) A děkuju, troufám si tvrdit, že byl i o mnoho zdravější. :D Mekáčům moc nefandím, no.. :/

      Vymazat
    2. Souhlasím, také nechápu, jak jsem se tím mohla stravovat..;)
      Hned bych tvůj burger snědla! :)

      Vymazat
  2. Já miluju s kokosem rýžové vločky! Dát vločky do hrnce, přisypat kokos a pak je povařit. Nahoru přidat směs berries - většinou mám v mražáku tak dám ohřát do mikrovlnky. Přidat ještě dark chocolate a posypat znovu kokosem.
    Nebo klasika s banánem - v mističce "rozgňábu" :D půlku banánu, přidám vločky a povařím. Nahoru pak nakrájím druhou půlku banánu, oříšky, posypu skořicí a přidám peanut butter, nejlepší! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za tipy! Já teda banán nerozmačkám, je to nějak proti mému přesvědčení. :D Takže si ho tam vždycky nakrájím a každá lžička kaše dostane svůj kousek banánu. :D
      A rýžové vločky jsem myslím nikdy neměl, hned se po nich kouknu a vyzkouším. :))

      Vymazat
    2. Ten banán se tam krásně ztratí a vločky osladí :)) ale chápu, co tím myslíš, taky to tak dělám :-D
      Určitě vyzkoušej, je to taková zdravější a daleko lepší varianta mléčných rýží! :-D

      Vymazat
  3. :D no to snad ne! Já tam vůbec nechodím a při představě že to pojídám ještě 24 hod po koupi.. ne, to ne :D
    A tvůj domácí burger vypadá suprově! Mnohem víc chutně než z mekáče ;)
    Jinak souhlasím s instantní kaší, dělání domácí je něco uplně jiného, o moc lepší chuť a není tolik přeslazená! Také se na ní ráno vždycky moc těším :-) s banánem a arašídovým máslem je to lahoda všech lahod

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! A měl jsem úplně stejnou představu jako ty.. ne, to ne. :D
      Přesně, já bych se k těm instantním nemohl vrátit, teď mi přijdou hrozně moc sladké, fuj! :D A to arašídové máslo... musím si ho koupit, sakra. Všichni o tom básníte! :D :)

      Vymazat
  4. Instantní kaši jsem si koupila asi jednou a moc ráda jsem se vrátila k domácím, nedá se to srovnat :)) moje nejoblíbenější kombinace je podobná jako tvá - banán, kakao, kokos a nebo jablko, rozinky, skořice :)) kvůli snídani vždycky nemůžu ani dospat, takže vstávám asi v půl páté :D a po snídani už hned myslím na snídani následujícího dne...:D strašná závislost! :D a jinak vzpomínám na nějaký ten známý experiment, jak cheeseburger vydržel asi rok bez plísně...tak toho paní chtěla využít! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš! Ale já nikdy domácí neochutnal, až vlastně teď, takže pro mě byly instantní ideální věc. To už je pryč, naštěstí. A mám to stejně, prostě už chci ráno a dobrou snídani! :D
      Rok? Ty jo, tak to bude mít po 24 hodinách ještě bez problému! :D

      Vymazat
    2. Tak se omlouvám za mystifikaci, byl to jen půlrok! :D http://www.youtube.com/watch?v=AOfp6jpU_I0

      Vymazat
  5. já si dělám zásadně vlastně kaši :) akorát že vstávám většinou ve čtvrt na sedm a překecat se k tomu, abych zůstala stát v kuchyni a nezalezla zpátky do postele, je fakt těžký :D nejlepší jsou víkendové snídaně prostě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vstávám před 06:00 a na 07:00 chodím cvičit! Takže já se donutím, to u mne není problém! :D O víkendech to mám v podstatě stejné. :)

      Vymazat
  6. Zkus burákový máslo k tý kaši, hlavně v kombinaci třeba s jablkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hrozně rád, už se na to třepu! Jen si ho koupit. :D A jablko jsem k tomu ještě neměl, tak to bude premiéra. :))

      Vymazat
  7. No věř nebo nevěř, já slyšela, že někdo dělal takové "testy", že prý ten hamburger je schopnej vydržet fakt dlouhou dobu a nic se mu nestane, takové v něm jsou sračky.. ale nápad z toho vyšel skvělej, to teda jo! ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi o tom nemluv, to je něco. Jak může člověk jíst něco, co nechtějí ani bakterie? :D Ale přiznám se, taky jsem si to kdysi dávno dával s chutí. Sice jen hodně občas, ale jo. A aspoň mě inspirovali, jen co je pravda. :D

      Vymazat
  8. na fastfoody mam alergii.. je tolik možností k těm kaším, určitě vyzkoušej sušené švestky a mák nebo jen rozinky a caro (popř. nescafé - pár lžiček):)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za další tipy! Hrozinkám moc nedám, ale ten mák a švestky, to je jiná! :D

      Vymazat
  9. to je hrozný co v tom hamburgeru všechno je, už bych si to nikdy nedala, nechápu jak to někomu může chutnat :)
    ovesnou kaši mám nejradši naloženou přes noc, jen zamíchám v mléce ovesné vločky, k tomu třeba oříšky, strouhané jablko a sušené ovoce yummy :) všechno se to proleží a je to moc dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to moc nejde na rozum. Ale sto lidí, sto chutí. :))

      Já si musím nějaké oříšky nakoupit. Zrovna moc jim nedám a přitom je v nich tolik zdravých věcí! Aspoň mám další položku na nákupní lístek. :D

      Vymazat
  10. To tam vážně měli vepřové z býčka? :D
    Jinak co se týče ohřívaného hamburgeru, tak se mi z té představy zvedl žaludek :(... asi bych to nesnědla ani čerstvé, natož druhý den. Na druhou stranu slyšela jsem, že kdosi udělal nějaký pokus s burgerem a hranolkama z McD a nechal to jen tak na vzduchu ležet 1 rok! A po tom roce to nevypadalo o moc hůř než čerstvé. Radši ani nevědět, co do toho cpou :/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak koukám, že už to někdo výše zmínil a byl to jen půlrok... no ale stejně je to hnus :D

      Vymazat
    2. JO, někdo to zmínil, ale to nic nemění na tom, jak je to škaredý! :D A fakt to tam měli napsané. :D Mladý býček!! :D

      Vymazat
  11. Instantní kaši jsem nikdy nemĕla já všeobecnĕ nejsem na kaše a fast foody jsou kapitola sama o sobĕ, spoustĕ lidem je jedno co sež.... a pak se diví, že mají civilizační nemoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase kaše můžu, ale jsem rád, že už dělám normální a instantní nepotřebuji. A s těmi nemocemi je to přesně tak, jak píšeš. To souhlasím. :)

      Vymazat
  12. tak jídlo z mekáče se dá v nezměněné podobě konzumovat i o několik měsíců pozdějc, tak proč by to nešlo i druhej den z mrkvolinky...:D
    Jinak instantní kaše maj něco do sebe, třeba těm ze zdravé výživy jako třeba je třeba jáhlová nebo rýžová bych nic nevyčítala.. ale takový ty rádobykaše z Kauflandu se hnusí i mě. Pracně uvařená domácí je nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt! Takže ona to vlastně měla ještě úplně čerstvý! :D

      Musím někdy vyzkoušet, já taky do sebe furt cpu ten oves. Ale tak když mně to chutná! :D

      Vymazat
  13. Jídlo z mekáče vypadá i 14 let poté stejně :D Mikrovlnka mu zřejmě už tak neublíží...
    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/2112-14-let-stary-hamburger-z-mcdonalds-vypada-temer-jako-cerstvy

    OdpovědětVymazat