středa 19. června 2013

Teplo!!

Ahoj všichni!

Tak co, kdo si všiml? Horko jako prase! Já mám teplo rád, po té zimě mi teda nevadí ani trochu. Když už mám chuť si postěžovat, hned si vzpomenu na začátek června, jak jsem se klepal v mikině a kalhotách. Takže za mne určitě ano, jen ať je tohle léto pořádně teplé. Co vy, máte rádi teplo, nebo byste radši mírnější počasí?

Hlavně bych se chtěl zaměřit na takovéto počasí a jeho vliv na cvičení. Neříkejte mi, že se cítíte stejně, jako když cvičíte v zimě. Já mám celou zimu neustálou depresi z toho, že ze mne nekápne ani kapka potu. A to jsem oblečený v mikině, teplácích a stejně nic. Jak dojde na teplejší počasí, je to něco jiného. Postupem času se krátí doba tréninku, který strávím v mikině a prodlužuje se ta část bez ní. Dnešním dnem to dosáhlo bodu "celý trénink bez mikiny". Už jsem to opravdu nezvládl. Chodím cvičit na 07:00 a stejně tu byl pocit, že se rozpustím. Takže mikina vzala za své a buď se musí zase razantně zhoršit počasí, nebo přijde její řada zase až na podzim.


Asi by se mělo i více pít. Tuhle potřebu bohužel nemám. Vypiji toho stejně, jako při tréninku dva měsíce zpátky. Nevím, jaká je norma pro pití při tréninku, sám se snažím vypít hodně, ale poslední dobou přes 0,5 litru opravdu nejdu. Pocit, že mi něco šplouchá během cvičení v břiše mi příjemný není a chci se ho vyvarovat. Ať tak či onak, pít se musí a myslete na to nejen u tréninku, ale celý den. Ať máte ten organismus pěkně v pohybu. A pijte nejlépe vodu!!

Takže nezapomínat na pití, cvičit s rozumem - v tom horku je to svým způsobem nebezpečné, pokud si nedáte pozor. Hlavně venku. Na to si dáme pozor i my. Od začátku července bych chtěl pravidelně přispívat do jedné rubriky, která tu na blogu bude. Snad se to povede, bylo by to fajn. Ale ještě je čas.

Taky jsem se dostal včera konečně k vodě. Moc na to vyvalování na slunci nejsem , ale bylo to fajn. V Ostravě je přírodní koupaliště Vřesina. Je to velké, čisté a celkově udělalo moc dobrý dojem. Nedá se říct, že bych si odpočinul. To slunko z člověka vytáhne stejně energie, jako když jede nohy v posilovně. Ale relax to byl. Lidí bylo dost, ale rozlohou je to tak velké, že to ani nepoznáte. Pokud to nemáte daleko, rozhodně doporučuji se dojet svlažit. Pár fotek z výletu.







6 komentářů:

  1. Zrovna jsem byla dnes ve fitku, když v rádiu říkali, že se lidé mají vyvarovat zvýšené fyzické aktivity...najust jsem si naložila ještě víc :D má jediná záchrana je klimatizace, bez ní by se tam cvičit opravdu nedalo, navíc do činkárny se chodí do suterénu, takže skvělý chládek :)), nakonec v posilovně mi ze dnešního dne bylo nejméně teplo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra, tak to já si tady o klimatizaci můžu nechat jen zdát. Je tu pěkná výheň. :D A je dobře, že sis natruc ještě naložila! V rádiu neví, o čem mluví!! :D

      Vymazat
  2. u nás doma je pořádnej chládek, ale o to je těžší je jít ven dotoho pařníku :D dneska ráno jsem doma posilovala zrovna nohy a docela jsem se divila, že jsem se nějak dost potila a to jsem si nedal ani moc do těla :D přeci jen je to dobrej pocit :D jé ty se tak máš, taky bych šla na nějaký koupaliště :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, pocit je to skvělý. :D A já si moc chládku neužiji nikde, no... :/ V zimě bude chládku dost! :)
      A co Ti brání? Jen běž! :) Vždyť se to ani jinak nedá vydržet! :D

      Vymazat
    2. nejlepší chládek je stejně vždycky v tescu u boxu s tvarohem ;D dej pokoj se zimou, tý bylo tenhle rok dost ;) šla bych, ale u nás nic takovýho není a bazén doma nemáme :D

      Vymazat
  3. Mám pocit, jako bychom letos přeskočili jaro :D Ze zimy rovnou do léta.
    Děkuji, že jsi mi připomněl docela významné pozitivum cvičení v létě - člověk se pořádně zpotí a má ten super pocit, že "víc" maká. Já mám totiž v tomhle vedru občas problém se k něčemu pořádnému dokopat :)

    OdpovědětVymazat