sobota 15. června 2013

Všehochuť

Ahoj všichni,

na začátek tu mám jednu větu - nejsem otrokem svého/svých blogu/blogů. Někdy prostě nemám co psát a než vymýšlet kraviny, abych za každou cenu měl nějakou návštěvnost, tak to radši oželím. Dneska už ale co napsat mám, pár postřehů a věcí z celého toho týdne, co jsem se neozval.

Za prvé bych chtěl něco napsat ke svému tréninku, který jsem tu dával jako poslední. Kdo váhá nad tím, jestli ho vyzkoušet, nebo ne, můžu ho po 3 týdnech vyzkoušení 100% doporučit. Nemusel jsem měnit ani jednu věc, co by mi nevyhovovala. A to se nestává moc často. Navíc mě pořád další den procvičená partie pěkně bolí a tahá. Jen je tu problém se cviky. Na obsazení více strojů se ne každý v posilovně dívá s úsměvem. Mě se to nedotkne, já chodím ráno, kdy většina lidí má ještě půlnoc, ale někomu by to mohlo dělat potíž. Tak jen ať ví. Bylo i pár fotek, ze včerejšího dne. Trénink paží, tak jsou ruce napumpované. Takhle normálně nevypadají (ach jo). Ale aspoň se mi potvrdilo, že je to prostě ten správný přístup, jak mít ty ruce lepší.




A ještě jedna věc - konečně jsem se odhodlal i k jinému pohybu a začal chodit na kick-box. Je to celkem masakr, ale tělo dostalo nový impuls a myslím, že je za to vděčné. Jen bych mohl trochu lépe plánovat. Například minulé úterý - trénink ramen - pojedu je tvrdě, i když jdu hned potom na kick-box. Však tam ramena nebudu potřebovat, ne? Hm... Jak jsem asi vypadal, když bylo třeba držet ruce neustále ve střehu. Ramena pálila jako blázen a bolelo to jak čert! Jsem prostě chytrý a bystrý - ramena nebudu potřebovat. Zkoušeli jste taky někdy nějaké bojové umění? Já jich mám za sebou dost, ale u ničeho jsem nevydržel. Kung-fu, Sambo, Systema. Ale ten kick box je fajn. Neberu to jako bojový sport, ale prostě další pohyb. Mám to tak trochu i místo kardia. Proč? Mrkněte se na fotku.


Jinak se ještě říká, že pokud na konci tréninku vypadáte pořád roztomile, asi nebyl moc dobrý. Takže tu je důkaz o tom, jak dobré tréninky mám!


Co se týče jídla - jím správně, ale nějak se mi nechce vymýšlet, co si uvařit nového. Navíc je okolo tolik blogerek s úžasnými recepty, že ty moje kaše a patvary se v tom úplně ztrácí. Jen ještě jednou podotknu - úplně jsem propadl těm svým kaším na snídani. Fakt, ani nemůžu dospat a to chodím spát bez pocitu hladu. Taky se budu snažit psát teď zase častěji, ale spíš ta aktivita přijde až s prázdninami, kdy přijde na řadu mnohem více věcí, co budou stát za zmínku!

Tak mějte hezký sobotní večer,
David

7 komentářů:

  1. Poslední fotka píše :D :P Jinak mám stejný postoj, než psát o kravinách, to radši nepsat vůbec... ono to pak jde i cítit, že jsou články psané "na sílu" :)) Než psát články "omlouvám se, nemám čas"... koho to zajímá :)

    Jsi další člověk, koho budu obdivovat, že miluje kaše :D Já to nejsem schopna pozřít :D a přitom bych i chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow, ty paže máš úplně úžasně napumpovaný :) co ta žíla? to je ropovod? :D kaším už propadlo tolik lidí, je to vážně závilost, já jen každý večer vymýšlím jakou novou kombinaci bych mohla vyzkoušet a taky sotva dospávám :D já nechápu jak chlapy můžou vypadat po tréninku pořád dobře, to se mi snad nikdy nepovede :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuju. Jinak je to po celém tréninku, takže to opravdu napumpované je a dost. :D Normálně to vypadá "normálně". :D A po tréninku vypadat dobře? :D Spíš si přijdu jak z jiné planety. Zvlášť na té fotce. :D

      Vymazat
  3. Klobouk dolu! Jak před názory, tak před pěknýma ramenama. :))

    Jinak já dělám mimo můj milovaný sport i MMA (kick box mě z toho baví rozhodně také nejvíc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. :)

      MMA? Tak to jsem taky zkoušel! Spíš jsem teda byl v Olomouci s kamarádem na jedné lekci. Pořádná zabíračka, to se musí nechat. Odbivuju ty, co to dělají. Chce to taky pořádný kus odhodlání. :)) Takže klobouk dolů. :)

      Vymazat
  4. Jé, další blázen do kaší. :D
    Ty ruce jsou mega. Jestli se mohu zeptat, kolik sis naložil kg, že ti tak hezky naskočily žíly? To jen tak pro zajímavost. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidávám se do vaší party, berete mě? :D

      Ono tam nebylo ani moc, myslím kolem 25 kg. Spíše je to způsobeno tím, že to byl poslední cvik a po celém tréninku to už bylo napumpované pořádně. :D

      Vymazat