sobota 8. června 2013

Vyšlo to!

Ahoj všichni!

Dneska to bude úplně nesportovní, takže kdo čeká nějaký informační boom, tak může klidně přestat číst. Ale pro ty ostatní tu mám hodně odlehčený článek, kterým bych chtěl uzavřít kategorii "příprava na VŠ".

Jak jste si mohli všimnout, celkem pravidelně jsem před nějakou dobou přidával články s tématem přípravy na talentové zkoušky. O těch tu bylo později i něco řečeno, prostě dopadly celkem dobře. Pak následovaly ještě vědomostní zkoušky a bylo hotovo. Celkem dlouhou dobu se muselo čekat na výsledky. Skoro celý měsíc a to je v takovém případě hodně nepříjemné. Prostě počítáte den za dnem, ať už to víte. Nebudu lhát, zase tak moc jsem to neřešil, ale dostat na školu jsem se chtěl a rozhodně mi to nebylo lhostejné. Jenže jak už to u mne bývá, při tom všem očekávání a napětí sem to po dvou týdnech přestal kontrolovat a prakticky na to zapomněl. Ještě že mám šikovné kamarády, kteří mě upozornili, že výsledky jsou k mání. Jsou to sice negarantované výsledky na internetu, ale všichni co tam mají že vyhověli, tak se radují. No a já přece nebudu trhat partu, stačí, že jsem to zjistil jako poslední. Tak se raduji taky. (jak jste si už určitě všimli ve statusu na mé stránce)



Můžu říct, že mě to hodně potěšilo. Když si vzpomenu, jak probíhala příprava - ráno běh, pak hned cvičení, pak plavat a pořád dokola, tak je to celkem satisfakce. Nehledě na to, že poprvé ve svém životě budu konečně studovat něco, co mě zajímá a mám k tomu nějaký vztah. Grafiko na střední škole, neber si to špatně, ale radši modeluji své tělo, než nějaké 3D objekty. Navíc mi to teda přijde jednodušší. Teď už čekám na dopis, že mě pozvou na zápis a bude to kompletní. Hned ty prázdniny budou veselejší. Do školy bych šel nejradši už teď, ale tak počkám si.

Já se rozhodoval, jestli jít na brusle, nebo něco napsat. A protože se to venku zatáhlo a zase vypadá na déšť, byla má volba jasná. Taky jsem dneska dokončil druhý týden nového tréninku, cítím se jako mrtvola a na zítřejší volný den se fakt těším. Dnes to už nebude nic jiného odpočinek a čtení. Je mi jasné, že tohle není příspěvek, jaké tu normální mívám. Ale i já se prostě někdy potřebuji vykecat a vzhledem k tomu, že teď pobývám úplně sám na bytě v Ostravě, tak to schytáte vy. :)) Snad to nebude až tak moc vadit. 


Doufám, že si užíváte víkend, já jdu právě začít! Mějte se,
David





7 komentářů:

  1. Gratuluji:-) a víndy si užívám vždycky:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mĕ to napsalo blbost, myslím tím víkendy:-)

      Vymazat
  2. Gratuluju! :)) Hlavně přeju, aby ti do budoucna vydržel zájem o obor :) Kéž bychom měli u nás na gymplu takového tělocvikáře! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, to gratuluji! Seš šikula!

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee to je super (by taky byli pekny blbecci, kdyby te nevzali xD)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. gratuluju, tak hlavně ať to pak dál zvládáš a baví tě to :)

    OdpovědětVymazat