pondělí 1. července 2013

Fotoreport

Ahoj všichni!

Vím, že to tu poslední dobou moc nežije, ale znáte to. Přišlo léto a já mám i jiné zájmy, než jen něco psát na internet. To ale neznamená, že bych se na blog vykašlal. Vůbec ne. Jen ta aktivita bude prostě každý měsíc trochu jiná. Červen za moc nestál, uvidíme, co na to řekne červenec. Teď bych se ale ještě za tím červnem chtěl ohlédnout.


Dnes jsem začal už několikátý (fakt bych chtěl napsat číslo, ale nemám páru, musel bych se podívat) týden svého nového tréninku. Někdo by mohl říct, že na nějaké závěry je ještě brzy, ale na to já kašlu. Budu si dělat závěry, kdy budu chtít. A tady jsou velmi pozitivní. Trénink mi sedl, baví mne a co je na tom nejlepší, nezabírá skoro vůbec žádný čas. Ty 50-ti minutové návštěvy fitcentra člověk ani nepozná. Je to fajn. Navíc mám od soboty tréninky v úplně jiném prostředí a ta změna jde znát. Člověk má z toho cvičení zase trochu jiný pocit a není to na škodu. Na červen jsem opravdu pyšný. Co si pamatuji, to šlo podle plánu. Nemuselo se nic měnit, vymýšlet ani přehazovat.


Já jen doufám, že brzy budou fotky i z fitcentra co máme tady, ať je nějaká změna i na blogu. Navíc se chystám rozmotat ten obrovský uzel na boxovacím pytli a jít ho pověsit. Třeba ještě dnes. Třeba. Ten příjezd domů má jak světlé, tak světlejší stránky. Takové potréninkové obědy u babičky jsou k nezaplacení. Poslední tři dny to byl guláš, pak buchtičky s krémem a včera smažený květák. Nemůžu říct, že bych nějakým způsobem trpěl. To spíš po příjezdu domů a objevení tady tohohle.


To pivo v plechovce je druhořadé, to mi moc nejede. S Pepsi je to ale něco jiného. Zapřísahal jsem se, že všechny ty max a light nápoje pít nebudu. To není problém, protože doma máme asi 20 litrů obyčejné Pepsi. Ach jo. Ale dobře sem to vymyslel. Dám si skleničku před fitkem ke snídani a druhou po tréninku k jídlu. Tím mám vystaráno a večer mě to pak neláká. Nebo láká, ale dá se to vydržet. Musím to vydržet. Nerad bych přišel o to, na čem jsem poslední dobou tak dřel.


Tady tohle by mi aspoň přes ty prázdniny mohlo zůstat. Uvidíme. Do fitka chodím 6x týdně, tak to asi nebude problém ani s tím jídlem a pitím. Rozšířím si to o nějaké doplňkové aktivity a bude vystaráno. Snad zase někdy napíšu smysluplnější článek, kde se dozvíte třeba i něco opravdu důležitého. Snad. Ale i takové články jsou třeba. Musím se pochlubit, postěžovat si a říct, co je nového. Je to přece blog. Tak si užívejte pondělí, ať máte ten vstup do nového týdne co nejlepší!

2 komentáře:

  1. ty seš hotovej model :D fotí tě brácha? :) no jo babičky, ty vždycky rádi pořádně nakrměj :) (já mam teda jednu, která s náma žije a ani jako dětem nám nikdy nic nedala :D) ujíždíš na pepsi jo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak horké to zase nebude!! :D A tohle zrovna fotila kolegyně z fitka :)) Jinak na Pepsi nějak zvlášť neujíždím,ale když jí je doma tolik.. a já tak dlouho nic takového neměl.. achjo :D Je to pak těžký! :D Jej, tak to babičku pozdravuj teda a ať Ti aspoň něco dá! :D

      Vymazat