sobota 13. července 2013

Kliďas David

Ahoj všichni!

Já jsem hrozně klidný člověk. Opravdu. Já se nikdy nerval, nevyvolávám konflikty, když už se k něčemu schyluje, tak se na to radši vykašlu, protože to opravdu nemám zapotřebí. Nejsem žádný Van Dam, abych to málo, co jsem se naučil v boxu, kick boxu a tak dále používal někde venku. Za prvé by mi to asi nepomohlo a za druhé určitě ne. Navíc zastávám názor, že takové ty venkovské rvačky budou asi těžko probíhat stejně, jako ty ve filmu, nebo když si jdeme s kamarády zaťukat ven. Ale co člověk to názor a co názor to problém. Proto málokdy pochopím ty válející se individua, které se snaží co nejdřív toho druhého kopnout do koulí, nebo mu roztrhat tričko.

Taky jsem začal být imunní na řeči ohledně steroidů. Teď vám tu udělám veřejné přiznání - neberu! Ale některým lidem to vysvětlíte těžko. Spíš... já to teda nevysvětluji vůbec. Takové věci by mi zkazily den a já mám hrozně nerad, když mi něco ten den zkazí. Když má někdo problém pochopit, že jsem si tento rok ještě nekoupil ani blbý protein, pak se pokračuje blbě. Ale nemyslete si, já mám na steroidy úplně obyčejný názor. Jsou mi fuk. A asi by mi to mělo i lichotit, když si někdo myslí, že takhle vypadám se steroidy. Protože já osobně svou formu nepokládám za nic výjimečného. Pravidelné cvičím a když už do toho fitka jdu, tak se tam neflákám. Konec mého příběhu. A navíc - i se steroidy musíte přece něco dělat. Makat, potit se, vypouštět v tom fitku duši. Tělo má své limity, nejde "jen tak" vypadat obrovsky jak kluci z Olympie. A když ty limity chcete překonat, musíte sáhnout po něčem takovém. Dneska už je to víceméně součást toho sportu. Je to škoda, ale doba se mění. Navíc to není jen v kulturistice. Je to všude.

Další věc - když někdo řekne, že chce začít cvičit - neberu ho vážně. Nezlobte se na mě, ale je to tak. Brát vážně toho člověka začnu, až svému slovu dostojí. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že ten, kdo prohlásí "chci začít cvičit", tak se málokdy dostane dál, než za první dva týdny. Chce to nevytrubovat do světa tak osobní prohlášení a opravdu začít. Pak, po nějaké době, až to bude pravda, to posílat dál. Začne každý, vydrží málokdo. A to nemluvím o nějakém každodenním cvičení, ale třeba i dvakrát, třikrát do týdne.

Něco jiného je ale si kvůli tomu založit blog. Nebo deníček. Já kdybych věděl, že se něco takového dělá, neváhal bych a teď slavil už rok a půl existence. Bohužel, moje blesková povaha si něčeho takového všimla až v říjnu minulého roku a tak jsem šel s kůží na trh o něco později. Ale psaný deníček jsem měl. Ne, že bych si tam psal věci typu "můj milý deníčku", ale různé poznatky z tréninku, nebo internetu tam byly. Tahle motivace se mi líbí. Zapisovat si své cíle, dělat rozdílové fotky, psát svoje názory a mnoho dalšího. Docela se divím, že neznám někoho dalšího. Tím myslím kluka. Vůbec mi nevadí být nějaká rarita, ale občas si říkám, jestli to takhle i zůstane. Na druhou stranu, stejně mě víc baví si číst blogy opačného pohlaví. Co vás vlastně donutilo/inspirovalo k tomu, založit si blog?

Říkal jsem si, že vás při sobotě nebudu otravovat, ale nějak se mi to nepovedlo. Tak si ji aspoň náležitě užijte, mě čekají záda ve fitku! Teda.. čeká mě tam ten trénink. Záda jsou tam, kde mají být!

David


P.S. Fotku tu dávám jen proto, aby nebyl článek bez náhledu. Navíc mám na ni superzamyšlený výraz, který se k tomuto článku hodí.

8 komentářů:

  1. Ahoj! :)
    Jak říkáš, z lidí, co tvrdí, že to jak vypadáš, máš z prášků, si nic nedělej. Závidí! :))
    My tady víme, jak makáš a makáš fakt dobře! :))
    Pěkně jsi se zamyslel nad tím " začít cvičit", kolem mě je takových lidí, co začnou a brzy zkončí nespočet!
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, moc je neřeším, ale chtěl jsem to tu napsat. :D :)
      A děkuji :))
      Takových lidí je hrozně moc. Není to pro každého a každého to ani nemusí bavit. Ale proč si hrát hned na to, jak do toho půjdu na plno a se vším všudy? Někdy je lepší začít v klidu, bez nějakých cirátů a je to mnohem lepší. :)
      Taky se měj krásně, ahoj. :)

      Vymazat
  2. Závidím ti klidnou povahu :) Já ji mám..ale dost omezenou řekněme :D
    S tím cvičením, jo skoro denně slyším jak se pouštějí do výzev, a všeho možného, domlouvají se jak začnou s čím a kdy a kolik jich bude..a po týdnu? Nic. Já chápu že to pro každého není, a každý zkouší rád nové věci, a chápu že je to přestane bavit. Spíš mi vadí přesně to, co tady píšeš - vytrubování do světa. A vůbec jak z toho dělají strašné "haló".

    Co mě přivedlo k napsání blogu? životní zkušenosti, chtěla jsem ukázat že život bez anorexie je daleko daleko lepší než s ní, dělit se o (ne)úspěchy, zážitky, fotky, pocity, najít a bavit se s lidmi které mají stejné koníčky jako já :)

    Mě tvoje články těší :) Dobře se čtou, je to zase jiného než od holek..kluci píšou(alespoň co jsem většinou vypozorovala :D nejen na blogu) víc tak pohodově v klidu, neřeší prostě píšou zveřejní a hotovo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je úplně přesný. Ale kdo chce kam... :) No, je to pořád dokola. A takový důvod je fakt hezký. :)

      Děkuji moc, to mě těší. :) I proto jsem se na to ještě nevykašlal, i když bylo řečeno vše, co jsem chtěl a proč jsem blog založil. :D Když se chce, dají se najít i další témata. A nemusí to být pořád jen o cvičení, technikách a podobně. :)

      Vymazat
  3. Víš moje zkušemosti jsou podobné v oblasti výživy, mnohokrát jsem byla ,,napadena" ,že to přeháním a dále nebudu vypisovat. Mi co se o sebe staráme,cvičíme a správnĕ , racionálnĕ se stravujeme jsme pro ostatní podivíni co nám budou předhazovat své neracionální názory. Buď svůj, dĕláš to pro sebe a ne pro ostatní. Ráda tĕ čtu!!!.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hergot napsala jsem chybu, omlouvám se za ni.:-)

      Vymazat
  4. Přiznám se, že jsem strašně agresivní člověk, když mě něco naštve tak bych hned něco rozmlátila :D já si dřív myslela, že jen proteiny a gainery jsou steroidy, stydím se! :D však ppostava tvořená díky steroidům vypadá úplně jinak, rozhodně ne jako ta tvoje, která je krásně zdravá a vysportovaná :) já jsem měla dřív už jeden blog bohužel podporující anorexii, takže pro mě to nebyla žádná věda vytvořit si nový. Doposavaď jsem jen prohlížela všechny tyhle blogy a pak mě napadlo, proč se k vám nepřidat, když taky cvičím a jím zdravě, navíc, když si vytvořím blog, tak s vámi mohu mnohem lépe komunikovat, už je to prostě takový super komunita :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sympatický :) Taky jsem kliďas. A lidi co říkají "chci začít cvičit" nebo "budu chodit denně cvičit od pondělka" taky nikdy neberu vážně :)
    Lidi co se do toho opřou namají obvykle potřebu to všem okolo sdělovat...
    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat