úterý 23. července 2013

Léto, prázdniny a pohoda

Ahoj všichni.

Trochu atypický název příspěvku, ale hodí se. Je totiž pravdivý. Nemyslete si, že jsem s psaním na blog, s cvičením, nebo i dalšími věcmi skončil. To ne. Jen prostě není pořád co vypisovat a než psát blbiny, radši budu ticho. Teď tu mám ale takový ryze prázdninový článek o tom, jak to probíhá. V pohodě. Takhle by to možná i stačilo. Ale já se rád vypíšu.

V civilu
Léto, horko a já nemám hlad. Opravdu, ještě rok zpět pro mě bylo nepředstavitelné, že bych snědl jen tři, nebo čtyři jídla přes den a to ještě kdy se mi zrovna chce. Jediné dva pevné body jsou snídaně a oběd. Na snídani mám pořád vločky - od těch asi neupustím, protože stačí prostřídat ovoce a rozhodně se vám to nepřejí. Druhý pevný bod jsou obědy... u babičky! Většinu prázdnin se totiž stravuji ryze babičkovskou stravou. A dědečkovskou. Chápete, že ty zajímá můj (pro ně nový) životní styl asi tak moc, jako novinky v počítačových hrách pro tento rok. Já jsem ten, co se musí přizpůsobit. Popravdě řečeno, jde to hrozně lehce. Užívám všech těch dobrých jídel, nemusím vařit, nemusím se starat. Je to fajn. Takže ať je smažené, pečené, vařené nebo dušené, prostě to sním. Dvakrát do týdne mívají maso, ale to jsem sem tam jedl i v Ostravě. Slovo vegetarián, vegan, či cokoliv podobného je tam vyloženě sprosté. To je tak, když vám někdo celý život do hlavy tluče (ať už rodiče, nebo reklamy), že mléko je na kosti a bez masa nepřežijete. Hádat se nebudu, protože je to absolutně zbytečné.

Dnešní den - 23.7.2013
Cvičit chodívám ráno, ale už ne tak brzy. Prvním důvodem je to, že fitcentrum ve Valašském Meziříčí otevírá až v 8:00. Druhým důvodem je pak to, že hned po cvičení pak chodívám na již zmíněné obědy. Takže trénink mívám od 10:30 - 11:30. Někdy se to mění, ale před obědem chci mít prostě odcvičeno. Trénink jedu pořád stejný, 6 krát týdně. Bohužel (bohudík) to budu muset změnit. Často teď o víkendech nebudu bývat doma a přístup k fitcentru taky nebude. Takže od příštího týdne najíždím na nějaké fullbody a jiné blbinky do toho září, než začne škola a zase budu mít ucelenější režim. Vypadám furt stejně, vzhledem k tomu, že mi ani o nic jiného nejde. Jen nohy se hodně změnily (k lepšímu) jak jim dávám teď zabrat.

Hlavní je noha, binec už jsem uklidil.
Celkově to tu začne "žít" až zase nastoupím do školy. Pak bude o čem povídat a psát. Ale samozřejmě si něco vymyslím i teď, přes prázdniny. Nechci to tu mít úplně bez článků, to ani náhodou. Ale víte jak to v létě je. Prostě si užívám klidu a volna, dokud to jde. Protože se to brzo zase změní. Tak snad si užíváte i vy. Chápu, že prázdniny asi všichni nemáme, ale léto ano. Tak je třeba toho využít.

Mějte se hezky,
David

12 komentářů:

  1. To se někdo má, že mu vaří babička :) též bych se nechala hýčkat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto si ani nějak nestěžuji.. jsou to samé dobroty, to se musím nechat. :))

      Vymazat
  2. Závidím ti, že ti babička vyvařuje! :)))
    Já si vařím sama, výjmečně vaří mamka a u babičky jím svátečně, achjo! :D
    Správně, prázdniny si máš pěkně užít, také někdy nevím, co bych napsala a tak radši nepíši nic! ;)
    Mám jednu otázku mimo tento článek, vybírám si vysokou školu, ty jsi dělal také pohybové testy, zkoušel si jacikův test? trénoval si i sprinty? Myslím tím s výsledkem zlepšní? :)
    dííky a měj se! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky tak mám, jen teď, výjimečně.. :D U pohybových testů jsem ten jacikův test vůbec nedělal, tak nemůžu moc radit. A sprint jsem si střihl jen jeden, na ostro na přijímačkách. Naštěstí to vyšlo. :D
      Hlavně jsem musel zabrat na vytrvalosti a plavání.. :)
      Měj se hezky :)

      Vymazat
  3. Taky bych si nechala říct, aby mi někdo vyvařoval, hold někdo to musí zastat sám:D Krásné prázdniny ti přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, vy děláte, jako kdybych si nikdy sám nevařil!! :D :)
      Ale děkuji a taky přeji, co nejlepší léto :))

      Vymazat
  4. Jen si ty prázdniny pořádně užij :-))

    OdpovědětVymazat
  5. já teď taky nemám vůbec hlad, nejradši bych nejedla vůbec, ale to by mi asi tělo moc nepoděkovalo, zejména svaly, který se snažim budovat (je na to vůbec dobrý přestat jíst 7x denně a místo toho 4x?) :D pořád jsi jen v lepší a lepší formě :) však si užívej, vždyť půlka prázdnin už je v tahu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nevím, ale já se cítím dobře, to je pro mě hlavní! :D :) Jinak užívám co to jde, mám ještě čas. Do školy až koncem září, tak se to dá. Měj se co nejlépe!! :)

      Vymazat
  6. Ahoj Davide, na tvůj blog jsem narazila dnes a už pročítám články, musím říct, že píšeš dobře, čtivě. :) Určitě i o prázdninách něco napiš. Babičkovské a dědečkovské obědy přes prázdniny určitě neuškodí, já sama se takhle o prázdninách stravuji. Taky je pro ně slovo vegetairán téměř sprosté, ale diskuze nemá cenu. :) Jde vidět, že stále cvičíš, na těle se to podepisuje, jen tak dál. :)
    Užívej volna.
    Domča.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to mě těší. :)

      A aspoň to tak nemám sám. Ono to jako určitě není špatné.. jen trochu něco jiného, no. :D :) Taky si užívej, měj se hezky! :)

      Vymazat