neděle 28. července 2013

Nědělní lážoplážo

Ahoj všichni!

Co s vámi dělají ty teploty venku? Konečně pořádné léto, ne? A protože jsem dostal dneska volno z brigády, mohl jsem si udělat úplnou pohodu. Dva dny teď byly bez posilovny (pátek, sobota) protože vstávání ve tři ráno a následný příjezd v devět večer trochu nepasuje do otvírací doby fitcentra. Ale co, můžu tomu říkat regenerace. I když to dvanáctihodinové stání na sluníčku taky není nic moc. Ale pracovat se musí, práce šlechtí a já jsem teď po těch dvou dnech šlechetný.

Dnes už v plánu posilovna byla. Dal jsem si nějaké full-body, nic důležitého. Pohodička. Předcházelo tomu parádní odpoledne na zahradě, kterou sem tam navštívíme (bydlel jsem tam 20 let, teď jsme prvním rokem přestěhovaní jinde). Ale babi s dědou tam jsou pořád. Tak byl oběd a potom parádní leháro s drahou polovičkou, knihou a ledovou kávou. Idylka, ne? Bazén je samozřejmostí (spíš bazének, ale i to se dá). Na slunci to teda nic extra nebylo. Po chvíli jsem se začal rozpouštět a radši zmizel pod terasu. Ale aspoň člověk rychle uschnul.
Tak tady je místo činu
Není na škodu mít na zahradě přístup k čerstvému ovoci. Na tom totiž poslední dobou jedu někdy hodně dlouho. Nějaké normální jídlo - kdo by na to v tom horku měl chuť. Ale vychlazený meloun, meruňky, broskve... To zní lépe. Tak moje dnešní předtréninkovka vypadala nějak takhle. Musím říct, je v tom obrovský rozdíl - jestli si utrhnete ze zahrady ze stromu, nebo koupíte v obchodě.


Na zahradě jsem samozřejmě nebyl sám. S přítelkyní jsme toho využili, vzali knihy, četli a koupali se.


A kdybyste chtěli vědět, co jsem poslední dva dny jedl... ani se neptejte. Byl to takzvaný "chlebový jídelníček". Prostě samý chleba, někdy s marmeládou, někdy se sýrem a podobně. Co si s sebou taky vzít, když jedete někam 200 km daleko, do úplného vedra. Nejsem na to pyšný, sám mám radši pestřejší stravu, ale to nešlo. Možná by šlo, ale já jsem línej. Nejsem línej, ale nechtělo se mi.

Dneska je to teda takový foto článek, žádný stres, žádné starosti. Nějak ty horka přežijte, moc si nestěžujte, protože v zimě se vám po tomto bude zase stýskat. Tak mějte co nejlepší zbytek víkendu,

David

2 komentáře:

  1. Co to máš za brigádu, že máš takovou šílenou pracovní dobu? Dneska jsem byla tak u babičky v bazéně, ale má ho opravdu mini :) musim říct, že ví jak bazén mě shladila ledová tříšť -> ovocný čaj dát do mrazáku, pak rozmixovat :)domácí ovoce a zelenina je prostě nejlepší, škoda, že u nás se to díky kroupům a tak všechno pokazilo :(

    OdpovědětVymazat
  2. Co máš za brigádu? :))
    Také využívám volno na koupání, je to super odreagování! :)) Ale zítra už jdu do fachu! ;)
    Super fotky, dala bych si nějaké ovoce ze stromu! :)

    OdpovědětVymazat