úterý 9. července 2013

Supersérie, to mě baví!

Ahoj všichni.

Když jsem dneska ráno trénoval (v posilovně bývám první a celý trénink cvičím sám, maximálně ve dvou, protože na 8:00 se nikomu nechce), tak jsem velice přemýšlel. V plánu byly ramena, což je trénink maximálně na 40 minut + břicho. Ne, že bych si tohle uvědomil až dnes, ale trklo mě to. Trénink už dávno neberu jako nějaké zvedání činek, nebo závaží. Je to pro mě hra. Dostávám se dál a dál, obměňuji cviky, snažím se vymýšlet zajímavé variace. Možná je to částečně i tím, že jsem začal cvičit supersérie. Tam se dá vyblbnout dost.


Nikdy jsem je nedělal, mám je až tento poslední trénink. A baví mne to. Hrozně moc. Jde jen o to, vymyslet si tu správnou kombinaci. Já se přiznám, zatím jsem se hodně díval k jiným, hlavně ke Gregovi, nebo Jeffovi. Ale protože jejich fitka disponují trochu jiným zařízením, než ty naše, musí se improvizovat tak i tak.

Takže jsem si trénink poskládal nějak následovně (nebo se o to aspoň snažil), abych měl vždy jednu, nebo dvě supersérie, pak samostatný cvik, zase supersérie a zase něco samostatně. Ať tam mám taky změny a celou dobu nelítám po fitku jak zblázněný. Když zabíráte dva stroje, už jen to někomu hne žlučí. Já tomu moc nerozumím, ale je to tak. Neřeknu, když si člověk pro sebe hamouní pět strojů, ale na ty supersérie je to ještě v pohodě. Navíc, já tenhle problém nemusím řešit vůbec, chodím ráno. A ráno se nikomu nechce.

Když se mrknete na můj trénink, tak tam těch supersérií je požehnaně. Všechny kombinace mohu doporučit, ani jedna mi nedělá problémy, nebo něco jiného. U některých cviků to byl dost nezvyk (kliky na činkách, zvedání na loktech), ale nic co byste nepokořili. Tak jen do toho. A další věc - opatrně s počítáním. U supersérií se snažím jít hodně často do svého maxima, do vyčerpání. Hlavně u toho druhého cviku, když vím, že pak následuje 60-90 sekund přestávky. Potřebuji ty partie rozvíjet, ne se držet přesného počtu opakování, i když mám ještě sílu na další dvě, nebo tři.

Snad vám někomu taková povídačka o mém setkání ze supersériemi pomůže, nejsem zvyklý si nechávat moc věcí pro sebe. Tak krásný slunečný den přeji,

David


6 komentářů:

  1. o supersériích a dalších různý těhlech možností opakování cviků jsem nedávno četla v muscle and fitness a musim říct, že mě teda stačej bohatě normální série :D je super, že tě to baví, tak to má bejt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Mám to jako příjemnou změnu po tom roce a půl "normálních sérií". :D Ale na ně jsem samozřejmě nezanevřel! :))

      Vymazat
  2. Poprvé za celý rok jsem narazila na pořádný "klučičí" blog. Jsem z toho omámená :DDD Neříkám nic jiného než --> PARÁDA! <--

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc milá, děkuju :)) Tak snad se tu ještě párkrát zastavíš, budu jen rád! :))

      Vymazat
  3. Máš krásný břicho! :) a bezvadnej článek. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)) To vždycky potěší! :D :)

      Vymazat