úterý 30. července 2013

Zase jednou workout

Ahoj všichni!

Měsíc zase utekl jako voda a mě... vypršela permanentka v posilovně. Chtěl jsem si okamžitě koupit další, ale proč zase tělo na týden nešokovat. Tak si dám týden venkovního cvičení, běhání a tak dále. Vezmu si k tomu na pomoc bráchu, ten je přece jen v těchto věcech znalejší. Já cvičím ve fitcentru, on venku. Máme to hezky rozdělené.

Včera bylo horko. A pořádné. Co si třeba zaběhat? A co třeba si za to rovnou dát nějakou odměnu? Tak jsem vytvořil plán. Respektive trasu. Poličná - Valmez - Bazén - Meruňky - Poličná. Dopadlo to trochu jinak, než jsem očekával. Ve Valmezu, kde máme bazén, bylo u sousedů v bazénu veselo. Kamarádi si tam dávali vychlazené pivo, jako zaručenou obranu proti dusnu a horku. Tak jsem si dal dvě s nimi a běžel zpět. Místo meruněk pivo. To se dá, ne? Cestou zpátky jsem se stavil ještě na hřiště, dát si pár přítahů a hotovo. Večerní výběh se vším všudy.
Příprava na výběh
Boty slouží pořád výborně
Můj pokoj , start trasy - ne ta stodola, ale jak je otevřené okno
Chtěl jsem pak fotit i dál, bazén, meruňky, mňam. Jenže plán byl narušen, tak tu mám starší fotky. Aspoň ten bazén.

To by byl včerejšek. Dnešek už se nesl ve znamení úplného workoutu s bráchou. Fotku jsem ostatně házel i na FB, ale kdo tam není, tak tady je.


Nechal jsem se trénovat. Přece jen neznám tolik cviků. A bylo to super. Všelijaké přítahy, zdvihy, zvedy... prostě plnohodnotný trénink zad i bez nějakých činek, nebo strojů. Na konci i břicho, taková upravená rutina pěti cviků po 20 opakováních. Až budu mít náladu, určitě to sem vypíšu ať aktualizuji i ty tréninky. Dnes bylo i lepší počasí, trochu sprchlo a tak se dalo normálně dýchat.

Stejně to teď bude s tím cvičením zajímavé. O víkendech nebudu vůbec doma a ani s přístupem k fitcentru to nebude slavné. Nějak to budu muset změnit. Ale budete o tom vědět jako první, protože to tu napíšu. A vůbec bych mohl napsat i nějaký super chytrý článek plný rad a poznatků. Jenže to já už všechno psal. Třeba se na škole dozvím něco nového a budu to moci předat dál. Do té doby budete muset trpět mé výpisky toho, jak se vlastně mám. :))

Tak si užívejte úterý, mějte se fajn,

David


9 komentářů:

  1. :) Super tělo, super článek :P Cvičení venku muselo být fajn, taková odreagovačka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju O:) Bylo to super! I když nám začalo pršet, tak stejně.. člověk si to jednou za čas prostě užije. :D :)

      Vymazat
  2. Výpisky toho, jak se máš, jsou náhodou fajn :) Pěkně se to čte.
    Je hezké, že si s bráchou můžete vyměňovat poznatky a zkušenosti a pomáháte si - bratři, jak se patří :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem rád, já jen, jestli to nenudí.. :D :)

      Jo, to my jsme. Ten podobný zájem je k nezaplacení. Takhle máme něco společného. :D

      Vymazat
  3. No, já bych přece jen šla pak i na ty meruňky, jelikož bych "vypila" jen tu pěnu od piva a skočila za něma do bazénu :DD Jinak, potkat tě někde venku bez trička, tak asi dost zírám! :D Tak kdyby náhodou, nediv se ;) :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My si to pivo dávali právě přímo v tom bazénu. :D Bylo to fajn, to jo.. :D
      A dobře, kdyby náhodou někdo koukal, budu vědět. :D :) Zatím po mě koukají tak ožralci, protože běhám kolem asi tří hospod. Budeš hodně milé zpestření. :D

      Vymazat
    2. aha.. :D aha. :D ale tak na tebe musí zírat každý ;) stejně si ale myslím, že skoro každá ženská ;)

      Vymazat
    3. O:) Díky, když to říkáááš :)) :D

      Vymazat
  4. tělo potřebuje změny, cvičení venku ti určitě prospěje ;) pochybuju, že by tě meruňky schladily při běhu tolik jako pivo, navíc i to je zdravý ( v přiměřeném množství :D), tak proč ne, že ;) pěknej foto report ze cvičení :)

    OdpovědětVymazat