úterý 27. srpna 2013

Cestuji a cvičím!

Nemám čas. Nestíhám. Není kdy. Není síla.

Všechny slova, která mají na začátku "ne" smrdí negativismem. I to tam má ty dvě písmenka. Co s tím? Ne vždy se tomu člověk vyhne. Já například teď neměl čas psát na blog... To je pěkná blbost. Měl jsem čas, ale využil jsem ho jinak. Pochopte, že toho času nebylo moc. Trávím poslední dobou hodně času mimo domov. Kvůli brigádě. Stěžovat si nemůžu, protože po finanční stránce je to bezkonkurenční. Jen ta časová náročnost. A proč se tím vůbec oháním? Protože teď opravdu musím cvičit tak, jak se dá. Po celém dnu venku a následném pozdním večerním příchodu bych si mohl říct, že se na to vykašlu. Že se bez toho dneska obejdu. Ale tak to nefunguje. Nemělo by.

Alternativ je opravdu dost. Ono i na pár metrech čtverečních se dá procvičit celé tělo. Není to žádné extra posilování a forma se mi tím rozhodně nezlepší. Jde spíš o to si opravdu zacvičit. Ať už je člověk kdekoliv. Vždycky si vymyslím nějakou rutinu, kde jsou obsazeny nejrůznější kliky, dřepy, sedy-lehy. Prostě úplná klasika. Aspoň ten obal. Když se na to podívám konkrétněji, tak to nejsou obyčejné kliky, ale kliky kouzelné. Dobře, kouzelné nejsou. Ale těch variant je spousta. Na ramena, hruď, záda, tricepsy. To samé sedy-lehy. K tomu různé kmitání nohama a jiné příklady obyčejného šílenství. Tady jsem třeba cvičil poslední čtyři dny. (ten binec není můj)



Takový hotelový trénink není k zahození. Ale přiznám se, trocha pravidelnosti mi začíná chybět. Proto vždycky jak přijedu domů, snažím se co nejdřív zajít do posilovny a dát si pořádný trénink. Dneska to byly nohy a biceps. Zítra je v plánu triceps a záda. Čtvrtek ramena a hrudník. Pátek zase mizím a do neděle budu pryč.

Teď ještě historka, co se mi dnes stalo v posilovně. Když jsem přišel, upozornil mě nápis, že neteče teplá voda. V duchu mi proběhl myšlenkový pochod, k čemu se vlastně taková teplá voda ve fitku potřebuje. Vždyť při tréninku piju studenou. Na to, k čemu je teplá voda ve fitku dobrá, jsem přišel hned po tréninku ve sprše. Naplácal jsem na sebe sprcháč a čekal, až odteče studená. A ono nic. Čekám ještě chvilku, pak mi to došlo. Na tohle se opravdu teplejší voda hodí! Takže proběhlo potréninkové otužování a nadávání si do blbečka. Ani to mi ale pocit z tréninku nezkazilo.

Jinak jsem se konečně odnaučil pít ty sračky bez cukru a když mám chuť, dám si radši normální kolu. I když je to tak jednou za měsíc a to jen litr. Včera to bylo i kvůli tomu, abych po cestě domů neusnul za volantem. Noční řízení se musí brát zodpovědně!


P.S. Nejsem bručoun, to vy ale víte!

Mějte parádní úterý a snad zase brzy ahoj.
David

4 komentáře:

  1. Jsem si říkal, jestli ještě žiješ když nepíšeš :D

    OdpovědětVymazat
  2. taky to mám na houbelec s brigádou... já ale přijdu tak strahaná, že se mi do ničeho nechce a vidím se už pěkně v posteli... už se těším na 1. září, to to zase pěkně roztočím co se té mé snahy týče... vlastně jsem se chytila za nos a začala jsem trochu už tenhle týden... ale taky nic moc slavnýho...

    OdpovědětVymazat
  3. :) Konečně ses ozval :P Cvičit se dá opravdu všude ;) Však za birgádu buď rád, ty vydělaný penízky se ti budou hodit třeba na vytvoření své vlastní posilovny třebas jednou :P :D

    OdpovědětVymazat
  4. hezká improvizace, jde vidět, že když člověk chce tak to jde ;) já se teda po tréninku sprchuji studenou vodou, je to příjemnější, když je člověk zpocený :)

    OdpovědětVymazat