úterý 13. srpna 2013

Jak řeším nepravidelné tréninky?

Ahoj všichni.

Určitě to znáte. Máte hezky naplánováno, jak budete cvičit, co budete cvičit a ejhle, ono do toho něco vleze, nebo se věci jednoduše změní. To právě potkalo mě. Nestíhám si cvičit tak, jak bych chtěl. Ale hlavu kvůli tomu věšet nebudu. Jednoduše se s tím nějak poperu a vymyslím co nejideálnější způsob, jak to zvládnout. Nebude to totiž nějak dlouho, maximálně asi měsíc.

Protože jsem posilovnu úplně vynechal (vymýšlel jsem různé kombinace, jakou si koupit permanentku, aby se mi to vyplatilo, ale bezvýsledně) tak se trénink skládá z cvičení s vlastní váhou + běh. Ten běh tam není proto, že bych hubl. Běhání mě prostě baví stejně tak, jak někoho třeba tenis. Je to sport. A kdy běhám? Když nemám čas na cvičení, nebo jsem na to moc unavený. Takový večerní výběh na pročištění hlavy dokáže zázraky. A když u toho člověk ještě spálí nějakou tu kalorii, je to bezvýznamné plus k tomu.


Co se týče toho cvičení venku - stíhám to tak třikrát, až čtyřikrát týdně. Proto si nemůžu rozdělit jednotlivé tréninky na partie a mít to jak v posilovně. Rozhodl jsem se to řešit full body tréninky bez paží a samostatnými tréninky bicepsu/tricepsu. Paže cvičím jednou týdně a fullbody si dám dvakrát. Pří čtvrtém tréninku se držím hesla "dělej, co tě baví" a cvičím ptákoviny, zkouším různé vychytávky a učím se další, třeba i těžší cviky. Nemám to rozdělené na dny. V pondělí fullbody, středa paže a tak dále.. to ne. Já totiž nikdy nevím, kdy pojedu pryč a nebudu moci cvičit. Tento týden je to třeba od čtvrtka do neděle. Jedině, že bych si v Šumperku našel nějaké fitcentrum, které má tak do půlnoci. Nevíte o něčem?

Jinak tam kde cvičíme, nejsou žádné zázračné tyčky a podobně. Jedna na přítahy a dvě průlezky pro děti. To je všechno. Ale i na tom se toho dá vymyslet spousta, takže to zase až tak moc nevadí. No, já jsem zvědavý, jak mi tenhle režim bude vyhovovat. Ale chvilku už ho mám zajetý a stěžovat si nemůžu. To je taková výhoda, že když má člověk už něco odcvičeno, tak ho tělo kvůli několika vynechaným tréninkům ve štychu nenechá. Takže žádný stres a pohybu zdar.

Mějte se parádně,
David

4 komentáře:

  1. Někdy ten čas fakt není a ty to viditelně kompenzuješ náročnějšími tréninky. Jsem ráda, že tě běh baví. Pamatuju si, jak jsi psal o svém prvním výběhu a upřímně jsem si myslela, že budeš jeden z těch, co jednou za rok chytnou chuť běhat a po pár dnech je to zas bavit přestane. :) Je fajn, že tomu tak není!

    OdpovědětVymazat
  2. párkrát se mi stalo, že jsem cvičení odložila a nebo vynechala kardio kvuli tomu, že jsen se nedokázala zvednout z gauče (spala jsem), ostuda :D přestala jsem běhat asi tak na 3 týdny a dneska jsem se navečer dokopala, sice to bylo pořád střídání s chůzí, ale i tak jsem se parádně zapotila (no pomohl tomu i neoprenový pás..), dřív mě běhání taky bavilo, ale pak to nějak přešlo a vypadá to, že zas chytám apetit :D ale stejně tě obdivuju, že to nebereš jako stereotyp a pořád tě to baví :) dáváš si pokaždý jinou trasu? já bych cvičit venku asi nedokázala, teda s vlastní váhou bych toho moc nezmohla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo ještě běhat bych se mohl naučit... Jinak pecka. Já jak nejdu do fitka tak se ke cvičení doma moc nedokopu :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Čau hele buď v klidu. Já byl teď 6 dní u rodiny 400km daleko a to byly každodenní grilovačky a obvyklá snídaně+svačina byly chlebíčky a o obědech rači nemluvím. Nejlepší bylo,jak sem se těšil,že si doma konečně zacvičím a ono heč dojel sem domů,vynesl jsem si věci z auta a první co bylo,tak jsem letěl s hlavou do umyvadla.. Zvracel sem pomalu celou noc. Teď je to třetí den a furt mi neni nejlíp,takže si ještě minimálně další 3 dny počkám,než se do toho zase vrhnu.Ale aspoň jsem se znovu přesvědčil,že neni nic lepšího,než zdravě jíst :). Přeju ti hezký zbytek dne a jak můžeš "vidět",tak na tom zdaleka nejsi tak špatně :P :).

    OdpovědětVymazat