čtvrtek 8. srpna 2013

Zvláštní režim

Ahoj všichni,

takhle zvláštní režim jsem od té doby, co jsem začal cvičit, ještě neměl. Mám dvě brigády, jedna mi žere úplně celý pracovní týden a druhá úplně celý víkend. Ale tak pracovat by se mělo a proto pracuji. Do té půlky září, než začne škola, to nějak vydržím. Pak už mi zůstane jen ten žrout víkendů. A tohle není stížnost. Ani si neumíte představit, jak jsem rád, že můžu něco dělat.

Co už je horší? Denní režim. Já vím. Psal jsem, že na něj celkem kašlu, jím až kdy mám hlad a podobně. Jenže to bylo celý den volno a já neměl nic na práci kromě toho, psát jak nemám pravidelný režim. Třeba dnes. Ráno mi došly vločky (APOKALYPSA NIC HORŠÍHO NENÍ VĚŘTE MI!!!). Chleba na snídani? COŽE? To jako fakt? Kdo to má sakra žrát????

Ale nedalo se nic dělat. Takže nakonec nějaká marmeláda a s velkým sebezapřením to do mě nějak vlezlo. Pak si chci uvařit kafe. Není mléko. KDO TO MÁ SAKRA BEZ TOHO MLÉKA PÍT? Dávám si ho tam jen trochu, ale stejně. Takhle to chutná jak nějaký hnusný přesmažený olej. Nevím, jak chutná přesmažený olej, ani nevím, jestli slovo přesmažený vůbec existuje, ale jako přirovnání to být může.

Včerejší večere - ta už byla povedenější, než to kafe

Tohle bylo dnešní ráno. Takové povedené, čekal mě celý den v práci a proto mě potěšilo, jak mi všechno hezky vyšlo. V práci (na stavbě) jsem s sebou měl nachystané tři chleby. Jakoby šest. Dva na sobě. Třikrát dva chleby na sobě. Chápete. A to bylo všechno. To jsem snědl někdy kolem oběda a pak až do večerních hodin jsem do sebe nebyl schopný nic nacpat. Ne, že bych s sebou něco dalšího měl. Ale byl tam obchod. Ne, že bych měl u sebe peníze, ale tak... vždycky se dá půjčit, kdyby to bylo opravdu nutné. Ale nebylo. Dva chleby na snídani, tři chleby odpoledne... to je vše. Teď budu mít na večeři konečně nějaké teplé jídlo. Ale jíst něco takového v tom největším horku přes odpoledne, to si nedokážu představit.

A po práci jsem šel cvičit. Spíš to byla taková parodie, protože jsem stihl asi pět sérií cviků a pak jsem byl zavolán zpět domů, že se dělá dřevo a jako správný, hodný a nelíný synek bych měl pomoci. A protože jsem hodný, správný a nelíný synek, pomoci jsem šel. A pak byla sprcha a teď tu píšu tenhle výtvor. Ani nevím, proč to vůbec zveřejňovat. Je to jen taková snůška keců.

Aspoň ta ruka vypadá pořád dobře

A proto - co z toho plyne za ponaučení? Žádné. Ale chtěl jsem tímto říct jedno. Je horko, mě nebaví jíst a tak nejím. Ale hned jak bude lépe, bude to se mnou lepší. A ani tak nejsem žádný anorektit. Jsou to tři jídla, sice tak zvláštně poskládané... ale vy teď zvládáte jíst tak, jak v minulých měsících? A co pitný režim? S tím je to u mě úplně naopak. Dnes mám v sobě už devět litrů tekutin. Co vy? A do neděle tu bude pěkné ticho, zítra ráno odjíždím na brigádu, která žere právě ten celý víkend. A bude to úplně offline víkend.

Užijte si následující dny a nerozpusťte se!
David

10 komentářů:

  1. Já taky vůbec nemam hlad v tomhle vedru :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem asi jediná, ale hlad mám pořád, a s radostí se cpu teplou snídaní i obědem :D
    Ale tvé rozčarování z toho když dojdou vločky nebo mléko (a ještě hůř oboje najednou!) znám moc dobře! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra, taky bych chtěl. Ale teplo polevilo a hned je to lepší. :D

      Vymazat
  3. Asi jsem vyjimka ale zeru cim dal vic AMEN :-D Schovavam se do baraku kde je chladnej a na slunicku nejaka ta zmrka ovoce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ach jo. Ale tak je to určitě dobře! :-) A díky za pochvalu (nebudu to psát k dalšímu komentu). :D Takových asi bude více, když je teď ta okurková sezóna. :D

      Vymazat
  4. Mimochodem dobry clanek, takovehle zivotni story z bezneho dne ctu nejradeji ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. 2 brigády? ty nejsi člověk, ty si robot :D na co si vůbec vyděláváš? :) 9 litrů? wow, já do sebe dostanu sotva 1 :) ty knedlíky jsou vážně lákavý, dělal si je přímo ty nebo opět babička v akci ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na bydlení, jídlo a tak. :D Samostatná jednotka. :D
      Jinak ty knedlíky se stydím, ale jsou normálně kupované. Nebyl čas. Byly skvělé, to mi stačí. :D

      Vymazat
  6. Davčo, mám to naprosto stejně.
    Jak je teď to horko, nepotřebuju do sebe cpát tolik jídla. Takže ti rozumím. ;)
    Nějak to na těch brigádách zvládni, já si válím zadek doma. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň někdo! :D
      A díky. V těch teplotách to bylo o život a doslova, ale snad už bude počasí přát. :))

      Vymazat