pondělí 9. září 2013

Fuck regeneration.. i'm young

To je nadpis, co? Takhle by se nějak dal shrnout můj víkend. Opravdu bych si to za rámeček nedal, ale když to jinak nešlo. Nebo možná šlo, ale to je fuk. Je to pryč a já právě přišel z posilovny se skvělou náladou.

Za víkend jsem naspal krásných 6,5 hodiny. Kdyby to měl rozdělit - z pátku na sobotu čtyři a ze soboty na neděli dvě. K tomu jsem ujel celkem asi 900 kilometrů. Rozhodně to nebyla nuda. Tomu ale odpovídá i režim, který byl. O nějakém pořádném jídle nemůže být řeč. Na pořadu dne byly tyčinky jako banánek v čokoládě, deli a twix (jen ráno, za volantem) a taky plechovky všeho možného. Měl jsem coca colu (obyčejnou, i zero), kafe, big shock nebo jak se to jmenuje... Prostě věci, které jsem si takhle dohromady nedal asi rok a půl. Nebudu se přetvařovat, chutnalo mi to. Jedl jsem to a pil hlavně ráno. Zaprvé jsem měl za volantem co dělat. Což se hodí, když jedete tři hodiny po dálnici. Pak se z toho totiž brzy stane monotónní záležitost a únava tomu nepřidá. Zase úplný extrém to nebyl, ale jistota je jistota. Odpoledne to s jídlem lepší nebylo. Spíš vůbec. Nějak nebyl čas, takže jsem snědl dva balíčky bebe dobré ráno, nějaké tmavé pečivo namazané vzduchem a povidlové duetky. To bylo asi nejlepší jídlo za ten víkend. Tím končím povídku o tom, jak špatně jsem jedl.

Jak jde vidět, toho spánku tam taky moc nebylo. Mám nějakým způsobem vyzkoušené, že těch 40-48 hodin se dá vydržet v plném provozu. Samozřejmě jen jednou za čas. Dokud jsem mladý. Tak do těch 60 let. Ale srandičky stranou. Když jsem přijel v neděli večer domů, spát se mi samozřejmě nechtělo. To už tak bývá. Půjdu běhat. Proč ne, však stejně neběhám kvůli nějaké kondici, ale hlavně kvůli psychice. Člověk si vyčistí hlavu, nemusí nad ničím přemýšlet. Neznám lepší způsob, jak tyhle věci řešit, než během. Takže mě nějaké to, jak dlouho jsem nespal a kdesi cosi vůbec neštvalo. Dal jsem si obvyklé 3-4 km rychlejším tempem a bylo. Doma mě pak čekalo překvapení ve formě čočkové polévky. Proč si nenaložit rovnou skoro půl litru a nepřidat chleba. To byla po běhání nejlepší věc za celý víkend.



Celkově je to prostě teď takové rozlítané. Brzy začnu zase psát trošku užitečnější články, protože bude o čem. Teď je to prostě jen o tom, že i přešlapy a různé nedodržování režimu se nevyhýbají ani mně. A nedělám si z toho hlavu. Není proč. Zase se bude cvičit každý den a jíst správné věci. Tady je fotka, po včerejším běhání. Není to ještě tak hrozné. Snad.



Mějte se parádně!

David

4 komentáře:

  1. cau... nezda se ti.. ze trochu ztracis objem na rukach... nebo to dela jen ta fotka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, je to docela dost možné. Ještě tři měsíce zpět jsem měl obvod bicepsu 42 cm.. Dneska jsem si to jen tak ze srandy měřil a je to těsně pod 40 cm. Ale tak není se čemu divit, teď o těch prázdninách jsem necvičil pravidelně. Fotka ale zkresluje hodně, mám tam ruku natočenou špatně. To ale nic nemění na tom, že ten úbytek tam je.

      Vymazat
  2. Delas si srsndu pry hrozne !!! ;-) luxus. Aspon to bylo pro telo zas zmena urcite to neni na skodu ;-) kde jsi byl? :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) :D Mám takovou víkendovou brigádu, takže se tomu nevyhnu ani v budoucnu. Ale teď to byl extrém, jindy je to v pohodě. :)

      Vymazat