středa 4. září 2013

Hlavně ať se člověk hýbe

Ahoj všichni.

Název článku je zároveň heslo, kterým se poslední týdny řídím. Blog neumřel, i já žiji, snažím se udržovat v pravidelném chodu aspoň stránku na facebooku, kde můžete každý den vidět nějakou novou fotku. Nemůžu říct, že by se mi nějak zlepšovala forma. Spíš pociťuji i určité "zhoršení". Ono to zhoršení je v uvozovkách schválně. Hlavně proto, že ještě před prázdninami jsem na sobě měl opravdu jen minimum tuku a teď je ho trochu více. Ironické, že se s tou trochou tuku navíc cítím lépe. Nechápejte mě špatně. Nemám pneumatiku na břiše, ani když si sednu. Pořád mám viditelné všechny břišní svaly a o ostatních nemluvě. Takhle na pohled se změna formy poznává špatně. Navíc se snažím držet aspoň nějaká ty pravidla, když je to možné. Jde hlavně o vydatné snídaně a každodenní pohyb. Když jsem na celý víkend pryč a ubytovaný někde v penzionu, tak se to dodržuje špatně. Ale jde to. Vždycky si člověk pro sebe může udělat půl hodinu a zacvičit si.

Nebo zaběhat. Jak já zase začal běhat. Je to hlavně tím, že toho cvičení v posilovně je teď mnohem méně. Navíc je večer konečně chladno a běhá se dobře. Určitě lépe než v těch nesnesitelných vedrech, co byly. Mám rád chládek. Těším se na podzim. A příští pondělí se zase stěhuji do Ostravy. Což je dobrá zpráva pro mě a mé tělo, protože tam budu mít ucelenější režim. Škola začíná až 23.9., ale budu tam už dříve. Zařizuje se spousta věcí a to chce čas. Školy se nemůžu dočkat, aspoň zatím. Zajímá mě, jak ta tělovýchova bude probíhat. Určitě tím budu živit i blog, tak se připravte.

Dokud jsem doma, tak hodně blbneme s bráchou. Běháme, cvičíme.. a fotíme.


Jsme si podobní?


Možná trochu.

Dneska se chystám na hřiště, už dlouho jsem tam nebyl a mám chuť si zacvičit shyby ve všech možných kombinacích. Jak jsem zmiňoval, v Ostravě bude jiný režim a taky konečně pravidelné cvičení. 4x týdně bych to tam stíhat měl. Když k tomu připočtu ještě aktivity ve škole (což asi nebude žádné velké haló, aspoň teď v zimě) tak toho pohybu bude stále dost. A to je hlavní, mít ten pohyb. Člověk by si měl najít aspoň chvilku a něco pro sebe udělat. Tak, jak se to snažím dělat poslední týdny já.

Když náhodou vynecháte, nestihnete nějaký trénink, jídlo nebo něco takového, nevěšte hlavu. Stejně tak, jak z vás neudělá jeden trénink korbu, vás jeden vynechaný neobere o všechny svaly. :)



Mějte se skvěle a já se zase brzy ozvu!

David

3 komentáře:

  1. ;-) libi se mi tvuj prisup.. Snad ti nebude na hristi prset u nas je hnusne :'(

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď 2 dny žeru jako čuně (Honzovy buchty jsem si nemohla nechat ujít) a rozhodně se ze mě korba nestala. :D 4 dny jsem necvičila a také jsem nepřibrala. :D Líbí se mi tvůj střízlivý pohled na věc.
    S bráchou jste svalouši! :))
    Ať se ti daří ve škole. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi tvůj pohodový přístup a pohled na věc:)) Já teď třeba začala každé ráno cca v 6 běho-chodit venku (konečně!!) a nějaké posilování (kterému jsem sice moc nedala ani předtím ... ehm,to se tak z tvého pohledu ani posilováním nazvat nedalo:D) mi absolutně nechybí a cítím se daleko líp psychicky i fyzicky..a to je na tom celém vlastně to nejdůležitější..pro mě je aktuálně hubnutí (což je zase můj cíl) už jen příjemný bonus, protože se cítím konečně dobře..jak už dlouho ne=)

    OdpovědětVymazat